2024-11-17, 10:08
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Är det intressant att rangordna idioterna?
Smartast är han som såg till att vara först. Slapp köra på sloppy seconds.
Citera
2024-11-17, 10:16
Medlem
Majsmannen2s avatar
Nånstans är det ju något som driver henne till att göra detta.

Svårt tänka mig att det är hennes lust.

Beror det på uppmärksamhet så är ju inte steget till ekonomisk vinning långt borta.

Detta måste ju ha tillfört en hel del nya prenumeranter på onlyfans.

Samtidigt är det ju skrämmande ifall andra unga tjejer får för sig att det här är ända sättet att tävla på..
Citera
2024-11-17, 10:17
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Som rubriken lyder.

https://metro.co.uk/2024/11/02/a-23-...omen-21867288/

Vad säger man, bakom varje framgångsrik kvinna finns en stolt moder.

Är detta beteende eftersträvansvärt eller bara ett sjukt sätt att få uppmärksamhet på?

På bara 14 timmar har hon haft sex med fler människor än vad många har under en hel livstid.

Verkar inte vara riktigt frisk i huvudet.
Citera
2024-11-17, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Gratishoror kallas de väl?
i vissa fall en "monkey woman".
Citera
2024-11-17, 10:30
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejeitcgeirbf462ydf
Varför tycker folk inte det är fint och ok, med frigjorda tjejer, när det anses ok för killar att göra så?
För att det är enklare för tjejer att förföra och ligga med random kille än för en kille att förföra och ligga med random tjej.
Citera
2024-11-17, 10:31
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Snittid 8 minuter.
Så det måste ha varit en lång kö med karlar.
Det går nog bra mycket fortare än så. En man kan komma på kanske trettio sekunder om han lägger manken till. Frågan är dock om creampies ingick? Det blir rätt slabbigt efter kanske tio stycken.

En gång såg jag en porrfilm där en kvinna tog emot typ trettio karlar på det där sättet. Det rann ur henne efter sju-åtta satser. Fy fan att kliva på som nummer 75. Lukten av badhus står som en sky runt både kvinnan och platsen där hon ligger. Stor pöl på golvet och hela mus och röv ser ut som ett wienerbröd.
Citera
2024-11-17, 10:35
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Starkt. Pappa och mamma gråter av stolthet. Vår fina dotter har blivit bra på något. Äntligen.

Hon har nog alltid varit grym på att suga kuk.
Citera
2024-11-17, 10:36
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vet inte vem som är mest korkad, tjejen eller alla snubbar? Inte minst snubbe 101? Eller vet han inget om detta tro?

Varför är han korkad? Är väl inte värre än att bada i en offentlig pool?
Citera
2024-11-17, 10:37
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Det går nog bra mycket fortare än så. En man kan komma på kanske trettio sekunder om han lägger manken till. Frågan är dock om creampies ingick? Det blir rätt slabbigt efter kanske tio stycken.

En gång såg jag en porrfilm där en kvinna tog emot typ trettio karlar på det där sättet. Det rann ur henne efter sju-åtta satser. Fy fan att kliva på som nummer 75. Lukten av badhus står som en sky runt både kvinnan och platsen där hon ligger. Stor pöl på golvet och hela mus och röv ser ut som ett wienerbröd.

Jag frågar mig också hur det ens är fysiskt möjligt.

Jag antar att hon hade som krav att det skulle vara kondom på, fast hon kanske annars var skyddad på annat sätt, samtidigt verkar hon ju vara rätt gränslös så vem vet.

Kanske blev på smällen gånger 20.
Citera
2024-11-17, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vet inte vem som är mest korkad, tjejen eller alla snubbar? Inte minst snubbe 101? Eller vet han inget om detta tro?
Det var maken. Han stod med ögonbindel och skulle gissa ljudet och skulle få sin "present"
Citera
2024-11-17, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Smartast är han som såg till att vara först. Slapp köra på sloppy seconds.

Smartast är väl de som helt avstår. För du tror väl inte att hon var riskfri rörande STD hon inledde maratonträffen?
Citera
2024-11-17, 10:47
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Jag frågar mig också hur det ens är fysiskt möjligt.

Jag antar att hon hade som krav att det skulle vara kondom på, fast hon kanske annars var skyddad på annat sätt, samtidigt verkar hon ju vara rätt gränslös så vem vet.

Kanske blev på smällen gånger 20.
Kuken är ju formad som en fläns så gubbe 34 drar ju ut gubbe 33s sats med baksidan av ollonet. Så när en lång radda av män pumpar på för att komma så snabbt som möjligt så blir det ett jävla kladdande. Det är ju inte som om hundra män sprutat i en plastpåse. Och det är det som gör det så motbjudande (eller upphetsande om man nu går igång på sånt, vilket en del verkar göra).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in