2024-11-16, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Men vad du vet är naturligtvis helt ointressant eftersom det är omöjligt för dig att veta vad för information de sitter på och sparar till rättegången. Vad vi vet så har de ett tungt vittne som hävdar motsatsen till dig, allt annat är naturligtvis hemligt för dig och mig än så länge.

Vad snackar du om? Vem sitter på information fram till rättegången? Blir man anklagad för något ska man få en chans att försvara sig. Man kan liksom inte spara något till rättegången
Citera
2024-11-16, 23:30
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Vad snackar du om? Vem sitter på information fram till rättegången? Blir man anklagad för något ska man få en chans att försvara sig. Man kan liksom inte spara något till rättegången

Fram till förhandlingen, lilla lögnare. Sluta ljug om sånt du omöjligen kan veta, du framstår bara som en falsk idiot på Qanon-nivå. Och återigen, punkten du gör allt för att undvika att ens fundera på: Naturligtvis hade Dumpen dragit igång stämningar om de visste att allt är lögn
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-16 kl. 23:34.
Citera
2024-11-16, 23:30
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48

Ska det bli rättegång? Vilket datum då?

Tror du på allvar att någon har skyldighet att offentliggöra all information jag sitter på så fort man anmäler någon?
Citera
2024-11-16, 23:33
Medlem
Citat:
Fram till förhandlingen, lilla lögnare. Sluta ljug om sånt du omöjligen kan veta, du framstår bara som en idiot på Qanon-nivå

Vad babblar du om? Du tror alltså att Sara och Patrik har samarbetat med impulskollen. De har tillsammans utpressat dessa personer som chattat med vad de tror är minderåriga barn i syfte att tjäna pengar på dm och nu har de blivit ertappade?
Citera
2024-11-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Ska det bli rättegång? Vilket datum då?

Tror du på allvar att någon har skyldighet att offentliggöra all information jag sitter på så fort man anmäler någon?

Jag har inte sagt att det ska bli någon rättegång. jag bara svarade på frågan
Citera
2024-11-16, 23:57
Medlem
Semperexians avatar
Första rättegången mot Dumpen än så länge är i maj, men det är ett civilrättsligt mål. Skulle målsäganden vinna det precedensfallet så kommer säkert en massa till
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-16 kl. 23:59.
Citera
2024-11-17, 11:48
Medlem
Om dumpen urartat i utpressning blir jag allvarligt besviken. Jag trodde de drevs av ett ärligt uppsåt och kunde avhålla sig från sån skit.

För långsiktigt skadar sådant arbetet mot sexuella övergrepp.

Måtte det som straffas bör bli straffat.
Citera
2024-11-17, 19:58
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkulatorkaffe
Om dumpen urartat i utpressning blir jag allvarligt besviken. Jag trodde de drevs av ett ärligt uppsåt och kunde avhålla sig från sån skit.

För långsiktigt skadar sådant arbetet mot sexuella övergrepp.

Måtte det som straffas bör bli straffat.

om du trodde dom jobbade gratis är du nog efterbliven
jaga peddon låter jätte bra utåt
det är pengarna dom vill ha
Citera
2024-11-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
om du trodde dom jobbade gratis är du nog efterbliven jaga peddon låter jätte bra utåt det är pengarna dom vill ha

Nej, jag har varit naiv och inte sett det komma!
Citera
2024-11-17, 21:20
Medlem
Semperexians avatar
Jag är inte så säker på att det började som ett sätt att dra in pengar. Då hade de aldrig behövt göra det offentligt. Man skulle nog kunna tjäna mer pengar på att ragga offer i det tysta och inte ha några omkostnader som anställda osv. Tror det började med pöbelmentalitet i baren på Park Lane som snabbt blev en grej som gjorde att de kunde gå omkring och känna sig som ädla hjältar och i takt med att mer och mer hat normaliserades så gick det över till att "Jag hatar pedofiler så mycket så jag skulle kunna tortera dom till döds eller göra vad fan som helst. Du - vi plockar dom på 5 papp om dan, vem fan bryr sig om de begår självmord? Alla pedofiler borde ju dödas!"
"Bra idé!"

