2024-11-16, 19:44
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Kom igen nu, Sara är ju missbrukare sen ungdomen men ett digert brottsregister med otaliga narkotikarelaterade domar.
Patrik är ju ökänd förr att ladda med Colombianskt näspulver, det har ju följt honom hela livet.

Men du tror att de numer när de "räddar barn" och får in mycket "gåvor" att de dricker mineralvatten och tar vitamin c istället för mer dopamin triggande kemikalier?

Tittar man på Patriks fysiska ras är det lätt att se att missbruk förekommer i närtid.
Sara äter stora mängder värktabletter, det brukar bli knas i kroppen av ett långt missbruk så en rejäl dos tramadol och benzo är ett måste för att hon skall komma ur sängen.

Det som sammanfattar dumpens följare är är ni är NAIVA!

De har inga drogproblem längre utan är fullt fokuserade på jakten.
Citera
2024-11-16, 20:28
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67

Jakten på offer att plundra på stålar tills de begår självmord och krossar deras helt oskyldiga anhöriga.
Citera
2024-11-16, 20:41
Medlem
goofers avatar
Citat:
Tjena, Tjena!
Vem säger att de inte har drogproblem?
Ett tränat öga ser direkt hur det står till....
Citera
2024-11-16, 21:10
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:

Mnjaaa....det skall man nog inte vara så säker på.
ALLA knarkare har någon gång sagt att de blivit "rena" och börjat om på nytt....men det är sällan det stämmer med verkligheten. Om jag skulle gissa så drar iaf Patrik fortfarande en lina med söta unga flickor när tillfälle ges. Sara har förmodligen så många NPF diagnoser så hon får knarket från psykiatrin istället. Drogfria tvivlar jag starkt på att de är.
Citera
2024-11-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
En pedofil får inte napp på nätet som du tror, dessutom utger sig Sara för att vara betydligt äldre och sen när gäddan huggit på betet så påstår hon att hon är yngre och yngre, det är hon som är påstridig till en träff. Idioten som redan sitter halvfull och påverkad med stånd gör något han aldrig skulle gjort innan och möter upp Sara. Dvs inget lagbrott har begåtts.

Det är precis sådana som du som fastnar i gäddans klor, lite lätt svagbegåvad!
Jag har aldrig skrivit att en pedofil aldrig tar livet av sig, lär dig läsa och var försiktig med nätdejter för du är urtypen av den kund dom söker för att få presentera en ny gädda.

Sara har fixat gaddarna för 100000 trots att hon är hos kronofogden, förmodligen med svarta utpressningspengar!
Patrik och Sara trodde dom hade kommit på värsta smartaste idén där deras kunder skulle hålla käften, nu när hela soppan kommer ut så kommer folk visa stora uttag som dom gett till Dumpen under bordet för att dom nappade på betet. Dom kommer ha mycket att förklara när dom tömmer deras datorer och telefoner, men även dom som redan har tagit sitt liv för där finns bevismaterial.

Alla som har tvingat till självmord som sista utväg, kommer Sara & Patrik säkerligen också åtalas för, skulle tro att dom två kommer tillhöra eliten av Sveriges värsta massmördare innan den här soppan är över. Man får inte hetsa någon till självmord men det är exakt det Sara och Patrik har gjort.

Och fiskarna kommer också hittas, är nog bättre att vara försigkommen än att bli påkommen, så jag rekommenderar dom att kontakta Thomas direkt istället för att bli hämtad av snuten. Sara och Patrik kommer inte hjälpa fiskarna utan påstå att dom har agerat felaktigt och på eget bevåg.

Att folk tror att två knarkare ska rädda alla Sverige barn från pedofiler är pinsamt, vad lättlurade ni är.

Vi normala ser att det är ett bedrägeriupplägg och när vi skriver och visar det för dom utsatta så kommer gäddorna våga kontakta Thomas Bodström vilket dom absolut borde göra omgående.

Där är ju dom på dumpen som blivit uthängda och som har varit dömda för sexbrott mot barn innan dumpen chattat med dom. Där är ju faktiskt de som har jobbat med barn som blivit uthängda och inte får jobba kvar på de arbetsplatserna. Det är ju impulskollen som har gjort fel här. Man har ju bevisat att de inte haft legitimerade psykologer och velat ha jättemycket pengar för att vårda de från dumpen och för att de inte ska bli uthängda. Det finns ju inget som bevisar att Dumpen skulle hjälpt till att utpressa dessa personerna. Det får ju utredningen visa för de har ju bara fått de 30 000 kronorna i reklamintäkter i månaden. Har de fått mer på sitt konto så borde det ju vara lätt att kolla upp. Har de fått pengar under bordet så får vi se om utredningen visar det. Sara och Patrik gör ju detta för att rädda barnen och man ska ju inte bortse det även om hon har varit dömd för brott. Detta är ju något hon är passionerad över. Hade de varit ute efter pengar varför hänger de ut personerna då? De vet ju om att de kommer bli granskade eller hur? Det är impulskollen som gjort fel här och de bakom det företaget har velat tjäna snabba pengar och man kanske skulle granska Mikael Strandberg och hans kollegor.
Citera
2024-11-16, 23:11
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Det finns ju inget som bevisar att Dumpen skulle hjälpt till att utpressa dessa personerna. Det får ju utredningen visa för de har ju bara fått de 30 000 kronorna i reklamintäkter i månaden. Har de fått mer på sitt konto så borde det ju vara lätt att kolla upp.

