2024-04-13, 10:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Söndagspasset avklarat

Jag var otålig och startade igång kuren idag istället, sånt som händer!
Imorse fick mitt högra lår smaka på 300mg len och fin olja.. har saknat känslan av att känna mig som en pundare faktiskt. Som en riktig jävla herointjackis. Men men, no pain no gain.

Kom precis hem ifrån gymmet där jag körde det hederliga bröst och tricep passet som gick galant. Har däremot lite svårt att känna en rejäl kontakt i triceps, mestadels i overhead övningar men det är något jag ska försöka jobba lite på.

Jag har gjort förändringar gällande hur många reps och sets som gäller hädanefter. Nu blir det 3 set x 6-10. Därmed kommer jag köra lite högre vikt på alla övningar och se hur det slutar. Fick rekommendationen av en nära vän till mig som sett goda resultat på det. Jag kommer meddela hur det känns om ca en månad eller så.

Sitter och käkar nötfärs och ris som är nästan bara det jag äter mer eller mindre.
Inte direkt gott men äter inte för att det ska vara gott längre. Det är bränsle för kroppen och jag skiter i om det smakar gott eller äckligt. Äter det nästan 4-5 gånger om dagen.

Nåväl, kör hårt ni som tränar idag eller ni kanske sitter i soffan och tänker, äsch ny vecka imorgon, skippar gymmet idag. Tur att jag är ett steg före er!

/ Z
Köttfärs och ris och wokade grönsaker och lite ostronsås kan man käka alla dagar i veckan året om! Fan nu blev jag as hungrig 🤣
Citera
2024-04-15, 14:19
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Köttfärs och ris och wokade grönsaker och lite ostronsås kan man käka alla dagar i veckan året om! Fan nu blev jag as hungrig 🤣

Jag också!
Citera
2024-04-18, 10:16
Medlem
IvanDF3s avatar
Hur går det för dig Mr Z?
Citera
2024-04-23, 17:20
Medlem
TISDAG & VI ÄR IGÅNG

I dag stod rygg och biceps på schemat och jag är jävligt nöjd över min insats på gymmet idag. Jag har berättat att jag kör låg reps med högre vikt nu ett tag framöver, och bara några veckor in så känns det redan riktigt bra. Jag har även dragit ner antalet övningar på biceps till enbart tre. Preacher, hammer, och barbell curls är vad jag kör nu. Det är det enda som behövs, håll er till basics mina vänner så kommer era biceps växa. Jag delar med mig av hela passet nedan.

- Barbell Rows.
- Sittande Rows.
- Lat pulldown med V grep.
- Pull ups.

- Preacher curls.
- Hammer curls.
- Barbell curls.
3 set x 6-10 reps.

Hela passet tog hela 90 minuter och jag brukar försöka vara ute efter exakt 90 eller 60 minuter. Det beror på vilket pass som plöjs igenom. Ryggövningarna är mina all-time favoriter och jag nöjer mig med dessa. Förmodligen kör ni typ exakt samma övningar.

Överlag så rullar det på som förväntat, har fått tillbaka trycket och känslan för träning igen, precis som förut. Jag har tänkt att jag kör 20 veckor och sedan utvärderar jag igen. Många bilder tas för att se hur jag utvecklas. Det är rätt roligt att titta på bilder från förra året när jag började med prepp och jämföra med nu. Rekommenderar er att göra det också.

Förra veckan ringde utredaren som höll i mitt ärende hos Polisen och meddelande att urinprovet hade blivit analyserat. Han frågade mig om jag ville gissa vad nivåerna låg på men jag sa skrattandes att han mer än gärna fick berätta istället. Han berättade att det var positivt på testo och nivåerna låg på 250. En vanlig man hade tydligen 12-20 så det var rätt uppenbart. Han var väldigt trevlig och förstod varför jag brukade och sa att han tyckte att det är en skitgrej och att många poliser prioriterar fel.
Vi pratade nog i 20 minuter gällande hur allt funkar och sånt. Det tog ett tag men väldigt skönt att ha det överstökat.

Nu ska jag koka ihop något här i köket. Det hade varit gott en pizza men tyvärr har jag inte den rättigheten att få käka det i dag, det blir..... nötfärs och ris! Det är det som bygger gunsen!

Önskar er lycka till med träningen så hörs vi snart igen!

/ Z
Citera
2024-04-23, 18:16
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
TISDAG & VI ÄR IGÅNG

I dag stod rygg och biceps på schemat och jag är jävligt nöjd över min insats på gymmet idag. Jag har berättat att jag kör låg reps med högre vikt nu ett tag framöver, och bara några veckor in så känns det redan riktigt bra. Jag har även dragit ner antalet övningar på biceps till enbart tre. Preacher, hammer, och barbell curls är vad jag kör nu. Det är det enda som behövs, håll er till basics mina vänner så kommer era biceps växa. Jag delar med mig av hela passet nedan.

- Barbell Rows.
- Sittande Rows.
- Pull ups.

- Preacher curls.
- Hammer curls.
- Barbell curls.
3 set x 6-10 reps.

