2024-11-21, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Blev dvärgen vräkt? Och isåfall varför blev han det?

Hans totala fall kom efter Linnea klev in i bilden, misstolka mig inte. Men jag tror att dvärgen redan var störd innan, men att med sin blindhet för kärleken till henne gjort han ännu dummare. Vad man sett av hennes livestream verkar hon blåst också, och lyssnar en redan dum apa till en annan dum apa så blir nog inte utfallet bra.

Vi som inte har en underliggande agenda mer än att försöka förstå ser att dessa två inte är bra för varandra.
Dessutom finns det ett barn mitt i allt.
Jag hoppas så mycket på att flickan får den ro hon förtjänar hos både sin mamma och pappa.
Citera
2024-11-21, 08:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Mamma Nea också.

Smeknamn får man av andra inte nåt man själv ger sej.
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-21 kl. 08:59.
Citera
2024-11-21, 08:56
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Bebis? Eller minns jag kanske fel nu.

Omnämns ju som dotter i alla fall..

Ja Chrippa har kallat henne bebis många gånger.

Sedan Linnea Bäbä också.
Citera
2024-11-21, 08:58
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Blev dvärgen vräkt? Och isåfall varför blev han det?

Hans totala fall kom efter Linnea klev in i bilden, misstolka mig inte. Men jag tror att dvärgen redan var störd innan, men att med sin blindhet för kärleken till henne gjort han ännu dummare. Vad man sett av hennes livestream verkar hon blåst också, och lyssnar en redan dum apa till en annan dum apa så blir nog inte utfallet bra.

Jag tror han när han träffade Linnea kände ett stort behov att vara en man som drog in stora pengar då han saknade allt annat, som personlighet, längd osv.
Citera
2024-11-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Jag tror han när han träffade Linnea kände ett stort behov att vara en man som drog in stora pengar då han saknade allt annat, som personlighet, längd osv.

Hur lång är chrippa egentligen? En del säger 160 cm, en del säger 165. Han ser längre ut, speciellt när Linnea står bredvid. Om han är 165 måste ju hon vara kortare. Eller är det illiusoner? 😅
Citera
2024-11-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hur lång är chrippa egentligen? En del säger 160 cm, en del säger 165. Han ser längre ut, speciellt när Linnea står bredvid. Om han är 165 måste ju hon vara kortare. Eller är det illiusoner? 😅

Linnea sa i en tiktok live nyligen att hon är 161.
Chrippa är max 170?
Citera
2024-11-21, 10:29
Medlem
Chrippa brukar ju vara snabb med att visa upp. Hotellrum och lägenheter.
Varför visar han inte upp sin nya ?

Och varför är hans Youtube borta ?
Ngn som har en teori kring det?
Senast redigerad av Mannenmed2huvud 2024-11-21 kl. 10:32.
Citera
2024-11-21, 10:32
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Han är kring 1.72 men säger stolt 1.79.

Jag själv är 1.80 och det är ingen längd man skryter med.
Citera
2024-11-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud

Min första tanke när Linnea sa i en tiktok att hennes mamma hade köpt saker åt henne och pappa Berg handlat år chrippa var att de flyttat hem till hans föräldrar.. Och det är ju inte så jävla kul när man är 35 och behöva flytta hem till päronen igen. Han får väl inte stå på kontrakt själv, och hon har ju ingen inkomst att visa upp för att få hyra nåt.
Citera
2024-11-21, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Han är kring 1.72 men säger stolt 1.79.

Jag själv är 1.80 och det är ingen längd man skryter med.

Jag är. 165 och ser mig som kort. 😅 Mitt ex är 184 och det är långt för mig.
Citera
2024-11-21, 10:37
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud

Nya lyan visas nog inte upp då den är 30 kvm och att myndigheter inte ska få nys på var han är.

Youtube raderade säkert Linnéa, alternativt pga utredningen Eko eller Christofer trött på alla negativa kommentarer. Han har iaf förlorat på YT.
Citera
2024-11-21, 10:43
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Min första tanke när Linnea sa i en tiktok att hennes mamma hade köpt saker åt henne och pappa Berg handlat år chrippa var att de flyttat hem till hans föräldrar.. Och det är ju inte så jävla kul när man är 35 och behöva flytta hem till päronen igen. Han får väl inte stå på kontrakt själv, och hon har ju ingen inkomst att visa upp för att få hyra nåt.

Föräldrarna bor väldigt trångt kan vara en 2a så tror det blir svårt att Christofer och Linnea flyttar in dit. Tänk de 4 o Christofers skrikande på 65 kvm. Att Christofer hamnar där på soffan senare räknar jag dock med.

Blir det flytt till Föräldrarna drar Linnea.

Linnea har inga skulder och hög inkomst 2023 på över 300k men tror hon vägrar lån och stå på räkningar med all rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in