2024-11-21, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
https://i.postimg.cc/bNBPCWW8/Screenshot-2024-11-21-at-11-21-39-Gr-ddrumpan.png

Varsågod grabbar, här har ni dagens runk!

För helvete neeejj!! Är det nån jävla svampskorv hon har 🤮🤮 hade aldrig rört det där om jag så ens fick betalt. Men män betalar alltså för detta? Jag tappade precis tron på mänskligheten 😭
Citera
2024-11-21, 12:33
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
För helvete neeejj!! Är det nån jävla svampskorv hon har 🤮🤮 hade aldrig rört det där om jag så ens fick betalt. Men män betalar alltså för detta? Jag tappade precis tron på mänskligheten 😭

Kondylom.
Hennes gamla gubbar har säkert samlat på sig alla HPV-stammar i existens.
Citera
2024-11-21, 12:37
Avslutad
Nu kanske jag låter elak. Asså det är jättefint att hjälpa människor, men gräddrumopan? Hon har ju ingen empati till nån förstår inte hur man orkar hjälpa nån som inte förstår, o dom här som går in i hennes live ovh bara smörar om hur mycket dom älskar henne. Snälla nån
Citera
2024-11-21, 12:48
Avslutad
Livstecken från T, lade precis upp ett klipp på TikTok och sa att natten hade gått bra och att hin kommer fortsätta lägga upp dansvideos för de som vill fortsätta lära känna hinom.
Citera
2024-11-21, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Livstecken från T, lade precis upp ett klipp på TikTok och sa att natten hade gått bra och att hin kommer fortsätta lägga upp dansvideos för de som vill fortsätta lära känna hinom.

Känns som gräddis dragit, kanske min tur att bjuda hem henne 🎅🏻
Citera
2024-11-21, 12:58
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Känns som gräddis dragit, kanske min tur att bjuda hem henne 🎅🏻

Gör det! Lev lite! Vem fan behöver hyreskontrakt när man kan få kondylom?
Citera
2024-11-21, 13:03
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
https://i.postimg.cc/bNBPCWW8/Screenshot-2024-11-21-at-11-21-39-Gr-ddrumpan.png

Varsågod grabbar, här har ni dagens runk!
Nämen fyfan, ta bort den illa kvickt innan Herkko få syn på biffen med tillhörande okontrollerat jätte st*nd!
Lär ju lukta surare än en gammal ihoptorkad småländsk isterband.

Undrar om Gräddis kommer bli stammis hos Tintin efter denna ljuvliga natt.
Senast redigerad av Isterbandsdoktorn 2024-11-21 kl. 13:06.
Citera
2024-11-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Inget vin.

I övrigt ovan, nej det är inget alternativ.

Tror du hon vill vara i massa system med krav på leverans?

Jag bad om googling. Inget krav alls vid aktivitetsersättning. Ska inte blandas ihop med aktivitetsstöd.
Citera
2024-11-21, 13:13
Medlem
Jag hade sanerat min toa om jag vore T, och bränt upp sängkläder och madrass som kondylomkärringen sovit i

Sen ska vi inte glömma att Pia faktiskt hade andra alternativ, men de innefattade att betala för sig. Vidrigt att utnyttja andra människor på det här sättet. Tänk om någon skulle gå ut och säga ”jag vill inte betala hyra, kan jag få sova gratis hos någon?” Hade T öppnat sin lägenhet för den personen också? För situationen är lika jävla absurd, Pia hade alternativ som inte innebar att utnyttja andra människor på det här sättet.

Hon är verkligen en fruktansvärd människa.
Citera
2024-11-21, 13:14
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Jag bad om googling. Inget krav alls vid aktivitetsersättning. Ska inte blandas ihop med aktivitetsstöd.

Rätt säker på att hon är över 30 år
Citera
2024-11-21, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rulladbulle
Jag hade sanerat min toa om jag vore T, och bränt upp sängkläder och madrass som kondylomkärringen sovit i

Sen ska vi inte glömma att Pia faktiskt hade andra alternativ, men de innefattade att betala för sig. Vidrigt att utnyttja andra människor på det här sättet. Tänk om någon skulle gå ut och säga ”jag vill inte betala hyra, kan jag få sova gratis hos någon?” Hade T öppnat sin lägenhet för den personen också? För situationen är lika jävla absurd, Pia hade alternativ som inte innebar att utnyttja andra människor på det här sättet.

Hon är verkligen en fruktansvärd människa.
Hon har iofs inget bankkort. Och sannolikt inga pengar om inte pengarna från lägenhetsförsäljningen kommit.
Citera
2024-11-21, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Rätt säker på att hon är över 30 år

Hon är 21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto