Citat:
Ursprungligen postat av
SylviaPlath
Exakt så. Och hon har mage att prata bebisspråk och framställa sig som mjuk när hon i själva verket är känslokall.
Fast det är nog tvärtom att hon hade för mycket känslor och därför tyvärr drabbades av en inre demon och i ett svagt ögonblick ville sabbotera för konkurrenterna när hon fick chansen att ställa anonyma frågor. Jag tyckte mig kunna förnimma lite dåligt samvete hos henne där i slutet av programmet. Jag tror inte detta representerar någon grundläggande karaktär hos henne.
Förövrigt tyckte jag synd om Fanny och Lina som fick ta så mycket skit. Särskilt Linas frågor var ju helt vrickade och så uppenbart falska och detta uppfattade också Steffo turligt nog. Bra dock att Lina nu bestämt sig för just Steffo särskilt med tanke på att Rasmus är en dead horse som egentligen laggt ned spelet och gått och kärat ned sig i nån i produktionen.
Förövrigt var det intressant att det ryktas att även Fanny skulle ha nått ihop med produktionen. Om detta stämmer så kan man ju verkligen ifrågasätta professionaliiteten hos produktionen?

Jag tycker det borde finnas regler mot detta att produktionen involverar sig med deltagare.