I all välmening så bodde jag i USA i 16 år och lät aldrig min svenska fallera eller förfalla det minsta för det. Jag tycker nog mer det luktade efterbliven whigger än exil-svensk om det jag citerade.
Citat:
On topic och ett råd i all välmening till Rask. Förmodligen kan han låsa upp kapitalförsäkringen. Men han kan överlåta kapitalförsäkringen till Tessan om han inte får loss pengarna.
Med tillgångar men stora skulder hos kronofogden kan förmodligen Kronofogden kräva av banken att få loss pengarna eller beslagta tillgången.
On topic och ett råd i all välmening till Rask. Förmodligen kan han låsa upp kapitalförsäkringen. Men han kan överlåta kapitalförsäkringen till Tessan om han inte får loss pengarna.
Med tillgångar men stora skulder hos kronofogden kan förmodligen Kronofogden kräva av banken att få loss pengarna eller beslagta tillgången.
Hahaha. ja det var en mycket god ide och ett gott råd, två flugor i en smäll!
Det förslaget lär verkligen falla Rask i smaken gissar jag

Citat:
Älskar när han sista minuten i videon, efter att ha gnällt och gnisslat med sin självömkande och bittra gnölröst i nästan en timme, byter till sin jovialiska och(tycker han själv) mysiga "hörni-röst" och lägger upp sitt läskiga leende för att visa att han minsann inte är nån gnällröv.

Citat:
Jag tycker väl dessutom en försvarlig del av denna videon också handlade om Chrippa så att.....