2024-11-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
https://imgur.com/a/53X9jqf

Hans IG Story.

Lever han på denna planet?

Han är så jävla trasig. Han sitter och käkar framför sina små, så skärmar, men har gått och hämtat två klockor som han måste fota för IG. Pinsamt!
Citera
2024-11-21, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo jag förstår att det kan irritera folk. Men nu när folk även misstänker att chrippa har en psykos så borde man ännu mer vilja hjälpa honom, eftersom han då är sjuk.
Att vilja förstöra för en annan människa är bara konstigt enligt mig. Speciellt en människa man tror är sjuk.

Du kanske kommer tänka annorlunda när allt väl kommer fram, han har verkligen inte varit schysst mot andra människor.
Hans familj har försökt prata honom till rätta, även hans föräldrar men det verkar inte vara någon som når fram.
Citera
2024-11-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han är så jävla trasig. Han sitter och käkar framför sina små, så skärmar, men har gått och hämtat två klockor som han måste fota för IG. Pinsamt!

Hahahaha precis som om rolexen vore äkta?!?

Vem tror han att han lurar /imponerar på ?
13åringar ???
Citera
2024-11-21, 17:11
Medlem
BitterFittas avatar
Citat:
Började det gå dåligt för Anjo så han måste börja prata om Chrippa och Linnea igen?

Nej. Beror helt och hållet på MrC som känner sig tvungen att snacka om andra, då kastas skiten tillbaka.
Citera
2024-11-21, 17:13
Avslutad
Citat:
Började det gå dåligt för Anjo så han måste börja prata om Chrippa och Linnea igen?

Anjo har inga problem med pengar.
Han sa till Chrippa prata inte mer om oss så pratar inte jag om dig, och nu har chrippa pladdrat och då blir det en video.

Däremot så ger ju Anjo de följarna vill ha, det kan man ju se på antal visningar.
Citera
2024-11-21, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFitta
Nej. Beror helt och hållet på MrC som känner sig tvungen att snacka om andra, då kastas skiten tillbaka.

Hur menar du nu?
Citera
2024-11-21, 17:14
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Jo jag förstår att det kan irritera folk. Men nu när folk även misstänker att chrippa har en psykos så borde man ännu mer vilja hjälpa honom, eftersom han då är sjuk.
Att vilja förstöra för en annan människa är bara konstigt enligt mig. Speciellt en människa man tror är sjuk.

Psykosen fixas bara på anstalten då han inte kommer ta emot hjälpen ute.
Citera
2024-11-21, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Anjo har inga problem med pengar.
Han sa till Chrippa prata inte mer om oss så pratar inte jag om dig, och nu har chrippa pladdrat och då blir det en video.

Däremot så ger ju Anjo de följarna vill ha, det kan man ju se på antal visningar.

Är detta inräknat panel videorna med sekten?

Du tror inte helt enkelt att Anjos högsta mål är att sabba allt för Chrippa? Jag tror Anjo letat som en tok och vet vart dom bor nu, och kommer gå ut med det. För att dom skall behöva flytta igen.
Citera
2024-11-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Psykosen fixas bara på anstalten då han inte kommer ta emot hjälpen ute.

Är han åtalad ännu?

Vad jag kan se än så länge så har bara Anjo bevisat att dom har flyttat.

Denna fejden börjar bli roligare och roligare för var dag.

Ikväll lär Anjo släppa bevis på vart han har flyttat. Kommer bli spännande att se.
Citera
2024-11-21, 17:22
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är han åtalad ännu?.

Tyvärr inte.
Citera
2024-11-21, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är detta inräknat panel videorna med sekten?

Du tror inte helt enkelt att Anjos högsta mål är att sabba allt för Chrippa? Jag tror Anjo letat som en tok och vet vart dom bor nu, och kommer gå ut med det. För att dom skall behöva flytta igen.

Jag tror Anjo kommer gå ut med värre saker, något man har vetat ett tag men det känns ju skönt att det släpps för allmänheten så kanske folk förstår vad som sker bakom kulisserna.
Citera
2024-11-21, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror Anjo kommer gå ut med värre saker en än flytt, något man har vetat ett tag men det känns ju skönt att det släpps för allmänheten så kanske folk förstår vad som sker bakom kulisserna.

Ja han kan ju inte sitta och vila på hanen, hoppa du har rätt.

Allt precis allt måste ut till allmänheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in