2024-11-20, 20:43
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast det ligger ju inte på KK att VSK inte hade musklerna? Det är en jävligt gedigen tränare, men kanske inte den jag hade velat se när vi väljer mellan Mourinho, Klopp, Högmo och KK... Den andra hyllan, där ni önskar att ni var.
Nä spelet var helt klart intressant, men samtidigt ska det nog påpekas att GAIS hade sämre spelarmaterial på pappret och klarade sig kvar med goda marginaler genom sin karatefotboll. Att värva Kalle nu är tveklöst att sticka fram hakan ordentligt. I övrigt är det många år sedan jag var så nöjd med sportchef/tränare som nu.
Citera
2024-11-20, 20:56
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ändå ganska big dick move att hämta in en tränare som precis åkt ur för att ersätta tränare som aldrig kommer längre ner i tabellen än vadå? 4?

Big dick move hade jag inte kallat det.

Däremot helt klart en vinballe om vi valt att behålla KoT eller om vi skulle ta in Jensa eller Janne. Högmo vet iaf hur man stimulerar även när tredje benet fallerar för anekdotens skull

Med de chanser VSK skapade hade en Pittas eller Hümmet räckt för en typ 6:e plats eller liknande. Hade jag ägt 51 % av föreningen så hade jag plockat KK som tränare 2025. Högst tveksam (tyvärr) till att detta kommer hända dock.
Citera
2024-11-20, 21:00
Medlem
eternussermos avatar
Duschbajsaren årets mittfältare, Ponny försvarsspelare och Hahn målvakt.

Känns inte orimligt.
Citera
2024-11-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Kalle K är givetvis lite av ett chanstagande vilket också skulle vara något jag helt skulle ställa mig bakom. Vi har råd att chansa 2025, på alla plan.

Rakt byte i tränarfrågan VSK vs DIF tror jag skulle gynna båda klubbar hyfsat optimalt. VSK hade inte åkt ur Allsvenskan med KoT och jag tror att vi hade kunnat konkurrera om guldet med KK.

Högmo vore ett tryggt riskminimerande alternativ men det är inte vad vi behöver nu. Får ni honom tillbaka; grattis. Tar ni Mellberg…. så lycka till i kampen mot Sirius framöver.
Jag fattar inte hur Kalle K skulle vara ett attraktivt alternativ? Hade hellre sett Jens G än Kalle K, men Högmo vore drömmen för mig. Jag vill att vi ska ha ett säkrare kort!

Vad menar du med att vi behöver ett mer riskabelt alternativ? Utveckla!
Citera
2024-11-20, 21:43
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så Djurgården är ute efter Kalle Karlsson medan vi väljer mellan Mellberg och Högmo? Klasskillnad.
Kalle Karlsson verkar tackat nej. Jani Honkavaara är plan B vad det verkar.
https://x.com/allsvenskasilly/status/1859327606283256233
Citera
2024-11-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Kalle Karlsson verkar tackat nej. Jani Honkavaara är plan B vad det verkar.
https://x.com/allsvenskasilly/status/1859327606283256233
Det är en jävla massa namn som figurerar nu... Känns meningslöst att ens chansa.

För övrigt ska aldrig mer påpeka att det existerar bönder på er läktare. Jag lovar😇
Citera
2024-11-20, 21:48
Medlem
Valvantos avatar
Välförtjänta vinnare av de tre nominerade som fanns att välja på hittills.
Citera
2024-11-20, 21:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
"Cupen är inget riktigt guld"... Remember 2018?

Exakt så
Citera
2024-11-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Exakt så
Det var ett jävla liv om hur Cupen är en skitturnering och inget riktigt guld då men ändå skyltar solnas allmänna plebejer med att vara "storebror" med dessa icke-guld
Citera
2024-11-20, 21:57
Medlem
Pillenfilles avatar
Ananasen pratar om glädjen med att spela fjutboll. Vad är det för sport?
Citera
2024-11-20, 22:16
Medlem
TzOns avatar
Att Stroud inte vinner bästa back är sinnessjukt.
Citera
2024-11-21, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast det ligger ju inte på KK att VSK inte hade musklerna? Det är en jävligt gedigen tränare, men kanske inte den jag hade velat se när vi väljer mellan Mourinho, Klopp, Högmo och KK... Den andra hyllan, där ni önskar att ni var.
Tror ingen skyller på Kalle att vi åkte ut. Jag hoppas han blir kvar nästa år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in