2024-11-20, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart har jag sagt att det inte var en husis eftersom tidningarna inte skrev om det?
Nu säger du saker jag aldrig sagt igen.

Jag ställde en fråga på ditt: Hade tidningarna fått fram bevis på husis (förövrigt töntigt ordval), hade de skrivit om det.

Givetvis visste tidningarna om det!
Citera
2024-11-20, 12:42
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Eftersom antalet anmälningar inte är offentliga så betyder det att du själv gjort alla dessa 10 anmälningar

Eller att jag skickat till 9 st som sagt att de anmält?

Blir det dubbla nu.
Citera
2024-11-20, 12:45
Medlem
Citat:
Hur kan du veta att det inte finns anmälan eller utredning om förtal emot dessa människor? Såna uppgifter är inte offentliga.

För då hade jag fått reda på det, kan hända att det har funnits anmälan men det har lagts ner.

De du måste förstå är att han gör saker som inte läcks ut här, det kommer väckas åtal mot dessa saker.
Allt som man vet kan inte läggas ut i en tråd på Flashback.

Många hatar på Jocke att han stalkar Linnea men hon vänder sig till honom för att få hjälp och stöd.
Citera
2024-11-20, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Yepp!

Med handen på hjärtat - du har problem.

Du har genom dina lögner satt dig själv i direktkontakt med de som styr över dramat.

Tycker du att det är ett friskt beteende?

Ja är fan så mycket friskare en vad du är.
Till skillnad från dig så vet jag vad som pågår och händer bakom kulisserna.
Du kan försöka skydda Chrippa men han har skapat detta själv, han behöver inse att han har gjort så många felsteg och nu kommer sanningen ikapp.

Linnea hon behöver nog kanske hjälp att ta sig ut situationen innan det går alldeles för långt.
Citera
2024-11-20, 12:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Precis som mot Christofer då.
Precis som med Chrippa ja.
Jag har ju sagt flera gånger att det vore intressant att veta vad chrippa anmälts för, och vad som lagts ner och vad som let till utredning. Men sånt är inte offentligt ännu
Citera
2024-11-20, 13:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
För då hade jag fått reda på det, kan hända att det har funnits anmälan men det har lagts ner.

De du måste förstå är att han gör saker som inte läcks ut här, det kommer väckas åtal mot dessa saker.
Allt som man vet kan inte läggas ut i en tråd på Flashback.

Många hatar på Jocke att han stalkar Linnea men hon vänder sig till honom för att få hjälp och stöd.
Absolut att jag förstår att mycket inte är offentligt. Men jag är 100% säker på att Chrippa anmält dessa människor för olika saker, att det inte lett till utredning är en annan sak.
På samma sätt som många av anmälningarna emot Chrippa inte heller lett till utredning.
Citera
2024-11-20, 13:07
Medlem
Pinto87s avatar
Tänk att vara krishanterare hos Chrippa och Linnea. Dagens agenda:

Anmälningar Twitch
Drogvidio på Linnea återpostad
Brist på pengar
Brist på droger
Brist på vänner
Linnea stalkar Jocke
Bråk om droger
Bråk om Twitch
Bråk om Julia
Bråk om pengar
Bråk om flytt

Krishanteraren behöver ju inte rulla tummarna iaf.
Citera
2024-11-20, 13:09
Medlem
Citat:
Absolut att jag förstår att mycket inte är offentligt. Men jag är 100% säker på att Chrippa anmält dessa människor för olika saker, att det inte lett till utredning är en annan sak.
På samma sätt som många av anmälningarna emot Chrippa inte heller lett till utredning.

Fast dom flesta saker han är anmäld för har lett till utredning, och det är bra för uppenbart så behöver han hjälp i att komma vidare i livet på ett bra sätt för dotterns skull.

Och jag hoppas väl att Linnea också får den hjälp hon behöver.
Citera
2024-11-20, 13:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ändå går du inte på de som påstår inga anmälningar mot Christofer finns. Men när det är Jocke hugger du direkt.
Prova att hänga med i diskussionen innan du svarar, snälla, i alla fall försök.

Mutemute skrev
Citat:
Det är också märkligt att det inte finns någon anmälan mot varken Jocke, Rask eller Anjo ang förtal.
Jag svarade
Citat:
Hur kan du veta att det inte finns anmälan eller utredning om förtal emot dessa människor? Såna uppgifter är inte offentliga.
Och mutemute backade och sa
Citat:
kan hända att det har funnits anmälan men det har lagts ner.

Och bara eftersom du bli så jävla panik för ingenting så tar jag med endel av mitt svar till mutemute
Citat:
Men jag är 100% säker på att Chrippa anmält dessa människor för olika saker, att det inte lett till utredning är en annan sak.

Varför du försöker dra in Jocke när du hela tiden klagar när andra nämner jocke är för mig en gåta.
Citera
2024-11-20, 13:16
Medlem
Citat:
Kommer komma flera utredningar med åtal samtidigt. Gissar på 6 st.

Folk kan sitta här och försvara honom hur mycket dom vill, snart är alla utredningar klara och då får han stå till svars för de i rätten.
Sen får vi se om dom fortsätter hacka på oss om att vi ljuger.
Citera
2024-11-20, 13:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
NEJ, jag missuppfattar ingenting, men du är inte läskunnig! Jag skrev varför jag skrev ”Så enligt.. osv” i förra inlägget! Förstå eller lägg ner!
Fast det är inte enligt mig eftersom jag aldrig ens skrivit det. Varför kan du inte bara säga att du missuppfattade och att jag aldrig skrivit det du påstår?
Citera
2024-11-20, 13:19
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Prova att hänga med i diskussionen innan du svarar, snälla, i alla fall försök.

Mutemute skrev
Jag svarade
Och mutemute backade och sa

Och bara eftersom du bli så jävla panik för ingenting så tar jag med endel av mitt svar till mutemute

Varför du försöker dra in Jocke när du hela tiden klagar när andra nämner jocke är för mig en gåta.

Va? Jag påtalar att du ALLTID går på folk som påstår inga anmälningar mot Jocke finns, men när folk säger anmälningar mot Christofer inte finns är du tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in