Citat:
Ursprungligen postat av
Nunjapiznes
Tycker du det är kul att sprida desinformation också? Ditt ryska språk men också din förståelse för det ryska samhället och dess mentalitet duger inte till att följa hetsiga debattprogram på R1 och andra kanaler och sen tro att du kan ge korrekta referat av hur de tänker. Skitsnackare finns självklart även i Ryssland. Det betyder inte att anfallsvågen om K minus 1.
Det är lättare att nämna de politiker i väst som INTE utryckt tankar om att förstöra Ryssland och döda Putin. Du borde nog läsa mer västerländska medier också och inte bara gräva ner dig i ryska dito.
Jag förstår ryska lika bra som jag förstår engelska, men det hjälper ju inte dig att bedöma hur bra jag förstår ryska eftersom du inte vet hur bra jag förstår engelska. Jag har i alla fall certifiering i mina kunskaper i ryska från ryska staten på "intermediate level 2" och kan betydligt mer än så. Ganska ointressant huruvida du tror att jag förstår ryska och den ryska mentaliteten eller inte, faktiskt...
I vilket fall, du får gärna återkomma när du hittar ett uttalande från en västerländsk politiker eller media som uttrycker att vi borde kärnvapenbomba Ryssland och anfalla dem. Jag tror du kommer att misslyckas om du inte hittar någon obskyr extremist.
Ingen ville Ryssland något ont, vi ville bara leva i fred och utan att den ryska diktaturen skulle tvinga sig på oss eller våra grannar. Den ryska propagandan dryper av hat och hot.