2024-11-18, 23:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
VAD har det med det du skrev i inlägget som jag besvarade, med att göra?? Du hoppar ju fram och tillbaka värre än en hare framför en bil!
Gulligt att du väljer att ta bort delen där jag svarade på ditt inlägg

Inga problem jag kan ta det igen
Citat:
Hade polisen och soc haft bevis för att lilla C blir misshandlad hade inte lilla C fått vara hos Chrippa och Linnea.
Hur du kan tro att polisen och soc har bevis men ändå fortsätter skicka barnet till ett hem där barnet blir misshandlat är bara sjukt.

Men du undvek min fråga, tycker du inte det är bra att jag uppmuntrar folk som har bevis för misshandel att ge dem bevisen till soc och polisen?
Citat:
Polisen och soc har ju inte lyckats hitta bevis för detta, men dem tar säkert tacksam emot dina bevis
Citera
2024-11-18, 23:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Dvärgen du som år så rik.
Varför köper du inte en stor lägenhet eller villa ????
Kronofogden skulle ta den, det vet du.
Citera
2024-11-18, 23:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Du citerade fel?
ja det gjorde jag, förlåt
Citera
2024-11-18, 23:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddastern
Såg en högljudd Chrippa tidigare med Julia och barnet på Linköping station, såg vänliga ut med varandra, är det kaos mellan Chrippa och Linnea igen? 😂
Dem ska ju ha varannan vecka, kanske bara var dags att lämna över lilla c?
Citera
2024-11-18, 23:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag poängterade att du inte kan hålla dig till att besvara det du svarar på!

Dock var det inte en fråga utan ett påstående!

Akta så du inte blir anklagad för uppror till massanmälningar.
Det är ju snarare du som vägrar svara på frågan jag nu ställt 2 gånger? du skriver massa annat istället för att svara på frågan, intressant.

Jag har aldrig sagt att man ska anmäla, jag har sagt att har man bevis på misshandel så ska man ge det till polisen och soc.
Citera
2024-11-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är ju snarare du som vägrar svara på frågan jag nu ställt 2 gånger? du skriver massa annat istället för att svara på frågan, intressant.

Jag har aldrig sagt att man ska anmäla, jag har sagt att har man bevis på misshandel så ska man ge det till polisen och soc.

Tror nog att folk klarar av det utan att ”uppmuntras” av dig. Nöjd?!
Citera
2024-11-19, 00:33
Medlem
Kan man få en uppdatering
Varför har chrippa gjort så man måste följa på instagram och varför har han raderat alla videos på sin youtube?
Citera
2024-11-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej din info var

Så kul att du säger att du har bevis på att dem flyttat, och sen visar det sig att dem är kvar i lägenheten

Fast flyttlasset har ju gått. Bara för att de sitter där just nu betyder det inte att de flyttar. De flyttar möbler. De flyttar.
Du får se.
Citera
2024-11-19, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du är ju helt sanslös. Har du blivit dement eller lider av minnesluckor?
Du har själv i tråden berättat hur kul det är när du skojar till det. Tror det var under tiden tick tack var på tal.
Du har själv beskrivit att du far med osanning och det är så himla kul att lura det sk förtalsgänget. Hihi.
Det har lagts ut del av dm från dig så du kan sluta upp med att ljuga nu.
Du har spridit trådsanningar själv. Punkt.

Så skärp dig. Spela inte dum.
Tänjer du på sanningen nu eller är du så lätt påverkad att du tror på det bara andra desinformatörer ljuger tillräckligt många gånger om samma sak. Get a grip.

Det har inte lagts ut något dm från mig, så sluta upp med att ljuga nu.

Nedräkningen var nära noll, det tillkom mera omständigheter i en strid ström som kommer ligga sekten i fatet senare.

Åtal blir av tids nog.
Citera
2024-11-19, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
På riktigt. Du är knäpp. Det har slagit runt.

Jodå åtal blir det allt.
Överens till slut.

Påverkansoperationer och uthängningar har ägt rum på youtube, instagram och Flashback simultant.

Anjo, Jocke, Rask, Motvikt och Vad är problemet arbetar som en sekt. Trollfabriken arbetar som en trollfabrik. En användare skriver en lögn, den skrivs i ett annat inlägg som erkänd sanning utan att ha föregåtts av bevisföring, anställda i trollfabriken intygar lögnen och den växer för varje användare som upprepar lögnen.

Det är ett antal konton som alltid accepterar och spär på nya trådsanningar om Linnea och Chrippa. Dom ifrågasätter alltid vi alla på Jockes uthängningslisra men aldrig något som ser dåligt ut för Linnea och Chrippa.

Det är en trollfabrik.

400Ben är ett ypperligt exempel. Hen lovade dyrt och heligt att hen pratade med Joakim och fått se bevisat att Linnea hotat och misshandlat Chrippa, Lillen, stulit kanalen och Chrippas tillhörigheter, överfört pengar från Chrippas konto och att hon ljög för polisen att Chrippa våldtog henne.

Anjo gjorde content på vad 400Ben redan skrivit och så blev en lögn och trådsanning rentvådd till en sanning utan ifrågasättanden.

Chrippa och Linnea är Sveriges mest förtalade par och jag är bara någon som belyser alla oräkneliga trådsanningar och konspirationer om ett redan förföljt par.
Citera
2024-11-19, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nu är jag kanske elak men är inte Linnea extremt motbjudande i hela sin personlighet och sitt sätt att vara? Ytlig, nedvärderande och extremt korkad. Jag känner folk som nästan är klara med en läkarutbildning i hennes ålder....

Du är inte elak. Normala människor anser detsamma. Hon tror sig befinna sig i en position som hon inte är i närheten. Hon begriper inte ens att hon är pinsam.

Vanföreställningar är sällan eller aldrig tilltalande.
Citera
2024-11-19, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Chrippa och Linnea är Sveriges mest förtalade par och jag är bara någon som belyser alla oräkneliga trådsanningar och konspirationer om ett redan förföljt par.

Det är ju du som är trådsanningarnas okrönta drottning.

Innan din senaste avstängning så
- hittade du på att Skabbe var inblandad i ett mordförsök i Linköping.
- Du har hittat på att Skabbe varit anställd av J&J AB.
- Du har hittat på att Jocki säljer av kläder p g a akut likviditetsbrist i bolaget.
- Du har hittat på att J&J senast i höst planerade att fly till Dubai.
- Du har hittat på att Jocki utreds av polis under tio olika brottsrubriceringar.
- Du hittade på att du hade tillgång till alla polisförhör som hållits med Jocki,
- du hittade på att du, utifrån nämnda förhör, kunnat sluta dig till att han genomgående ljög för polisen,
- du hittade på att Paris var den sista staden i världen som Skabbe ville resa till när han i verkligheten rekommenderade alla att resa dit - "en magisk stad",
- du hittade på ett alldeles eget juridiskt begrepp kallat "indirekt vräkning",
- du hittade på att Skabbe och Linnea vid minst två tillfällen "angripits" i hemmet medan de båda enträget hävdat att ingen nånsin ens sagt något negativt till dem i verkliga livet,
- du hittade på att Jocki betalar ut svarta pengar,
- du hittade på att Jocki publicerat två grova förtal på IG men bara du hade sett dem,
- du hittade på att Jocki skrev oanständigheter till Linnea när hon i själva verket blev upprörd att Jonna la sig i deras kontakt,
- du hittade på att Linnea inte ville veta av Jocki när hon i verkligheten skickade skrattemojis till honom.

Din trovärdighet är noll. NOLL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in