2024-11-18, 14:56
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonDonje
Nä, det var droppen. Nästa år flyttar vi fan från Stockholm. Sveriges avgrund.

Har de skjutit i Stockholm? Trodde Kungens kurva låg i Huddinge kommun.
Citera
2024-11-18, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
80IQ att göra det utan maskering långt inne på Ikea, som jag förstått vid restaurangen. Kanske därför GM är gripen nu.

Kan det vara någon som går via Samhall?

Ttja, den enda Samhallkunden är nog du. Nej, han var inte uppe långt in i IKEA och sköt. Han var inne i KK-Shoppincenter och viftade vid den nya Matvärlden och dess foodcourt som ägs av samma ägare.

GM greps för övrigt TROLIGEN i närheten av sjön Trehörningen, Huddinge. Det baserat på OSINT.
Men var exakt får vi nog aldrig veta då journalisterna vägrar att skriva ut adresser på saker de skriver om.
Citera
2024-11-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har de skjutit i Stockholm? Trodde Kungens kurva låg i Huddinge kommun.
Det gör det.
Citera
2024-11-18, 15:02
Medlem
Melancholymans avatar
Knugens knurva....jo man tackar. Är det någon som vet mer om ägarna till kedjan "Matvärlden"? Även kanske hela Matrebell-gruppen? Vad är det för några? Matvärldens logga känns kusligt som att man försökt smyga in en halvmåne och en stjärna i?
Citera
2024-11-18, 15:04
Medlem
Kan ha fel på ålder då det alltid är svårt men i min längd, runt 180cm. Orten klädd (såg dyrt ut). Muuse knuckle jacka svart med ljus päls. Kan ha sett fel men såg ut som en tatuering i skift på halsen, allt gick för fort.
Brydde sig inte när vi fick ögonkontakt, frånvarande blick. Såg inte besvärad ut över att ej vara maskerad och ja blivit sedd av massa människor i allafall.
Citera
2024-11-18, 15:09
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArsenalLegend
Kan ha fel på ålder då det alltid är svårt men i min längd, runt 180cm. Orten klädd (såg dyrt ut). Muuse knuckle jacka svart med ljus päls. Kan ha sett fel men såg ut som en tatuering i skift på halsen, allt gick för fort.
Brydde sig inte när vi fick ögonkontakt, frånvarande blick. Såg inte besvärad ut över att ej vara maskerad och ja blivit sedd av massa människor i allafall.

Typiskt när man kört för mycket GTA och går på Tramsadol…
Citera
2024-11-18, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ung man gripen:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...a-och-huddinge

För båda skjutningarna!

Citat:
Här frihetsberövas en ung man i Huddinge.

Enligt uppgifter till Aftonbladet misstänks han för dagens två skjutningar.

Två skottlossningar ägde rum i Huddinge under måndagen.

Den första skedde i en galleria i Kungens kurva. Där sköts en man som fördes till sjukhus med ambulanshelikopter. Strax senare fick polisen larm om en skottlossning i ett industriområde i närheten.

Enligt Aftonbladets uppgifter har en ung man frihetsberövats av polisen, han misstänks i båda fallen.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...a-och-huddinge
Citera
2024-11-18, 15:13
Medlem
Jag såg gm. Kläderna han har på sig på Aftonbladet var det han hade. Ej täckt ansikte, inte mörk och inga glasögon utan ljus hy ung kille ingen mask som täckte ansiktet men Jack luvan hade han på sig. Såg honom på parkeringen mittemot zoo butiken och casa bongiorno. Han gick sedan mot direkten rosalit på Sjödalsvägen. Som att han skulle gå mot skjutningen och kolla. Jag var i centrum och påväg hem (bor i närheten) och tyckte direkt där jag såg honom att han gick konstigt. Han gick helt öppet på parkeringen. Han var lång. Händerna i fickan.
Citera
2024-11-18, 15:13
Medlem
knark-kungens avatar
Någon död i någon av skjutningarna idag?
Citera
2024-11-18, 15:14
Medlem
JustTrollings avatar
Hahaha 14-åring gripen för båda dåden.

Grattis till dina 3 samtal med en soctant.
Citera
2024-11-18, 15:15
Medlem
Skjutningen skedde i nyöppnade matvärlden i deras lunchrestaurang.
BO jobbade på restaurangen.
Citera
2024-11-18, 15:15
Medlem
corazzins avatar
Någon som vet var GM blev arresterad exakt? Det stod en halvmil bort från Kungens kurva. Bor själv mellan KK och Stuvsta.

Mycket händelser bara i mitt område (och då pratar jag inom kvadratkilometern) senaste 1.5 åren och det skulle in en jävel kunnat föreställa sig tidigare.

Naiva jävla Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in