2024-11-17, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emtjo
Jag testade TV-kungens bot på Telegram. Funkade klockrent. Inget kladd med någon pizzabagare som knappt kan skriva på svenska. NXT-kontot levererades på studs.
vet du inte att du riskerar att bli förbjuden genom att göra propaganda?
Citera
2024-11-17, 17:37
Medlem
N ett stora problem? Buffrar massor
Citera
2024-11-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attackocopter
Har kört IPTV många år tidigare direkt till en smart-tv genom en app.
Upplevde att det buffrade och laggade rätt ofta trots ethernetkabel så jag ruttnade tillslut.

Funderar på att skaffa mig en Nvidia Shield TV Pro eller en Formuler Z11 och tänkte kolla om några här inne har erfarenhet av någon av ovan hårdvaror?

En IPTV leverantör tyckte jag skulle köpa Formuler Z10 eller Formuler Z11 rakt av och inte fundera.
Dock verkar Nvidian ha bättre processor, RAM-minne samt möjligheten till att agera mediasystem och kunna spela spel från.

Priset är inget problem utan jag söker helt enkelt efter den bästa boxen/hårdvaran och tänkte kolla vad alla experter här inne har för input

Iptv kräver knappt någon hårdvara. Vad du än väljer räcker, t.ex en Google Chromecast 4th Gen är overkill för Iptv.
Citera
2024-11-17, 18:10
Medlem
LazerXs avatar
Mitt kinakonto ligger nere för första gången på flera år. Någon annan med samma problem? Alibaba.
Citera
2024-11-17, 20:53
Medlem
Harry_s avatar
inte för att jag orkar eller har lust men är det dyrt att starta IPTV sändning om man skulle vilja?
självklart måste man abo. alla kanaler först det är ju svindyrt
vad behöver man mer för utrustning?
cardsharing är ju enkelt med bara en kortläsare till datorn
Citera
2024-11-17, 21:28
Medlem
LazerXs avatar
Nu vet jag varför det inte funkar för mig. Har installerat VPN i routern. Därför funkar inte mitt kinaabbonemang av någon anledning. Vet nån hur man kringgår det?
Citera
2024-11-17, 21:35
Medlem
Någon bra gratisprogram att editera spellistan (m3u). Har kört lite i Notepad ++ men får inte det riktigt bra. Vill i princip bara plocka bort alla länder jag aldrig kommer kolla på.
Citera
2024-11-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Någon bra gratisprogram att editera spellistan (m3u). Har kört lite i Notepad ++ men får inte det riktigt bra. Vill i princip bara plocka bort alla länder jag aldrig kommer kolla på.

Vilken app kör du med? Jag har plockat bort allt jag inte vill ha i Tivimate. Där kan man göra det i inställningarna. Kan till och med ta bort enskilda kanaler.
Citera
2024-11-18, 10:15
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling

wordpad funkar
vad är det som inte blir så bra?
Citera
2024-11-18, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LazerX
Nu vet jag varför det inte funkar för mig. Har installerat VPN i routern. Därför funkar inte mitt kinaabbonemang av någon anledning. Vet nån hur man kringgår det?

Mitt abonnemang stöder inte många VPN alls.
Men det fungerar om jag kör på dold server i Nordvpn satt på sverige.
Samt några få till tex vpnify och GOVPN
Citera
2024-11-19, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sousou2
överens till 100%
Överens också
Citera
2024-11-19, 22:44
Medlem
Snaxaligs avatar
Någon som kör abonnemang från iptvn1.com eller är det bondfångeri? Webbsajten ser först seriös ut men sedan märker man att många länkar och sidor inte funkar, inte finns. Jag har efterfrågat 24-timmars free trial men får ingen respons (annat än ett automatiskt svarsmejl).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in