2024-11-18, 09:51
Medlem
Tungt för HV att den man tänkte ha som toppback missar hela säsongen.

Jag känner att vi plockar dem i kvalet nu. För mycket som händer i den där klubben på något vis.
2024-11-18, 09:53
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forest-Militia

Jag känner att vi plockar dem i kvalet nu. För mycket som händer i den där klubben på något vis.
Det är alltid kaos i HV numera. De klarade oss (IKO) med ett nödrop. Ni skickar ned dem i ett ev. kval.

Hoppas på att få möta HV i HA nästa säsong!
Senast redigerad av Blot-Sven 2024-11-18 kl. 09:55.
2024-11-18, 11:31
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forest-Militia

Hv har alla typer av problem, men det är lång tid innan det blir klart med kval. Kanske lånar de in en målvakt från Lakers, som räddar dem kvar eller får de ordning på försvarsspelet.
Är mycket kvar innan det är klart för kval, och hemmafördel brukar vara viktigt.

Tror inte Modo eller Hv har värvat klart heller.

Men att tycka egna laget är bättre är en skön känsla, så kör på den. Den brukar jag ha med Lakers, men just den här säsongen saknas den. Lakers får kämpa för att få med sig poäng och då kommer det inte fungera i slutspel, om det nu blir något.

Men motgången verkar ge resultat utanför isen, så Lakers har ökat sitt snitt överlägset mest och med nästan 1000 personer varje match, mot förra säsongen.

Modo har fortfarande chans att slippa kval, det är jag övertygad om.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-11-18 kl. 11:42.
2024-11-18, 15:23
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Färjestad har verkligen havererat utanför isen.

Kan du länka så det går att førstå vad du skriver om?
2024-11-18, 16:30
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Modo har fortfarande chans att slippa kval, det är jag övertygad om.

Frågan är väl på vilkas bekostnad i så fall? Malmö och Rögle verkar ju ta tillräckligt med poäng för att hålla undan. Linköping?
2024-11-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Kan du länka så det går att førstå vad du skriver om?

Trollet förstår inte heller vad hon skriver om. Färjestadfixeringen fortsätter oförminskat. Hon kanske ska prova KBT-behandling?

Kanske bitter efter senaste listan?
https://www.aftonbladet.se/a/RzaxbW
Senast redigerad av Palkranen 2024-11-18 kl. 17:09.
2024-11-18, 19:13
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Trollet förstår inte heller vad hon skriver om. Färjestadfixeringen fortsätter oförminskat. Hon kanske ska prova KBT-behandling?

Kanske bitter efter senaste listan?
https://www.aftonbladet.se/a/RzaxbW

Ingen blir bitter av "inte ett rätt"-Wennerholm. Farbrorn är ett skämt.
2024-11-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Ingen blir bitter av "inte ett rätt"-Wennerholm. Farbrorn är ett skämt.

Ja, Wennerholm har gjort ännu en, högst subjektiv, ranking från fåtöljen hemmavid.
2024-11-18, 20:05
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Frågan är väl på vilkas bekostnad i så fall? Malmö och Rögle verkar ju ta tillräckligt med poäng för att hålla undan. Linköping?

Spelar det någon roll egentligen, vilka det blir. Att det finns något av de 12 framför som kommer tanka 6 raka är inte alls otänkbart samtidigt som Modo vinner 3. Då blir det tävling. Men tvingas jag peka på ett lag så är det Malmö.

Den stora frågan är om Modo kan ta tillräckligt med segrar för hota laget som får problem för det är nästan alltid något lag som faller ihop i andra halvlek och får en djupare svacka.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-11-18 kl. 20:36.
2024-11-18, 22:25
Medlem
perry2s avatar
Bra spel Lulä

Visserligen mot ett rivet Hv
Bra anfallspel ändå

Ogillar att Tv4-journalisterna varje omgång skall vara tuffa mot HV Anton.... Varje omgång
2024-11-18, 22:33
Medlem
Blot-Svens avatar
Vilket piss att det spelas "CHL" i morgon och vi blir snuvade på tisdagsmatcherna.

En normal vecka är man bortskämd med SHL tisdag + torsdag och HA onsdag + fredag.
Senast redigerad av Blot-Sven 2024-11-18 kl. 22:36.
2024-11-18, 22:48
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vilket piss att det spelas "CHL" i morgon och vi blir snuvade på tisdagsmatcherna.

En normal vecka är man bortskämd med SHL tisdag + torsdag och HA onsdag + fredag.

Lite så
Men sista SHL omgången av grundserien är 11 mars 2025. Den kan ju inte sluta tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in