2024-11-21, 16:43
Medlem
Jösses, tänk så här då:

Mly tröttnar till sist på hela spektaklet eftersom varken produktionen eller hennes bachelor levde upp till vad hon hade förväntat sig. Så då ber hon om att få avbryta och resa hem. Den taffliga produktionen får då panik eftersom att ytterligare ett avhopp är det sista den behöver om den skall få jobba i branchen igen. Efter litet funderande så frågar de Mly och Stephane (ja, det där med att kalla honom Smygbögen är inte roligt längre) om de inte kan få göra som så att de låter Stephane välja bort Mly istället för tvärtom (visserligen på ett sätt som aldrig förekommit tidigare i seriens historia). På så vis kan både programmet och Stephane rädda sina ansikten. Kanske den t o m sträcker sig så långt att den erbjuder Mly tio papp under bordet, vad vet jag?

Att en sådan hjärter dam som Mly skulle ha något som helst intresse för Stephane (ytlig erotisk attraktion undantagen) efter vad hon upplevt sedan hon kommit till Mexiko finner jag helt och hållet uteslutet.
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-11-21 kl. 16:46.
Citera
2024-11-21, 16:50
Medlem
Kul att Stephane tagit åt sig av Amandas råd om att ta hjälp av esoteriska stenar i bh:n. På de sista dejterna hade han tydligen kört ner ett rejält vedträ i byxorna...
Citera
2024-11-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Jag lägger inte ner så mycket tid att tänka på Fanny eller Emily om jag ska vara ärlig. Du känns väldigt engagerad och det är jag verkligen inte. Jag har bara blivit upprörd när jag tycker mig ha sett ett väldigt tråkigt beteende från några av tjejerna.

Jag önskar alla tjejer och silverkedjan samt Stefan eller Stephane allt det bästa

Det som är så intressant här är att vi kan vara så olika och tycka så olika. Ibland verkar det som om vi ser helt olika program.

Jag kan vara väldigt engagerad och analyserande ibland, speciellt när programmet är tråkigt. Kanske försöker jag blåsa liv i det döda, försöker se mer än vad som finns där?

Även jag önskar alla det bästa, fast jag kan låta hård med min kritik. Hatar ingen och vet att vi alla kan verka väldigt dumma och barnsliga ibland, att vi kan göra fel. Ingen är perfekt och behöver inte heller vara det. För mycket perfektion är tråkigt, speciellt när det gäller människor.
Citera
2024-11-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Jösses, tänk så här då:

Mly tröttnar till sist på hela spektaklet eftersom varken produktionen eller hennes bachelor levde upp till vad hon hade förväntat sig. Så då ber hon om att få avbryta och resa hem. Den taffliga produktionen får då panik eftersom att ytterligare ett avhopp är det sista den behöver om den skall få jobba i branchen igen. Efter litet funderande så frågar de Mly och Stephane (ja, det där med att kalla honom Smygbögen är inte roligt längre) om de inte kan få göra som så att de låter Stephane välja bort Mly istället för tvärtom (visserligen på ett sätt som aldrig förekommit tidigare i seriens historia). På så vis kan både programmet och Stephane rädda sina ansikten. Kanske den t o m sträcker sig så långt att den erbjuder Mly tio papp under bordet, vad vet jag?

Att en sådan hjärter dam som Mly skulle ha något som helst intresse för Stephane (ytlig erotisk attraktion undantagen) efter vad hon upplevt sedan hon kommit till Mexiko finner jag helt och hållet uteslutet.

Ja, varför inte? Bästa förklaring, kan ha gått till precis så här.
Citera
2024-11-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Kul att Stephane tagit åt sig av Amandas råd om att ta hjälp av esoteriska stenar i bh:n. På de sista dejterna hade han tydligen kört ner ett rejält vedträ i byxorna...

Stephane kände sig inspirerad när han fick veta att Fanny sagt att de nästan hade sex i vattnet. Så han ordnade en dejt i badkaret, tillräckligt litet så att hon inte kunde fly undan. Sedan körde han tungan djupt ner i halsen på henne i stället för att köra den i henne. Fel gissad, hon tyckte inte om tungkyssar som ersättning.

