2024-11-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nej.

Dumpen själva skriver:

"Vi rensar frysen, har haft dessa liggandes opublicerade. Detta "massutsläpp" har varit planerat ett bra tag. Vi tänker absolut inte lägga ner utan planerar tvärsom steppa upp ännu mer!"

Skönt, då kan alla sluta oroa sig, business as usual
Citera
2024-11-18, 00:21
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nej.

Dumpen själva skriver:

"Vi rensar frysen, har haft dessa liggandes opublicerade. Detta "massutsläpp" har varit planerat ett bra tag. Vi tänker absolut inte lägga ner utan planerar tvärsom steppa upp ännu mer!"
Jag lutar åt Vulpes teori ändå. Men vi får se.
Citera
2024-11-18, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det som oroar mig med den här är att det finns en person som är aktiv i ishockeyföreningen i samma ort som #513 bor i med samma namn och samma ålder. Visserligen i sekretariatet men han vistas eventuellt nära barn.

Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Inte bra alls.
Han bör skiljas från sitt uppdrag även om det inte är han. Namnlikheten räcker för att det ska bli obehagligt.
Citera
2024-11-18, 00:30
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Han bör skiljas från sitt uppdrag även om det inte är han. Namnlikheten räcker för att det ska bli obehagligt.

Alla gäddor är äckliga och obehagliga men de på slutet här som är som stöpta i samma form utseendemässigt och särbegåvade är i en klass för sig.
Citera
2024-11-18, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Varför har man suttit på dom fram tills nu? Är taktiken nu att fort rassla iväg en massa som inte har erbjudits att köpa sig fria så att man kan använda det som argument i rätten? Jag tror nog att om det är så så är det väldigt lätt för åklagaren att ta fram datum på när den rusningen började, dvs efter att det blivit en rättssak. Sedan spelar det ingen roll om man inte plundrat alla på stålar om man har plundrat bara en eller några.

Nej det stämmer inte. Sara och Putte har nämnt det 1000 gånger varför det ibland tar tid. Ta dina teorier i dom andra dumpen-trådarna tack. Här diskuterar vi bara pedofilerna.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2024-11-18 kl. 00:56.
Citera
2024-11-18, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Vilken gäddafton!

#516 bjöd på högklassig citat-underhållning!
Och den äldre tjackpundaren #514 lämnar många frågor obesvarade. Aldrig någonsin har jag sett en så alldaglig gubbe påtänd på tjack.

Men ingen direkt fallhöjd på nån av dom 5 gäddorna som hängts ut.
Okej e din fitta våt
Ok når var de du sa en pår film då
Kram kram puss
Kan du suga dina bröstvårter då
Citera
2024-11-18, 06:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Rebus 516

Tilltalsnamn: Samma som fotbollsspelande Larsson som hade dreads en gång i tiden
Förnamn två: Samma som diktande Ferlin
Förnamn tre: Samma som Liberalernas partiledare Pehrson
Efternamn: Son till förnamn två

Född: 1980+2, årets tionde månad, dag 10+7

Citera
2024-11-18, 07:29
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det som ofta slår mej och många andra här i tråden är gäddornas totala brist på självinsikt. Det måste vara en psykiaters våta dröm att få kika in i skallen på ett sådant här missfoster som #513 för att försöka lista ut hur kabeldragningen har blivit så felaktigt utförd. Han saknar inte självinsikt, utan har tamejfan regelrätta vanföreställningar. Gubben är ungefär i min ålder, ser ut att vara gravid med tvillingar och behöver ha med sej en portabel syrgastank för att kunna fungera. Att inbilla sej att en tonårstjej skulle vara intresserad av en individ med dom förutsättningarna är fullkomligt skrattretande. Min sambo brukar inte vara så road av gäddorna, men idag gjorde hon ett undantag och kollade på konfrontationen. Hon skrattade så att tårarna rann.
Den här psykologin är det som fascinerat mig mest med Dumpen. Genomgående, med bara några få undantag, har gäddorna inte brytt sig om sina egna utseenden. Högstadietiden var ju den period i livet då ytliga saker, som att ha rätt märke på jeansen, var som viktigast, men de här mupparna dyker upp på sexdejt med vad de tror är en högstadieelev med smutsiga arbetskläder, spretigt hår och nu till och med syrgastub. Det skulle vara väldigt intressant att höra en psykiatriker förklara beteendet. En sak är dock klar, de är bara där för att konsumera köttet, de bryr sig inte ett dugg om själva människan de ska träffa. Chatloggarna bekräftar detta också. Den enda gädda jag läst som verkat bry sig om låtsasbarnet var den där efterblivna tjejgäddan i Kramfors.
Senast redigerad av Laszlo Kovacs 2024-11-18 kl. 07:32.
Citera
2024-11-18, 09:33
Medlem
När gädda 513 dök upp. Då var jag övertygad om att Killinggänget var i gång igen.

Världen är väldigt sjuk.
Citera
2024-11-18, 09:40
Medlem
Tankefrihets avatar
Det är otroligt att de lyckas fånga så jädrans många. Otroligt att dessa snuskapor (som känner till Dumpen) fortfarande tar risken. Men det är ju trots allt en minoritet som man kan tillskriva någon direkt begåvning.

Är det någon av er som känner eller är bekant med någon av av de uthängda gäddorna? Och i så fall, hur har din och omgivningens reaktion varit? För egen del är det nada på den fronten, och det är väl bara positivt (så länge det nu varar).
Citera
2024-11-18, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladd-Rune
Vi hörde dig första gången. Hur känner du honom? Berätta om honom? Fyller du på tuben åt honom?
Nä bevare mej väl !
Umgicks i samma gäng i ungdomsåren.
Har inte sett honom på många år.
Vet inte så mycke mer.
Har varnat grannar till honom som jag känner.
Citera
2024-11-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Hur många har du oturen att vara bekant med?
Tre stycken hitills 😢
Bor ju peddovall=Sundsvall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in