2024-11-17, 03:21
Medlem
Jacke kommenterar relationerna både till föräldrarna och kräket:

https://www.youtube.com/watch?v=Fy16Wcaur8o (från ca 18min)
Citera
2024-11-17, 08:55
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast lilla C hade ju fått en plats på förskolan och en dag då hon skulle börja, så då måste Julia ha godkänt det, annars skulle hon ju inte erbjudits en plats.
Det behöver inte vara sant fast Chrippa sade det. Samma med skyddsplaceringen.
Har lagt märke till att han ofta pratar tvärtom. Det han säger är motsatsen.
Har lilla C varit hos mamman sedan senaste häktningen? Hur många veckor är det?

Citera
2024-11-17, 09:07
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Precis vad jag upplever också. När jag först började läsa i tråden så läste jag om hennes anmälan till polisen och vad hon uppgett i förhör. Då trodde jag henne men ju mer jag läste desto mer skum kändes hon för att uttrycka det milt. Jag tror hon är sinnes.

Och jag tror att det är hon som har skrivit anmälan som micro påstod att Julia hade skrivit. Och det kan vara så att soc. har förstått det och att det kommer att driva Chrippa och Lola isär.
När Chrippa streamade satt hon i soffan och pillade på telefonen, då frågade Chrppa henne:
"vad gör du, filmar du?"
Kändes som han är rädd att bli smygfilmad och inte litar på henne.
Han sade också till henne,
"Jag pratar ju"

Hände I en av hans senaste strems, kan inte säga exakt vilken nu men finns på Youtube, swe influencer
Citera
2024-11-17, 09:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Det behöver inte vara sant fast Chrippa sade det. Samma med skyddsplaceringen.
Har lagt märke till att han ofta pratar tvärtom. Det han säger är motsatsen.
Har lilla C varit hos mamman sedan senaste häktningen? Hur många veckor är det?

Julia förnekade ju dock inte förskoleplatser när det togs upp i telefonsamtal.
Skyddsplaceringen vet ju redan om, både den från i våras och nu i höstas.
Citera
2024-11-17, 09:19
Medlem
Citat:
När Chrippa streamade satt hon i soffan och pillade på telefonen, då frågade Chrppa henne:
"vad gör du, filmar du?"
"Jag pratar ju"

Hände I en av hans senaste strems, kan inte säga exakt vilken nu men finns på Youtube, swe influencer

Förstå vilket förhållande att alltid vara rädd att någon spelar in de man säger 😓
Citera
2024-11-17, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det verkar inte bättre. Helt klart har hon insikt i deras liv och hon är inte glad på Chrippa. Men hon verkar väldigt störd också.

Det är faktiskt ganska läskigt att se såhär i efterhand att så mycket faktiskt stämmer med hur allt har blivit, som en film.
Citera
2024-11-17, 09:53
Medlem
Citat:
"vad gör du, filmar du?"
"Jag pratar ju"

Då har han nog fattat vad Linnéa håller på med dvs lägger ut sånt som ställer honom i dålig dager men samtidigt är det ju så det ser ut.
Båda två håller på likadant mot den andra.
Att dom orkar att ha det så.
Citera
2024-11-17, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är faktiskt ganska läskigt att se såhär i efterhand att så mycket faktiskt stämmer med hur allt har blivit, som en film.

Ja det är obehagligt men också väldigt intressant ur ett psykologiskt perspektiv då det visar sig stämma väldigt bra.
Senast redigerad av 111-111 2024-11-17 kl. 10:02.
Citera
2024-11-17, 10:58
Avslutad
Varför har dom inte streamat på 1-2 dagar någon av dom? Står att C var inne senast 1 dag sedan, och L förrgår..vad sker? har de varit discoparty?
Citera
2024-11-17, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det är obehagligt men också väldigt intressant ur ett psykologiskt perspektiv då det visar sig stämma väldigt bra.

Ja de har du rätt i, för mig börjar alla bitar falla på plats nu.
Citera
2024-11-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Varför har dom inte streamat på 1-2 dagar någon av dom? Står att C var inne senast 1 dag sedan, och L förrgår..vad sker? har de varit discoparty?

Dom streamar nog ikväll, dom älskar uppmärksamheten dom får när dom inte uppdaterar på ett tag.

Alla verkar ligga lågt nu, kan bero på utredningar, med tanke på artikeln i expressen så kan åtal vara på gång annars är det bara nyheter24 som har uppmärksammat honom.
Ofta som Aftonbladet/expressen går ut med något i en liten artikel först för att dom vet att dom kommer kunna göra nått större av det längre fram.
Citera
2024-11-17, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom streamar nog ikväll, dom älskar uppmärksamheten dom får när dom inte uppdaterar på ett tag.

Alla verkar ligga lågt nu, kan bero på utredningar, med tanke på artikeln i expressen så kan åtal vara på gång annars är det bara nyheter24 som har uppmärksammat honom.
Ofta som Aftonbladet/expressen går ut med något en liten artikel först för att dom vet att dom kommer kunna göra nått större av det längre fram.

okej tack för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in