Men nog har andra pedofiler iakttagit hela historien och lärt sig försiktigare metoder. Och de som själva låtsas vara barn hamnar ju aldrig i det nätet.
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-17 kl. 21:24.
Citera
2024-11-17, 22:47
Bannlyst
Citat:
Jag är inte så säker på att det började som ett sätt att dra in pengar. Då hade de aldrig behövt göra det offentligt. Man skulle nog kunna tjäna mer pengar på att ragga offer i det tysta och inte ha några omkostnader som anställda osv. Tror det började med pöbelmentalitet i baren på Park Lane som snabbt blev en grej som gjorde att de kunde gå omkring och känna sig som ädla hjältar och i takt med att mer och mer hat normaliserades så gick det över till att "Jag hatar pedofiler så mycket så jag skulle kunna tortera dom till döds eller göra vad fan som helst. Du - vi plockar dom på 5 papp om dan, vem fan bryr sig om de begår självmord? Alla pedofiler borde ju dödas!"
"Bra idé!"

Men nog har andra pedofiler iakttagit hela historien och lärt sig försiktigare metoder. Och de som själva låtsas vara barn hamnar ju aldrig i det nätet.

Nä inte när det kommer till PruttSara och DaddyPutte. Det var pengar som gällde innan tanken ens var tänkt. De har gjort sin affärsmodell med utgångspunkt från dra in så mycket pengar det bara går. Allra helst svart också. Här ska inget extra spillas till staten inte.

Vi snackar etagelägenhet i centrala göteborg. Vi snackar ny porslinstrut, vi snackar nya tits. vi snackar botox, vi snackar näsgodis and so on. Detta går inte finansieras med sjukpenning.

Daddyputte var helt hysterisk med sin miljonskuld och tanken att behöva flytta till en lägenhet på hisingen som matchade hans dåvarande inkomst.

Hade dom kört utpressning utan utgivarbevis och medelst skampåle hade dom åkt in direkt på lämplig anstalt. Det konceptet har testats åtskilliga gånger och fungerar max 1-2 gånger. Hade inte ens räckt till en månadshyra för Daddyputte.

Sedan är faktiskt DaddyPutte känd över hela världen. Putte brukar berätta att han varit med om att småbarn pekat åt Putte när han suttit och fikat. De är enligt honom för att är så världskänd. Inte för att ser ut som en fet mask med kulmage och barnen blivit skrämda.

Du förstår väl själv att de hade aldrig gått och köra anonym utpressning med en sådan världskändis!
Citera
2024-11-17, 22:50
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Nä inte när det kommer till PruttSara och DaddyPutte. Det var pengar som gällde innan tanken ens var tänkt. De har gjort sin affärsmodell med utgångspunkt från dra in så mycket pengar det bara går. Allra helst svart också. Här ska inget extra spillas till staten inte.

Vi snackar etagelägenhet i centrala göteborg. Vi snackar ny porslinstrut, vi snackar nya tits. vi snackar botox, vi snackar näsgodis and so on. Detta går inte finansieras med sjukpenning.

Daddyputte var helt hysterisk med sin miljonskuld och tanken att behöva flytta till en lägenhet på hisingen som matchade hans dåvarande inkomst.

Hade dom kört utpressning utan utgivarbevis och medelst skampåle hade dom åkt in direkt på lämplig anstalt. Det konceptet har testats åtskilliga gånger och fungerar max 1-2 gånger. Hade inte ens räckt till en månadshyra för Daddyputte.

Sedan är faktiskt DaddyPutte känd över hela världen. Putte brukar berätta att han varit med om att småbarn pekat åt Putte när han suttit och fikat. De är enligt honom för att är så världskänd. Inte för att ser ut som en fet mask med kulmage och barnen blivit skrämda.

Du förstår väl själv att de hade aldrig gått och köra anonym utpressning med en sådan världskändis!

Han hade aldrig behövt avslöja vem han är, det där kan skötas över nätet om man samlar in nödvändiga personliga uppgifter, men du kanske har rätt. Men att han varit med i deras videos är nog för att han gillar att vara i limelighten. Hursom, en del av den här historien är att de säkert har gått omkring och njutit av att känna sig som hjältar som dunkas i ryggen lite överallt när de skinnar anhöriga på stålar, men det är nog slut med det
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-17 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in