2024-09-18, 06:24
Avstängd
thaimans avatar
Hon är tuff, titta bara på "över atlanten" Alla andra hänger över relingen å spyr, men inte hon. Foppa är som en bebis
Citera
2024-10-09, 04:13
Medlem
Är hon snål? Judinna och allt.
Citera
2024-10-09, 05:48
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJewelInTheSea
Är hon snål? Judinna och allt.

Nu har du nog blandat ihop det med en av hennes roller.
Citera
2024-10-09, 20:57
Medlem
cerns avatar
När jag var ung så hamnade jag på Mariapool och stötte på henne, hon satt i väntrummet och väntade på att hennes son skulle komma ut.. Minns inte om det var Joakim eller Lukas.

De tjafsade och han verkade inte särklit pigg på att se henne.
Citera
2024-11-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
När jag var ung så hamnade jag på Mariapool och stötte på henne, hon satt i väntrummet och väntade på att hennes son skulle komma ut.. Minns inte om det var Joakim eller Lukas.

Kanske han var drogad.
Citera
2024-11-20, 09:22
Medlem
Citat:

En av hennes söner är väl död? Kanske har med droger att göra.
Citera
2024-11-20, 19:19
Medlem
Citat:

Där ser man, allmän mänskligt. Alla familjer har sina problem. Det är ur sådana erfarenheter samt hennes egen alkoholism hon kunnat "ösa ur" och blivit den utmärkta skådespelerska hon är.
Citera
2024-11-20, 21:20
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
En av hennes söner är väl död? Kanske har med droger att göra.

Ja, Lukas. Ligger i samma grav som sin far.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fil:...ont%C3%A9n.jpg
Citera
2024-11-20, 21:51
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Nu har du nog blandat ihop det med en av hennes roller.
Hon har själv sagt att hon har judiskt påbrå, hon sa det i en tidning, men jag hittar den inte.
Citera
2024-11-20, 22:06
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Berättade att hon hade judiskt påbrå när hon var med i en tv-serie om förintelsen och att hon därför tyckte att det var jobbigt att göra serien. Jag kommer inte ihåg om det var så att hon hade släktingar som fig i förintelsen utan bara att hon hade judiskt påbrå och att serien hon var med i handlade om någonting med judar.

Förra gången du kom med det påståendet så sa du att hon sa det i en tv-serie, du hade ingen källa den gången heller...
Citera
2024-11-20, 22:39
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Förra gången du kom med det påståendet så sa du att hon sa det i en tv-serie, du hade ingen källa den gången heller...
Nej, jag läste det i en tidning, hon påstod att hon kunde relatera till den judiske karaktären hon spelade eftersom hon hade släktingar som dig i förintelsen. Hon påstår iallafall att hennes farmor kom från norge.
Citera
2024-11-21, 01:39
Medlem
Lite märkligt att hon vad jag sett iaf inte kommenterat Allan Svenssons bortgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in