Eller blev det badkaret för att det inte kunde synas om det hände en olycka efter allt vinpimplande? Nu var jag äcklig! Fy på mig!
Citera
2024-11-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Stephane kände sig inspirerad när han fick veta att Fanny sagt att de nästan hade sex i vattnet. Så han ordnade en dejt i badkaret, tillräckligt litet så att hon inte kunde fly undan. Sedan körde han tungan djupt ner i halsen på henne i stället för att köra den i henne. Fel gissad, hon tyckte inte om tungkyssar som ersättning.

Eller blev det badkaret för att det inte kunde synas om det hände en olycka efter allt vinpimplande? Nu var jag äcklig! Fy på mig!

Sorry, fel forum för svart humor, här vill alla ha gulli-gull. Tar tillbaka allt jag skrev.
Citera
2024-11-21, 19:16
Medlem
Men herregud vilka hängpattar mellie har . Äger hon ingen bh?
Citera
2024-11-21, 19:47
Medlem
Dishys avatar
Det måste ju vara något speciellt typ av syndrom Stephane har alternativt en defekt hjärna på ett extremt unikt sätt. Det är liksom bara för udda att han så långt in på säsongen inte ens hade frågat sin front runner-tjej Amanda vad hon jobbar med.

Nästan värt en form av beundran, han har alltså lyckats ha flertal dejter med henne utan att ta reda på det. Vad har de pratat om??

Lät dessutom som att de inte diskuterat var hon bor heller eftersom hon sa "avdelningschef på ett hotell i Jönköping", som att både jobb och ort var okänd info. Visserligen har han dels knappt lyckats konversera och dels är 99,9% av det som kommer ur hans mun plattityder, så med tanke på det kan man kanske förstå att han inte vet basal fakta om tjejerna.

Bra tv i alla fall, väldigt underhållande säsong!
Citera
2024-11-21, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det måste ju vara något speciellt typ av syndrom Stephane har alternativt en defekt hjärna på ett extremt unikt sätt. Det är liksom bara för udda att han så långt in på säsongen inte ens hade frågat sin front runner-tjej Amanda vad hon jobbar med.

Nästan värt en form av beundran, han har alltså lyckats ha flertal dejter med henne utan att ta reda på det. Vad har de pratat om??

Lät dessutom som att de inte diskuterat var hon bor heller eftersom hon sa "avdelningschef på ett hotell i Jönköping", som att både jobb och ort var okänd info. Visserligen har han dels knappt lyckats konversera och dels är 99,9% av det som kommer ur hans mun plattityder, så med tanke på det kan man kanske förstå att han inte vet basal fakta om tjejerna.

Bra tv i alla fall, väldigt underhållande säsong!

Nu är du lite väl hård. Finns ingenting med Stephane som tyder på att han har ”en defekt hjärna”. Skulle vilja se dig dejta i tv och prestera felfritt. Möjligtvis är han lite stel, men det är typ 50% av alla killar, i synnerhet i en sådan här miljö som Bachelor.

Intressant också att du sätter allt ansvar hos killen när det gäller att ta reda på information om den andra. Amanda kunde väl också ha frågat Stephane liknande frågor som bostad och jobb, är hon också ”defekt i hjärnan” då eller? Lugna ner dig lite.
Citera
2024-11-21, 21:10
Medlem
Ta en shot varje gång Melli säger "resan", "bubblan" och "landa".
Citera
2024-11-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Nu är du lite väl hård. Finns ingenting med Stephane som tyder på att han har ”en defekt hjärna”. Skulle vilja se dig dejta i tv och prestera felfritt. Möjligtvis är han lite stel, men det är typ 50% av alla killar, i synnerhet i en sådan här miljö som Bachelor.

Intressant också att du sätter allt ansvar hos killen när det gäller att ta reda på information om den andra. Amanda kunde väl också ha frågat Stephane liknande frågor som bostad och jobb, är hon också ”defekt i hjärnan” då eller? Lugna ner dig lite.

FlunitraStephan verkar inte vara ute efter att lära känna tjejerna, det viktiga verkar vara att det finns attraktion. Allt för många som förväxlar kemi och kärlek
Citera
2024-11-21, 21:21
Medlem
Vilken fattig terapi, dom flesta upprepade samma gamla flosker som de sagt typ varje dejt.

Amanda gick verkligen loss med sina stenar. Kanske kan stenarna ha en placeboeffekt?

Fanny framståd som mer sympatisk när hon vågade visa sig osäker och sårbar i stället för att spela tuff och kaxig.

Bra att Rasmus och Mellie kom fram till att de inte var menade för varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in