2024-11-19, 14:39
Medlem
Förväntade mig att det skulle finnas en tråd om den senaste trenden dvs rustas multistyler 6 in 1 HMS24 Egentligen borde jag lägga energi på mitt examensarbete men detta är tydligen mer intressant för min hjärna. Produkten verkar vara slutsåld i hela Sverige men jag är investerad i att hitta en produkt då jag gärna inte vill lägga 6000 på en Dyson.
Är det någon som jobbar på rusta som vet vilken tid på dygnet rusta brukar få sina leveranser? Är det påfyllt på morgonen eller kommer det någon gång under dagen de dagar som varuhuset tar emot leveranser?
Jag har ingen bil så hoppet att faktiskt hitta en är inte så stort men hade varit kul iallafall.

Tack på förhand
Mvh en manisk produktjägare
Citera
2024-11-19, 14:44
Avstängd
67arigGubbes avatar
Du får nog hålla koll på när de uppdaterar sitt lagersaldo
https://www.rusta.com/sv-se/skonhet-och-halsa/harvard/stylingverktyg/multistyler-6-in-1-hms24

Välk butik och se lagersaldo.
Citera
2024-11-20, 07:55
Medlem
Alla butikerna verkar ha lagersaldo idag på morgonen så det lär bli kaos.
Citera
2024-11-20, 13:47
Medlem
Hrass avatar
Det är en TikTok-grej, va?

Rustas version är väl något kinesskit man lika gärna kan köpa på Amazon...
Citera
2024-11-20, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragnaroksmok
Förväntade mig att det skulle finnas en tråd om den senaste trenden dvs rustas multistyler 6 in 1 HMS24 Egentligen borde jag lägga energi på mitt examensarbete men detta är tydligen mer intressant för min hjärna. Produkten verkar vara slutsåld i hela Sverige men jag är investerad i att hitta en produkt då jag gärna inte vill lägga 6000 på en Dyson.
Är det någon som jobbar på rusta som vet vilken tid på dygnet rusta brukar få sina leveranser? Är det påfyllt på morgonen eller kommer det någon gång under dagen de dagar som varuhuset tar emot leveranser?
Jag har ingen bil så hoppet att faktiskt hitta en är inte så stort men hade varit kul iallafall.

Tack på förhand
Kom ett gäng till butikerna i natt.
Mitt sista fick in 29 st. Var lång kö innan kl 10 i morse.
Rusta personal delade ut lappar till dom 29 första i kön. Så dessa med lappar var garanterad en styler. Man fick bara köpa 1 .
Så dom tog slut på 1 minut .
Vet inte om någon mer leverans kommer in denna vecka?
Citera
2024-11-20, 15:35
Medlem
billigtvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raynebeau
Kom ett gäng till butikerna i natt.
Mitt sista fick in 29 st. Var lång kö innan kl 10 i morse.
Rusta personal delade ut lappar till dom 29 första i kön. Så dessa med lappar var garanterad en styler. Man fick bara köpa 1 .
Så dom tog slut på 1 minut .
Vet inte om någon mer leverans kommer in denna vecka?

Bra uppstyrt av Rusta! Har hört andra bli nertacklade på sin väg in i butiken för att få tag på multistylern. Hatar också när folk kan köpa hur många som helst och sen sälja dyrt på Blocket.
Citera
2024-11-20, 15:48
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragnaroksmok

Tack på förhand

Finns på Teemu i många olika varianter.
Citera
2024-11-20, 16:24
Medlem
https://www.ttela.se/asikt/insandare/jag-hapnar-over-hur-ovardigt-vuxna-manniskor-bar-sig-at.025321b7-1b66-4be8-99b6-7861f0f3b970
Citera
2024-11-20, 16:27
Medlem
leksakstomtens avatar
https://www.gp.se/ekonomi/trendande-harstyler-orsakade-kaos-pa-rusta-polis-tillkallades-.c735c4d9-b4bc-4940-9ad7-5eeea6557ad1

Trendande hårstyler orsakade kaos på Rusta – polis tillkallades

Jag har köpt en Dyson kopia från asien som kostade 2X mer än rustas och den, ( min) ser spontant ut mycket bättre ut då den är lite större (antar större motor, kraftigare värme och blåst = bättre)
Citera
2024-11-20, 19:32
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leksakstomten
https://www.gp.se/ekonomi/trendande-harstyler-orsakade-kaos-pa-rusta-polis-tillkallades-.c735c4d9-b4bc-4940-9ad7-5eeea6557ad1

Trendande hårstyler orsakade kaos på Rusta – polis tillkallades

Jag har köpt en Dyson kopia från asien som kostade 2X mer än rustas och den, ( min) ser spontant ut mycket bättre ut då den är lite större (antar större motor, kraftigare värme och blåst = bättre)

Finns under 500:- på olika sajter att beställa och kommer på ett par veckor hemskickat.
Folk är korkade.
Citera
2024-11-20, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Finns under 500:- på olika sajter att beställa och kommer på ett par veckor hemskickat.
Folk är korkade.
Länka gärna då
Citera
2024-11-20, 21:37
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adddd
Länka gärna då

Sök på ”multistyler hair” på Teemu bara.

Finns många varianter där.

https://share.temu.com/2asx3Yv4ebA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här