2024-11-19, 18:17
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Hear hear hear!

Går budskapet fram till Kreml?

Nej.. Jag skulle gärna vilja komma med trevliga nyheter. Någonting som får oss alla att må bättre. Men jag är rädd för att den bunkerdvärgen har målat in sig i ett hörn.. ..Och nu är det dags för dom vuxna människorna i rummet att ta hand med detta problem.
Citera
2024-11-19, 18:24
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Nej.. Jag skulle gärna vilja komma med trevliga nyheter. Någonting som får oss alla att må bättre. Men jag är rädd för att den bunkerdvärgen har målat in sig i ett hörn.. ..Och nu är det dags för dom vuxna människorna i rummet att ta hand med detta problem.

Ryssar talar enligt vissa uppgifter om tre alternativa svar. 1 eliminera all infrastruktur i Ukraina 2 göra som Israel och eliminera zelensky 3 skjuta en varningsrobot från ubåt nära England och Frankrikes kust. Dock vet jag inte hur seröst detta är från dessa sk ” experter”
Citera
2024-11-19, 18:27
Medlem
snake65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Men vad har USA med det här kriget att göra? De har väl nog med sina egna krig utan att dessutom blanda sig i konflikten mellan Ryssland och Ukraina.
Ännu mindre har USA att göra med vilken president som ryssarna har valt. USA ska inte vara överallt i världen och styra, låt andra länder vara ifred.
Men vad har ryzzland något i Ukraina att göra ?, ryzzen har väl inte något att göra med Ukraina och deras politik att göra, sköt deras eget skit land för tusan
Citera
2024-11-19, 18:29
Medlem
The horde of Russian pig-dogs tried a massive mechanized push east of Pohrebky in the Kursk region. Ukrainians smashed their so-called mechanized attack, leaving their rusted junk heaps smoldering on the battlefield. Another day, another reminder that these invaders are nothing but meat for the grinder.
👊 Slava Ukraini!

https://x.com/banderafella/status/1858924885780644218?t=eyzdGxmXj-XNeK73hQ4lKQ&s=19
Citera
2024-11-19, 18:30
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Ryssar talar enligt vissa uppgifter om tre alternativa svar. 1 eliminera all infrastruktur i Ukraina 2 göra som Israel och eliminera zelensky 3 skjuta en varningsrobot från ubåt nära England och Frankrikes kust. Dock vet jag inte hur seröst detta är från dessa sk ” experter”

Men.. ..skjut fanskapet.. Jag skiter fullständigt i vad oligarkerna tycker men skjut Putin.. Han är gammal, han har tappat kontrollen. Det är Ryssland vi talar om så skjut han, hur jävla svårt ska det vara?
Citera
2024-11-19, 18:31
Medlem
Mindbusinesss avatar
Ryssarna verkar backa från sitt snack om kärnvapenkrig. Lavror talar i Rio 19 november 2024

https://youtu.be/wZsXPRC9nDY?si=EIXwNDei072J1Flj
Citera
2024-11-19, 18:32
Medlem
Citat:

Vilka ryssar talar om detta? Är Medvedev på fyllan igen? Iiiingen bryr sig om ryssens hot längre. Bring it on! Världen kan inte ha en situation där ryssen håller oss alla gisslan med dagliga kärnvapenhot. Det måste alla, även FN, inse. Det räcker nu. Ryssen måste hanteras så att världen kan gå vidare och hantera andra utmaningar. Putin skulle aldrig ha startat detta krig. Det var en grav felbedömning och detta kommer Ryssland få lida för länge. All cred ryssen byggt upp sedan Sovjets fall 1990 raserade Putin år 2022. Nu har han dragit ner sitt land i skammens gyttja och det kommer ta lång tid att reparera.
Citera
2024-11-19, 18:33
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Ukrainare försvara bara sig själva. Europa är inte hotat av Ryssland, det är bara skrämselpropaganda från ondsinta russofober.

Du får läsa på lite om dina geografi kunskaper. Ukraina ligger i Europa och de är hotade av rySSland för att sen bli invaderad. rySSland inget hot mot Europa???
Citera
2024-11-19, 18:34
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Vilka ryssar talar om detta? Är Medvedev på fyllan igen? Iiiingen bryr sig om ryssens hot längre. Bring it on! Världen kan inte ha en situation där ryssen håller oss alla gisslan med dagliga kärnvapenhot. Det måste alla, även FN, inse. Det räcker nu. Ryssen måste hanteras så att världen kan gå vidare och hantera andra utmaningar. Putin skulle aldrig ha startat detta krig. Det var en grav felbedömning och detta kommer Ryssland få lida för länge. All cred ryssen byggt upp sedan Sovjets fall 1990 raserade Putin år 2022. Nu har han dragit ner sitt land i skammens gyttja och det kommer ta lång tid att reparera.

Jag skall kolla vilka som uttalat detta ..
Citera
2024-11-19, 18:35
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:

Har du en länk?
Citera
2024-11-19, 18:35
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Men.. ..skjut fanskapet.. Jag skiter fullständigt i vad oligarkerna tycker men skjut Putin.. Han är gammal, han har tappat kontrollen. Det är Ryssland vi talar om så skjut han, hur jävla svårt ska det vara?

Ja det hade varit en lösning på mycket troligtvis..
Citera
2024-11-19, 18:36
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Jaha och? Med tanke på ryssen är tvungen att ta in en jävla massa kommunistiska arslen från mordkorea för att fortsätta med sin våldtäkt, mord och allmänt svinaktiga beteende av och i Ukraina, vad gör det för något att någon/några från väst av fri vilja har valt att åka till Ukraina för att mota Oleg i grind.

Go home Akademikerfyllo, you are drunk.

Dessutom, gamla nyheter.
Det är ca 1 månad sedan den filmen visades upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in