2024-12-02, 21:16
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Utökar rebusen lite:

Förnamn: Samma som efternamnet på en indisk journalist vid förnamn Mohammed född 29/12 1983 i Bangalore.

Andranamn: Samma som förnamnet på en amerikansk skådespelare med efternamn Ansari född 23/2 1983. Skådisen gjorde rollen som Tom Haverford i NBC-serien Parks and Recreation.

Efternamn: Samma efternamn som en indisk kompositör vid förnamn Allah Rakha född 6/1 1967.

Född: År 1988 + 1, Månad 5 + 1, Dag 4 + 1
Gör inga fler rebusar är du snäll, fan den överlägset svåraste och sämsta jag någonsin sett.
Citera
2024-12-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Kul!

Shit han lär ju ryka från sitt jobb.

Eller kan han va så trygg i att han tror ingen kommer känna igen honom för att han försökt dölja ansiktet med telefonen?? Man såg klart de va han och vilken normal människa hade fortsatt prata i telefon om två för en randoms kom upp och filmade med sina telefoner och säger att man ska träffa en 14 åring😂

Han hade nyckelhalsband med logotyp på. Stämmer de arbetet med hans fb? Hade velat veta va han jobbar 😃

Wästb*gg om han nu jobbar kvar. Står tidigare i loggarna här.
Citera
2024-12-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Kul!

Shit han lär ju ryka från sitt jobb.

Eller kan han va så trygg i att han tror ingen kommer känna igen honom för att han försökt dölja ansiktet med telefonen?? Man såg klart de va han och vilken normal människa hade fortsatt prata i telefon om två för en randoms kom upp och filmade med sina telefoner och säger att man ska träffa en 14 åring😂

Han hade nyckelhalsband med logotyp på. Stämmer de arbetet med hans fb? Hade velat veta va han jobbar 😃

Hans hårfäste skvallrade om att han var äldre än han såg ut på vissa av bilderna han skickade.
Känner någon igen gymmet på bilderna?
Citera
2024-12-02, 21:50
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Skulle inte bli förvånad om de tagit bort Picantogäddan på grund av att det visat sig att han var oskyldigt och felaktigt uthängd. Många som publiceras på Dumpen är ju, som bekant, personer som råkat befinna sig på fel plats vid fel tidpunkt.

Märk väl att detta inte frikänner honom från att ha kört runt i en tjejbil. På den punkten finns stark bevisföring.
Om du menar att de är på fel plats på fel tid OCH har tänkt sig göra något olagligt så har du rätt.

Men det är inte det du menar, för du sitter och ljuger om och om igen.
Bevisa ditt påstående eller tig.
Citera
2024-12-02, 21:57
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Heta Bengt #138
En sån jäkla mupp det är... spastiskt jävla kräk!
Senast redigerad av MorgNThorg 2024-12-02 kl. 22:00.
Citera
2024-12-02, 22:47
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Heta Bengt #138

De säger att dubbelgäddan är konfronterad i stockholm. De pratar om heta bengt sen pga han vart upp i rättegång
Citera
2024-12-02, 22:56
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Med anledning av att det är nästan på dagen ett år sedan avsnittet med Vårdcentralsgäddan sändes för första gången så skulle jag vilja kasta lite rampljus på den lille jäveln och passa på att fråga hur det gick för honom.

Detta är en av de gäddor som jag tagit mest illa vid mig av. Han är så jävla dryg av sig i hela sin uppenbarelse att man inte vill något hellre än ge honom en fet "upper cut" rakt i nyllet:

Han har en snorkig dialekt som får honom att låta som en översittare

Han vickar på stjärten och ryggsäcken när han går, som en liten fjolla

Han tittar inte in i kameran eller på P*trik eller S*ra när han talar utan vänder sig bort som om han var bättre än dem

Han lyfter inte på luren när han ringer till polisen utan skall hålla på och flasha med sin svindyra trådlösa teknik som gör att han kan prata rakt ut i tomma luften (det får honom att påminne om den där rike killen i Ebba och Didrik som också hade massa cool/dyr teknik som han skröt med, och honom störde man sig ju på som fan)

Summa summarum: en riktigt äcklig jävel som man inte kan annat än att störa sig på.

