Citat:
Ursprungligen postat av
Auric
Självklart är USA inga änglar, det har jag aldrig påstått. Däremot är USA en demokrati och jag väljer USA framför Ryssland alla dagar i veckan, trots USA:s alla fel och brister.
Va? Bajsar du hellre i en wc än ett utedass? Ditt jävla kapitalistsvin
Så är det ju, jänkarna har hållit på med en massa skit genom åren. Men det är ändå fascinerande med detta ryssvurm. För jag tror alla, inklusive ryssråttorna föredrar att leva i ett västland än i Ryssland.
Jag tror faktiskt inte de skulle välkomna Ryssland som en befriare om de faktiskt visste hur det är ställt i det landet. Och att så kan blunda för det våld de utsätter människor för, i smått som avrättningar av icke önskvärda personer. Alla fattar ju att Kreml ligger bakom dödsfall både i och utanför Ryssland därför att Kreml vill att vi ska veta det till androm varnagel. När Putin står och säger att Prigoszin och hela hans sällskap var påtänd så vet han att alla vet att det inte är sant. Han vill skicka budskapet att de som sätter sig upp mot mig kommer att dö.
Vissa verkar tycka att detta är en ordning som bör gälla även i Rysslands grannländer. Helt obegripligt.