F'låt?

Citat:
Dumpens ansvariga utgivare Sara Nilsson säger till 200 sekunder att de inte får några andra pengar från Impulskollen.

”2 000 kronor till Dumpen”
Men i ett bandat samtal hävdar Impulskollens talesman Michael Strandberg att Dumpen får andel av pengarna som männen betalar.

I samtalet bekräftar Strandberg att Dumpen fick 2 000 kronor per dag för en man som betalade 5 000 kronor per dygn till Impulskollen.

Mannen betalade drygt 1,8 miljoner för ett års ”behandling”. Av de pengarna gick alltså enligt Strandberg drygt 700 000 till Dumpen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/63Woxr/jackie-erbjods-pengar-for-att-lamna-dumpen-man-till-impulskollen

Citat:
Pressades på miljonbelopp – ska ha delat pengarna med Dumpen

I ett inspelat telefonsamtal mellan en anhörig till mannen och en företrädare för Impulskollen bekräftas att de inbetalde pengarna ska delas med Dumpen.

– Så du sa nej 3 000 kronor räcker inte, därför måste du, jag vet inte hur du uttryckte dig? Betala 2 000 till Dumpen för marknadsföringen, säger den anhörige.

– Absolut, det stämmer, det stämmer 100 procent

https://www.tv4.se/artikel/CItK6zpAmrMMQHqjNpbht/pressades-pa-miljonbelopp-ska-ha-delat-pengarna-med-dumpen

Haha, det är så mycket mafiaprat man kan tänka sig. "Ge oss 5 000 om dan, det är för ditt eget beskydd." "Ge oss 5 000 om dan, det är för marknadsföring"
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-16 kl. 23:20.
Citera
2024-11-16, 23:14
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
ä Undrar dessutom hur mycket sanning det ligger i hans berättelser om att han utnyttjades som barn.
Sjöberg knullades väl av sin tränare upp över myndighetsåldern? Typ när han var 17-18 osv? Har jag för mig. Enligt den sle boken då.
Citera
2024-11-16, 23:19
Medlem
Citat:
F'låt?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/63Woxr/jackie-erbjods-pengar-for-att-lamna-dumpen-man-till-impulskollen

Ja alltså det är vad Strandberg säger eller hur? Då får han ju visa att han gett dom pengarna då. det är ju hur enkelt som helst och visa tycker jag.
Citera
2024-11-16, 23:21
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ja alltså det är vad Strandberg säger eller hur? Då får han ju visa att han gett dom pengarna då. det är ju hur enkelt som helst och visa tycker jag.

Ja, och varför låtsas du först att ingen har sagt det, och sedan att de inte kan visa det när det är fullständigt omöjligt för dig att veta vad för bevis de sitter på? Det är naturligtvis helt omöljigt för dig att veta vad för kontroller de har gjort av olika betalningar. Det är också helt självklart att om alltihop var hittepå så hade Dumpen omedelbart stämt skiten ur dom
Citera
2024-11-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ja, och varför låtsas du först att ingen har sagt det, och sedan att de inte kan visa det när det är fullständigt omöjligt för dig att veta vad för bevis de sitter på?

Dumpen har inte gjort något vad jag vet utan det är bara vad man tror i nuläget. Strandberg har ju något att dölja i och med impulskollen la ner eller hur. Dumpen finns ju kvar.
Citera
2024-11-16, 23:25
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Dumpen har inte gjort något vad jag vet utan det är bara vad man tror i nuläget. Strandberg har ju något att dölja i och med impulskollen la ner eller hur. Dumpen finns ju kvar.

Men vad du vet är naturligtvis helt ointressant eftersom det är omöjligt för dig att veta vad för information de sitter på och sparar till rättegången. Vad vi vet så har de ett tungt vittne som hävdar motsatsen till dig, allt annat är naturligtvis hemligt för dig och mig än så länge. Vi vet också att om Dumpen visste att allt är båg så hade de stämt skiten ur dom som hävdar dessa, för Dumpen, mycket skadliga påståenden
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-16 kl. 23:29.
Citera
2024-11-16, 23:26
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Sjöberg knullades väl av sin tränare upp över myndighetsåldern? Typ när han var 17-18 osv? Har jag för mig. Enligt den sle boken då.

Vad spelar det för roll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in