Hela passet tog hela 90 minuter och jag brukar försöka vara ute efter exakt 90 eller 60 minuter. Det beror på vilket pass som plöjs igenom. Ryggövningarna är mina all-time favoriter och jag nöjer mig med dessa. Förmodligen kör ni typ exakt samma övningar.

Överlag så rullar det på som förväntat, har fått tillbaka trycket och känslan för träning igen, precis som förut. Jag har tänkt att jag kör 20 veckor och sedan utvärderar jag igen. Många bilder tas för att se hur jag utvecklas. Det är rätt roligt att titta på bilder från förra året när jag började med prepp och jämföra med nu. Rekommenderar er att göra det också.

Förra veckan ringde utredaren som höll i mitt ärende hos Polisen och meddelande att urinprovet hade blivit analyserat. Han frågade mig om jag ville gissa vad nivåerna låg på men jag sa skrattandes att han mer än gärna fick berätta istället. Han berättade att det var positivt på testo och nivåerna låg på 250. En vanlig man hade tydligen 12-20 så det var rätt uppenbart. Han var väldigt trevlig och förstod varför jag brukade och sa att han tyckte att det är en skitgrej och att många poliser prioriterar fel.
Vi pratade nog i 20 minuter gällande hur allt funkar och sånt. Det tog ett tag men väldigt skönt att ha det överstökat.

Nu ska jag koka ihop något här i köket. Det hade varit gott en pizza men tyvärr har jag inte den rättigheten att få käka det i dag, det blir..... nötfärs och ris! Det är det som bygger gunsen!

/ Z

En fas med tunga set är otroligt bra och effektivt att kasta in planeringen. Förstår att du tycker det är roligt och att det går så bra som det gör.

Fast vänta och först av allt: Kul att höra av dig!

Jag tar också bilder. Framifrån och bakifrån. Det är roligt att jämföra över tid för det ger en chansen att faktiskt iakttaga hyggligt objektivt. Till skillnad från speglarna hemma. Där man ser sig själv varje dag. De blir subjektiva och lite av blinda fläckar. För man ser sig så ofta att man blir hemmablind och eftersom det sker varje dag, ser man inte förändringarna i fysiken.

Skönt att du fått skiten med polisen överstökad. Pust! Kan du lämna det bakom dig. Skönt att han var så skön. Kan tänka mig att det var en soft final och slutkläm att bli bjuden på. Lite humor men också förståelse.

//Ivan
Citera
2024-04-24, 05:46
Avslutad
Citat:
TISDAG & VI ÄR IGÅNG

- Barbell Rows.
- Sittande Rows.
- Pull ups.

- Preacher curls.
- Hammer curls.
- Barbell curls.
3 set x 6-10 reps.

/ Z

Soft snubbe ändå. 😁
Finns inget bättre än nötfärs och ris!
Släng på en klick sweet chili sås så är man hemma💪
Citera
2024-08-14, 22:54
Medlem
Citat:
För att inte säga för mycket så knackade några herrar på hos mig, du kan nog räkna ut resten själv.

Inte hört något, inte fått något på posten än. Så det är bara att vänta. Det blir nog dagsböter.

Måste varit någon personal på gymmet som rapporterade dig? Fan, rena gestapo fasonerna isåfall.

Lugnt ifall du inte vill ge fler detaljer.
Citera
2024-11-16, 22:23
Medlem
Öppnar upp tråden igen efter ett långt uppehåll.
Nu är vi igång igen.

Test E, 300mg per stick som start. Återkommer vid första injektion inom snar framtid.

Ska bli kul och gosa ner sig här på forumet igen, och såklart med lite extra gainz..

/ Z
Citera
2024-11-17, 13:30
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Nu är vi igång igen.

Test E, 300mg per stick som start. Återkommer vid första injektion inom snar framtid.

Ska bli kul och gosa ner sig här på forumet igen, och såklart med lite extra gainz..

/ Z

Kul, kul som fan rent ut sagt - välkommen tillbaka Z!

Kommer du ligga på 300 mg testo only genom hela kuren? Hur många veckor planerar du att köra?
Extra roligt med en till som skriver riktigt bra och ofta!
Citera
2024-11-17, 20:06
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Nu är vi igång igen.

/ Z
Blir spännande att följa och se svaren på Ivans frågor 💪
Citera
2024-11-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Kul, kul som fan rent ut sagt - välkommen tillbaka Z!

Kommer du ligga på 300 mg testo only genom hela kuren? Hur många veckor planerar du att köra?
Extra roligt med en till som skriver riktigt bra och ofta!

Ivan, tack!

Nej, totalt blir det 900mg i veckan uppdelat på tre stick. Men jag startar med 300 och höjer successivt med tiden, precis som förra gången. Jag har planerat in att köra 24 veckor totalt, och jag tror det kommer gå, riktigt bra.
Citera
2024-11-20, 20:39
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ivan, tack!

Nej, totalt blir det 900mg i veckan uppdelat på tre stick. Men jag startar med 300 och höjer successivt med tiden, precis som förra gången. Jag har planerat in att köra 24 veckor totalt, och jag tror det kommer gå, riktigt bra.

Jag vet inte om jag någonsin läst en rapport av någon som kört närmare grammet på enbart Testo C. Intressant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in