Jag undrar också över honom. Såg att hans video är borta, någon som vet varför?
Citera
2024-12-03, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
De hamnar i rampljuset IGEN. Men det är klart att man lätt drivs av ett hämndbegär utan konsekvenstänk när man har gädd-IQ
För en del människor spelar det mindre roll. Det handlar nog inte så mycket om låg IQ som om ett hämndbegär. Vissa vill hämnas, kosta vad det kosta vill. Och i det här fallet är nog inte kostnaden så hög. Det finns nog goda chanser för gäddorna att vinna mot Dumpen, annars hade inte Dumpen börjat städa efter sig. Klart att det retar fanboysen, men nu är det som det är.

Det skulle förvåna mig något oerhört om dessa "Sinister Six" kommer att få någonsomhelst obehag av detta. Däremot kan det nog bli en del skadestånd som inkasseras.
Citera
2024-12-03, 01:12
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Hur många tror du kommer att komma ihåg dem? Det är några få som hänger här i tråden, för 99% av alla andra är de här gäddorna glömda. Särskilt om de flyttat/skilt sig/bytt liv. En rättegång blir ju naturligtvis offentliga uppgifter men hur många kommer att begära ut uppgifterna och sitta och bokföra dem? Tidningarna kommer inte att namnge gäddorna. De kommer att bli ännu mer hatade hos en liten klick personer som redan vet vem de är men jag ser inte hur det skulle spela någon roll. Det är ju inte så att ni kommer att ge er på dem, för då hade det redan skett. Men visst, jag förstår att det är trösterikt att tänka sig hur hatade dessa "Sinister Six" kommer att bli här i tråden men i verkligheten...? Nej.

Om en gädda har vänner/kollegor/släkt så kmr de behöva bryta med all form av socialt nätverk.

Sen om de flyttar till en ny stad, skaffar nytt jobb, så kmr det komma fram. Deras namn ligger liksom ute.

Oavsett vad är det bra att dessa personer tappar allt socialt stöd i samhället. Tänk själv om du var tvungen att byta stad och skaffa ett nytt liv.

Inte det lättaste.

Om en polare till mig hamnat på dumpen hade man fan aldrig glömt det. Man hade hela tiden frågat vad den personen gör nu etc.
Citera
2024-12-03, 01:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Om en gädda har vänner/kollegor/släkt så kmr de behöva bryta med all form av socialt nätverk.

Sen om de flyttar till en ny stad, skaffar nytt jobb, så kmr det komma fram. Deras namn ligger liksom ute.

Oavsett vad är det bra att dessa personer tappar allt socialt stöd i samhället. Tänk själv om du var tvungen att byta stad och skaffa ett nytt liv.
Där har vi motivation till att hämnas, ja.
"Dumpen har förstört mitt liv, nu ska jag förstöra deras..."
Citera
2024-12-03, 09:28
Medlem
Vad vet man om gäddan galal?
Citera
2024-12-03, 12:32
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Vem de ska hämnas mot? Dumpen, såklart. Det är ju det vi diskuterar här, att de försvunna videofilmerna sannolikt har att göra med den rättegång som Dumpen är indragen i. Jag tror nog Sara och Patrik bryr sig. Det kan bli väldigt kännbart och det blir Sara och Patrik som kommer att få klä skott.

Ok, samtidigt borde det vara möjligt att ta sig runt det.

Sen tror jag att dumpen, ifall de måste betala skadestånd kan mnas tillbaka, för pedofilerna (speciellt de med fallhöjd) kan kniven definitivt vridas om. Det kmr nog bli en "tit for tat" som man säger i staterna.

Kanske ett dumpen 2.0, på någon annan server utomlands?

I Sverige får man t.ex inte sprida klipp på avrättningar. Men jag kan logga in på yncgraphic.com och se bilder från mord etc. Finns flera klipp där från skjutningar i Sverige bland annat.

Nåväl, för att vara lite OT:

Gäddan som hade ett indiskt namn, stämmer det att han arbetar på nordicwellness vid ullevi? Tycker fan det ser ut som det på bilderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in