Citat:
Ursprungligen postat av
ordinarystory44
Jag är helt chockad när jag läser denna tråd och hoppas av hela mitt hjärta att Vatchareeyas familj inte är inne och läser denna totala brist på respekt för hennes liv och även hennes död. Skulle man vara så bortkollrad och tro att KRISTOFFER inte var mördaren så har HAN gjort det väldigt tydligt i denna tråd att han är 100% skyldig med sin totala empatilösjet och orespekt för livet han tog. Hans ”vän”…..
Jag är mest förvånad att ingen i Boden har tagit lagen i sina egna händer utan låter han vara. Hade offret hetat Elin och varit blond hade Kristoffer nog varit ihjälslagen för längesedan. Det är tragiskt hur lite alla bryr sig om denna tjej.
Varför är du förvånad? Det är samma i andra fall där mord förekommer.
Tintin står det mycket hemskt om mamman.
Eller ofta där barn är avlidna så står det hemska saker.
Ärligt så trodde jag att folk hade lärt sig att vara mer medmänskliga när luriflaxflux tog sitt liv på fb... Men nä tydligen inte.
Jag tror att det har att göra med att folk är viktipettrar på nätet och sturska.
För jag har sett folk även irl agera som idioter och ansett att någon inte kunnat mörda en person, och då har t o m polisen kommit och sett att personen har mördat och personen har erkännt.
Men det är som att folk inte kan tro det om vissa fast man visste att det var bara en skruv lös i deras huvud utan det skramlade som om dom hade en verktygslåda full med skurv i skallen har kunnat ta någons liv.