2024-11-18, 21:47
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdeman
Ja lyssna på #291! Även Kistagäddan hade intressant samtal. Jag minns dock inte nr just nu.

Hongäddan arg som ett bi och med den dialekten är helt klart en ny favorit. Tack för tipset. Kistagäddan var nästan jobbig att lyssna på.
Citera
2024-11-18, 22:35
Medlem
Rebus på gädda #516:

Namnet står redan i hans chatt.

Hans adress är: När man ska ringa till någon så skall man ”slå en ***** + gatan 3 + 4.

Bostadsorten är nära Helsingborg, den börjar på husdjuret som man oftast har om man inte har en hund + arp.

Av historier jag hört så är denna killen riktigt mongo, innehar troligtvis någon störning/funktionsnedsättning och har tidigare gått med på att träffa en fiktiv 11 årig flicka med sin 8 åriga lilla syster. Han är som det beskrivs extremt tjatig och kan fan knappt stava till saker.
Han har varit aktiv i flera år och använder alltid sitt vanliga namn😂😂
Citera
2024-11-18, 22:48
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Hur många har du oturen att vara bekant med?
Jag känner fan inte någon. Tyckte man borde känna igen någon, men icke!
Är iofs från Hässleholm, och det verkar som om det är en sorts vit fläck i pedofil-Sverige, vilket är lite udda givet lärarna på Tyringe Centralskola, bl a, på 70-talet.
Citera
2024-11-18, 23:10
Medlem
Computerzs avatar
Denna kromosomutmanade individ har alltså runkat i en pappersservett och sen visat fiskaren hur mycket han kan komma? Herregud… det är fan inte klokt bara elda upp idioten och sprid askan på tippen

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/07/IMG_4162.png
Citera
2024-11-18, 23:12
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
"På plats", och med en felstavning också?? Hm, skojig kommentar. Den s k Kungsgäddan är ingenting annat än en kortväxt, överviktig och totalt misslyckad figur någonstans i Norrland. På vilket sätt är en sådan här uppenbar loser "kung"? Nu får ni fan ge er...

Om man ser honom som "kung" så avslöjar man direkt vilken låg utsiktsplats man har i samhället...
Han är en fjant! Och en farlig sådan.
Undrar om butiken går bra än...
Citera
2024-11-18, 23:17
Medlem
Kladd-Runes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Med anledning av gårdagens kavalkad av mer eller mindre utvecklingsstörda dumpenoffer funderade jag lite över vilka som objektivt sätt skulle kunna vara de mest svagbegåvade i Dumpens historia. From the top of my head, så att säga, slänger jag ur mig följande utan inbördes ordning:
  • C*ndyman K*nt
  • Permobilgäddan
  • Kleinefeltgäddan
  • Gäddparet i Hudiksvall eller var de nu höll till
  • Roskildegäddan
  • Brian
  • Färdtjänstgäddan
  • Han som skylde på ADHD och hotade med att skvallra för sin morsa

Vilka har jag glömt?

Utom tävlan får man väl nämna den person som Bellevuegäddan #130 vid 2:06 i videon påpekar är så jävla dum i skallen att det finns inte.
Du har definitivt glömt #168 Jönköpingstomten. Där går hissen verkligen inte hela vägen upp 🙃
Citera
2024-11-18, 23:17
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Med anledning av gårdagens kavalkad av mer eller mindre utvecklingsstörda dumpenoffer funderade jag lite över vilka som objektivt sätt skulle kunna vara de mest svagbegåvade i Dumpens historia. From the top of my head, så att säga, slänger jag ur mig följande utan inbördes ordning:
  • C*ndyman K*nt
  • Permobilgäddan
  • Kleinefeltgäddan
  • Roskildegäddan
  • Brian
  • Färdtjänstgäddan

Vilka har jag glömt?

Utom tävlan får man väl nämna den person som Bellevuegäddan #130 vid 2:06 i videon påpekar är så jävla dum i skallen att det finns inte.

Han vars morsa skulle lämna honom. Ganska nylig.

Edit: Det är #503. "Allt jag vill ha i mitt liv, det är kärlek."
Senast redigerad av MorgNThorg 2024-11-18 kl. 23:21.
Citera
2024-11-18, 23:24
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen
Jag har litet dåligt samvete över min skadeglädje, men jag kunde inte låta bli att flina åt karlsloken som bönade och bad och sade "Det går åt helvete med frugan!" gång på gång.

Ack ja. Kvinnor är hårda och dömande varelser.

Och ändå lämnade hon inte honom... Det gick inte så åt helvete med frugan ändå...
Citera
2024-11-18, 23:31
Medlem
disparitys avatar
Utmanar er att ta en shot varje gång som orden "okej" (alternativt en variation av ordet) samt "då" och "ju" nämns av 516 i chattloggarna.
Senast redigerad av disparity 2024-11-18 kl. 23:34.
Citera
2024-11-19, 00:18
Medlem
Lillprinsessans avatar
Vart tog alla gäddor vägen nu? Senaste är #490 på deras startsida?

Nu är de visst tillbaka igen. Måste blivit en bugg.
Citera
2024-11-19, 03:19
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
  • C*ndyman K*nt
  • Permobilgäddan
  • Kleinefeltgäddan
  • Roskildegäddan
  • Brian
  • Färdtjänstgäddan

Vilka har jag glömt?

Kent #92 var verkligen något i hästväg. Fan aldrig sett så korkad chatt, och helvete vad han ser ut. Man känner lukten genom skärmen, jag vill sprita telefonen.

H! Och när Sara kommer springandes och hojtar "hej igen!" och han artigt och glatt överraskad ser jätteglad ut att ha träffat en gammal kamrat i 8-10 sekunder innan leendet snabbt dör. Det tar honom 8-10 sekunder att fatta att han inte ska vara glad. Det är inte blixtsnabbt i vändningarna, det är det inte.
Citera
2024-11-19, 03:23
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Han vars morsa skulle lämna honom. Ganska nylig.

Edit: Det är #503. "Allt jag vill ha i mitt liv, det är kärlek."
"Allt jag vill ha i mitt liv, det är kärlek" de borde trycka merch med detta citat. Skojar ej, jag hade köpt en Dumpentisha med detta tryck.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in