2024-11-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Tjejerna klarar inte av att stå för det de sagt och gjort utan tar på sig offerrollen istället.

På sätt och vis tyckte jag att det var bra om Stephane fick veta att Fanny hade valt Rasmus och att hon flirtade med ngn i produktionen, om det nu var sant. Jag förstår att konkurrenterna ville ta upp det som de upplevde som störande hos Fanny och de andra tjejerna. De hade räknat med att få ställa frågorna anonymt och ville inte avslöja sig själva. De ville säkert också få sin konkurrent att framstå som ngt sämre val och passade på.
Citera
2024-11-19, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Om inte annat så vet han det nu. Stephane växte i mina ögon när han reagerade mot frågorna, men jag tycker att tjejerna som skrivit dem kom undan för lätt.

Men tänk om det som tjejerna skrev var sant och att de som fick frågorna inte ville att sanningen skulle komma fram?

Vi vet t ex att Fanny hade valt Rasmus, kanske hade hon även ngt ihop med ngn i produktion? Kanske hade Fanny skrytit om att de "nästan hade sex"? Kanske upplevde ngn E som ofta sur?

De som skrev "elakheter" (sanningar) ville inte stiga fram, men inte ville "offren" heller stå för sina handlingar? Alla verkar vilja ta på sig offerrollen i stället för att ta ansvar för sina handlingar.
Citera
2024-11-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hahhaha, tyckte också det var komiskt. Vuxna kvinnor som slänger sig med engelska uttryck varannan mening. Men när man ska snacka engelska i 5min på väldigt grundläggande nivå så går det inte.
Precis! Det var ju inte direkt någon komplicerad grammatik som behövdes heller, vad de sa var inte mycket mer än Jag är rädd att känslorna förändras när vi kommer hem.

Det var en rätt misslyckad övning överhuvudtaget, "parterapi" på ett språk som terapeuten inte förstod.
Citera
2024-11-19, 12:33
Medlem
ska också börja med ”aaaah” ”mmmmmhm” efter varje mening
Citera
2024-11-19, 12:37
Medlem
Haha Fanny, som man bäddar får man ligga.

Hon får frågor kring saker som hon har sagt och gjort men givetvis har hon inte gjort nått fel. Noll ansvar, taggarna utåt.

Steffe fortsätter toffla efter henne. Är han klok så väljer han nån annan nu när han vet att han är second option. Men så klok är han inte och väljer att gå efter utseende. Hon är uppenbarligen där för uppmärksamheten.

-----------

Varför väljer Stephan att ta Emelie Ek åt sidan och sedan berätta att det inte finns kemi och mer eller mindre skicka ut henne? Varför inte låta programmet ha sin gång och inte ge henne en ros i nästa roscermoni istället?
Det är väl bättre att ta det under en roscermoni där folk faktiskt vet att dom kan åka ut?
Det han gjorde nu var bara taskigt.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-11-19 kl. 13:06.
Citera
2024-11-19, 12:53
Medlem
Kvinnor, män och ickebinära. JAG HAR KOMMIT PÅ DET!
Grabben är retarderad. Inget fel med det. Men kanske inte en önskvärd kvalitet i bachelor. Fyfan vad vidrig person. Stackars alla som någonsin sökte hit för denna person. Blä.
Citera
2024-11-19, 13:12
Medlem
Och DÄR, efter 20 min och 30 sek av dagens avsnitt, slängde jag ut TVn genom fönstret!
Hejdå jävla skitprogram!
Produktionen kan dra åt helvete!
Spelar ingen roll om allt är fejk, Mly var och är drottning av årets Bachelor. Och så gör de så här...
Hoppas att du fångar någon ung, snygg kirurg istället Mly.
You rule, girl! 💘
Citera
2024-11-19, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Haha Fanny, som man bäddar får man ligga.

Hon får frågor kring saker som hon har sagt och gjort men givetvis har hon inte gjort nått fel. Noll ansvar, taggarna utåt.

Steffe fortsätter toffla efter henne. Är han klok så väljer han nån annan nu när han vet att han är second option. Men så klok är han inte och väljer att gå efter utseende. Hon är uppenbarligen där för uppmärksamheten.

-----------

Varför väljer Stephan att ta Emelie Ek åt sidan och sedan berätta att det inte finns kemi och mer eller mindre skicka ut henne? Varför inte låta programmet ha sin gång och inte ge henne en ros i nästa roscermoni istället?
Det är väl bättre att ta det under en roscermoni där folk faktiskt vet att dom kan åka ut?
Det han gjorde nu var bara taskigt.

För att han är en elak person. Att säga som hab sa framför alla också?!
Så kränkt som han varit när tjejerna lämnat så tänker jag att detta var hans sätt att visa att han minsann också kan dissa! Kan vi också börja skriva Stefan istället för Stephan, han är inte så unik och mystisk som han vill att vi ska tro höhö
Citera
2024-11-19, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffyburger
Kvinnor, män och ickebinära. JAG HAR KOMMIT PÅ DET!
Grabben är retarderad. Inget fel med det. Men kanske inte en önskvärd kvalitet i bachelor. Fyfan vad vidrig person. Stackars alla som någonsin sökte hit för denna person. Blä.
Citera
2024-11-19, 13:19
Medlem
Citat:
Så kränkt som han varit när tjejerna lämnat så tänker jag att detta var hans sätt att visa att han minsann också kan dissa! Kan vi också börja skriva Stefan istället för Stephan, han är inte så unik och mystisk som han vill att vi ska tro höhö
Han stavar inte sitt namn Stephan eller Stefan, det korrekta sättet att skriva hans namn är: Smygbögen
Citera
2024-11-19, 13:27
Medlem
Citat:

Nej han är inte en elak person, programmet går ut på att det är 2 snubbar och tjejerna ska slåss för dom. Han måste dissa en efter en föratt han kan inte välja alla.

Programmets upplägg går lite emot hur kvinnor fungerar, där deras principer är att en man ska tråna och jaga dom. Därav ser vi många brudar som lämnar självmant för att dom blir för kränkta och inte kan acceptera spelreglerna. Det går emot deras egon för mycket.

Kan förstå Rasse, varför kommer brudarna ens dit om dom inte kan accepter spelreglarna och blir så kränkta när dom blir bortvalda?
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-11-19 kl. 13:29.
Citera
2024-11-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Han stavar inte sitt namn Stephan eller Stefan, det korrekta sättet att skriva hans namn är: Smygbögen

Hahahahahahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in