2024-11-16, 01:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det virker som du har lite kunnskap om denne saken, og at svarene dermed blir blablabla.

Mistanken mot TH er ute av verden
Citera
2024-11-16, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar

Politiet vil gjerne at alle i familien stiller til avhør, hvorfor det tror du?
Citera
2024-11-16, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvordan vet du at sporene tilhører ukjent GM? Det er ikke funnet noe biologisk materiale på disse sporene. De kan like gjerne tilhøre Tom Hagen.

Jeg har svært vanskelig for å tro at åstedsgranskerne nærmest på mirakuløst vis har oversett alle spor fra ukjent GM, samtidig som de biologiske sporene som er blitt dokumenterte har vist seg å stamme fra Tom Hagen.

For meg er det lettere å tro på det som er håndfast og beviselig. Enn å tro på noen spøkelseslignende og usynlige ukjente GM. Som ingen har sett eller observert. Og som heller ikke er blitt funnet på videomaterialet som er samlet inn.

Handlingsrelaterte spor som ikke politiet har klart å knytte til TH eller andre, tilhører ukjent GM. TH er etter en lang etterforskning ikke lenger mistenkt for å stå bak.

Du gjør den samme tankefeilen som da du konkluderte med at AE må befinne seg i S4, fordi ingen har sett at hun har blitt bortført. Hvis hun ikke befinner seg i S4, betyr ikke det at hun bokstavelig talt forsvant i løse luften. Hvis GM ikke har avsatt DNA på åstedet, betyr ikke det at GM er et spøkelse. Når det gjelder GM, må du heller ikke glemme at han kan ha vært der tidligere, som håndverker, selger, nabo, bekjent, familie, kollega, forretningsforbindelse e.l.
Citera
2024-11-16, 10:55
Medlem
Citat:
TH skal bli ansett som renvasket, men han er ikke renvasket.

To forskjellige ting.

Alle som ikke er dømt blir ansett som uskyldige, juridisk.

Det er trolig på grunn av manglende bevis at TH anses som renvasket.
Citera
2024-11-16, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det er trolig på grunn av manglende bevis at TH anses som renvasket.
TH er den mest renvaskede personen i hele landets historie.
https://www.vg.no/nyheter/i/Oozzbl/politiet-om-loerenskog-saken-reell-forhaapning-om-gjennombrudd
Citat:
– Vi skal være ydmyke for at ting kan ha blitt gjort feil, eller at ting kunne blitt gjort annerledes her. Når det er sagt, så har vi hatt en svært omfattende etterforskning som har endt med den konklusjonen vi nå har fått. Så det er jo en styrke at et så omfattende materiale ender opp med en full frifinnelse.

På spørsmål om politiet skal jobbe med denne saken inn i 2025, kommer svaret fra Holm Hansen kontant:

– Ja.
Senast redigerad av Havhest 2024-11-16 kl. 12:13.
Citera
2024-11-16, 12:16
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar

All logikk tilsier da at de har noen mer interessante på blokka. "Bestemte personer i bestemte miljøer", sier
etterforskningslederen. En superkriminell iraner med bekjentskaper i THs krets. En voldtekts- og
bedrageridømt tamil med bekjentskaper i THs krets. En wannabe-gründer i THs krets med interesse for
kryptovaluta, fleinsopp og cannabis, som igjen har en lillebror med en venneliste full av yrkeskriminelle.
Citera
2024-11-16, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
All logikk tilsier da at de har noen mer interessante på blokka. "Bestemte personer i bestemte miljøer", sier
etterforskningslederen. En superkriminell iraner med bekjentskaper i THs krets. En voldtekts- og
bedrageridømt tamil med bekjentskaper i THs krets. En wannabe-gründer i THs krets med interesse for
kryptovaluta, fleinsopp og cannabis, som igjen har en lillebror med en venneliste full av yrkeskriminelle.
Fleinsopp, cannabis og den angivelige "vennelista med yrkeskriminelle", er vel ikke offentlig kjente opplysninger, så det tar jeg med en klype salt.
Citera
2024-11-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Fleinsopp, cannabis og den angivelige "vennelista med yrkeskriminelle", er vel ikke offentlig kjente opplysninger, så det tar jeg med en klype salt.

Det var offentlig, helt til RU stengte vennelista på FB for innsyn.
Citera
2024-11-16, 17:24
Avslutad
Citat:
Det var offentlig, helt til RU stengte vennelista på FB for innsyn.

Skrives her at det er bror til RU som har denne vennelista
Citera
2024-11-16, 18:20
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

MPU sin venneliste, rett nok. Noen rakk å få med seg den før han lukket profilen sin.
At RU digger sopp og weed er ingen hemmelighet, selv om det ikke står i VG.
Han er ganske aktiv i forskjellige grupper på facebook, bl.a. Ikke at disse interessene
gjør ham skyldig i medvirkning til drap.
Citera
2024-11-16, 18:25
Medlem
Citat:
TH er den mest renvaskede personen i hele landets historie.
https://www.vg.no/nyheter/i/Oozzbl/politiet-om-loerenskog-saken-reell-forhaapning-om-gjennombrudd

Jeg skal si deg en ting og det er at jeg tror og mener hva jeg vil om denne saken. Ettersom det ikke er tilstrekkelig bevis mot TH, sies det at det mangler bevis, det vil si at bevisene er utilstrekkelige til å dømme personen. Sånn er det.
Citera
2024-11-16, 20:27
Medlem
RU går noen spennende dager i møte. Det nærmer seg en avgjørelse. I alle fall er planen at innstillingen i saken mot han vil foreligge nå i høst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in