2024-11-16, 16:10
Medlem
Nu sitter hon på tiktok och beklagar sig över Hassan som "inte vill bli av med sin lägenhet " och alla "fittor med ordnat liv och pengar på banken" som inte vill låta henne bo hos dom. Hon vill absolut inte ändra på sig utan vill fortsätta bråka och skrika hos någon annan som ska vara snäll och empatisk . Gräddskrikarn söker alltså snälla och empatiska fittor som kan låta henne vara precis som hon är..hör av Er.
Citera
2024-11-16, 16:25
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulladbulle
Det försvunna bankkortet dök upp i Gräddis ficka, nu misstänker hon ”sabotage” (?) och hon och Hassan är inte på speaking terms pga detta.

När ska hon lämna hans lägenhet och officiellt bli hemlös? Spänningen är OLIDLIG!!

Sant? Tycker enligt senaste TikTok filmen att hon sa att saknar kortet ännu.
Citera
2024-11-16, 16:26
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Nu sitter hon på tiktok och beklagar sig över Hassan som "inte vill bli av med sin lägenhet " och alla "fittor med ordnat liv och pengar på banken" som inte vill låta henne bo hos dom. Hon vill absolut inte ändra på sig utan vill fortsätta bråka och skrika hos någon annan som ska vara snäll och empatisk . Gräddskrikarn söker alltså snälla och empatiska fittor som kan låta henne vara precis som hon är..hör av Er.

Hon kan åka till Stadsmissionens BoKlara - 10 sovplatser endast för kvinnor som befinner sig i akut hemlöshet.
Citera
2024-11-16, 16:28
Medlem
slagskotts avatar
Som jag fattade det så är Hassan över 70 år och måste jobba för att dryga ut intänkten, förmodligen vill han ha ett lugnt liv så hur träffades de ?
Gräddrumpan behöver tas hand om, hon är så urspårad från verkligheten att det är svårt att nå fram till henne eftersom det är alla andra som vill bråka med henne.
Citera
2024-11-16, 16:29
Medlem
MaeWests avatar
Idiotin når nya höjder...nu letar Pia efter en snäll o godhjärtad person, som helt enkelt skall sätta sitt ego åt sidan, se Pia o ta hand om henne. Med bitter röst, så anser hon att någon ska ordna upp hennes liv. Själv är hon upptagen med att vältra sig i självömkan.

Någon uppmanade henne att uppsöka socialen i Huddinge. Nej, det går inte, då Pia med arrogans i rösten påpekar att de har endast begränsad öppettider o nu är de där tjänstemännen lediga, sitter o sippar rödvin i sina hus o umgås med sina barn.

Hon mår inte bra, hon behöver en snäll människa, hon behöver inte en massa "fittiga" regler...hon är bister på Hassan, då han, enligt henne, har orsakat att han åkt på 3 varningar gällande sitt boende. Herregud, det är ju Hassan som gjort att hon gapar på nätterna. Han skriker ju oxå när de grälar.

Hassan uppgav att han haft en tjej boendes där som har problem, varvid, enligt Pia, värden replikerade, att det var varken Hassans eller värdens problem, utan endast Pias enskilda problem. Pia bitter, o anser att folk har ingen empati.

Jizzes...orkar inte lyssna mer på inlägget, det ligger på YT, för att att förfasa sig över.

Då jag vet att Pia läser här, så finns det något som heter Hemlöshetsjouren o även socialjouren. Pia, du får goggla själv.
Du kan även vända dig till S:t Görans psykiatriska enhet vid stadshagen. Klart, i dag är det lördag. Du får väl ta med dig dina väskor, gå på krogen o bli ännu fullare än du är nu, o funkar det inte att bli ett hemsläp, så be polisen köra dig till psykakuten. Men tyvärr så har jag inga högre tankar om din förmåga till att lösa problem...du är en vampyr som väljer att skapa problem...

Stay tuned, folks...
Senast redigerad av MaeWest 2024-11-16 kl. 16:31.
Citera
2024-11-16, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Hon kan åka till Stadsmissionens BoKlara - 10 sovplatser endast för kvinnor som befinner sig i akut hemlöshet.
Dom Hinseberghäxorna som bor där skulle spöat skiten ur Gräddis om hon visade attityd.
Citera
2024-11-16, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Som jag fattade det så är Hassan över 70 år och måste jobba för att dryga ut intänkten, förmodligen vill han ha ett lugnt liv så hur träffades de ?
Gräddrumpan behöver tas hand om, hon är så urspårad från verkligheten att det är svårt att nå fram till henne eftersom det är alla andra som vill bråka med henne.

Hasan (med ett s) är 73 år, fyller 74 den första januari.
De träffades på Lilla Wien, nära södra station.
Citera
2024-11-16, 16:47
Medlem
biljardballes avatar
Haha, rätt åt kärringen. Bete dig som skit - bli behandlad som skit.
Citera
2024-11-16, 16:58
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Hasan (med ett s) är 73 år, fyller 74 den första januari.
De träffades på Lilla Wien, nära södra station.

Oavsett ett eller två ”S”.

Så är han väl bara en människa, som ( trots åldersrasism här?), tycker om att gå ut på lokal?

Och så träffade han Gräddrumpan då.🙄
Tyvärr.
Citera
2024-11-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Oavsett ett eller två ”S”.

Så är han väl bara en människa, som ( trots åldersrasism här?), tycker om att gå ut på lokal?

Och så träffade han Gräddrumpan då.🙄
Tyvärr.

Det där med åldern är jag lite tveksam till.
Många invandrare har inte koll på när de är födda och då blir det 1/1. Årtalet behöver inte heller stämma, kan nog diffa ett par år.
Citera
2024-11-16, 17:14
Medlem
biljardballes avatar
Sover kärringen ute inatt eller kommer Hasse att vika sig?
Jag hoppas verkligen på det förstnämnda.

Men jag tror att hon kommer bli skitfull, bråka med folk, yra runt på Stockholms gator och sen bli omhändertagen av polis.
Citera
2024-11-16, 17:15
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Det där med åldern är jag lite tveksam till.
Många invandrare har inte koll på när de är födda och då blir det 1/1. Årtalet behöver inte heller stämma, kan nog diffa ett par år.

Orka bry sig?

Han är minst 20 år äldre än Pia och svårare än så är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in