2024-11-16, 16:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Gott så! Då kanske det blir förskola och möjlighet att träffa jämnåriga ganska snart.

Tomas syn på passet var ju, för övrigt, helt bisarr.
Rutinerna blir ju då hos chrippa eftersom det var där hon stod i kö för förskola.
Citera
2024-11-16, 16:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hade det bara varit en vanlig semesterresa hade man inte reagerat. Men att neka pass tyder ju på att det kan ha funnits planer på att sticka med barnet.
Eller så nekar Julia för att jävlas med chrippa
Citera
2024-11-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
De var ju inte så bra siffror 🙈

Nej, en jättestor procentuell nedgång igen - då brukar det bli drama. Vi får nog se hur till veckan.
Citera
2024-11-16, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Rutinerna blir ju då hos chrippa eftersom det var där hon stod i kö för förskola.

Och..? Barn bör träffa andra barn, det är ju det viktiga.
Citera
2024-11-16, 16:45
Medlem
Citat:
Du måste ju själv förstå skillnaden att en person nära barnet anmäler vs okända människor på nätet som aldrig träffat barnet bombar soc med falska anmälningar.
Du måste ju även förstå skillnaden att om Linnea gör 4 anmälningar på 6 månader vs att 50-100 personer gör falska anmälningar.
Du måste ju även förstå hur lätt det är att 1 riktig anmälan missas pga dem 50-100 falska anmälningarna.
Att Linnea gjort 4 anmälningar var bara ett exempel, vi vet ju inte om hon gjort 1 eller 10. Men hon har iallafall inte gjort 50-100 stycken

Att hon anmäler, men ändå låter saker och ting fortgå, är skrämmande! Varför anmäla alls då, om hon är så orolig över flickan?
Dessutom vet du inte om hon gjort 4, 10 eller 100.

Vad vet du om falska anmälningar?! Folk anmälde väl saker som de reagerade på. Är de verkligen falska då?
Citera
Medlem
Citat:
Du måste ju själv förstå skillnaden att en person nära barnet anmäler vs okända människor på nätet som aldrig träffat barnet bombar soc med falska anmälningar.
Du måste ju även förstå skillnaden att om Linnea gör 4 anmälningar på 6 månader vs att 50-100 personer gör falska anmälningar.
Du måste ju även förstå hur lätt det är att 1 riktig anmälan missas pga dem 50-100 falska anmälningarna.
Att Linnea gjort 4 anmälningar var bara ett exempel, vi vet ju inte om hon gjort 1 eller 10. Men hon har iallafall inte gjort 50-100 stycken

Jo men det förstår jag också, men sen vet vi inte hur mycket massanmälningar det blev om det verkligen blev så.
Men såklart folk reagerar när det tas droger och är mycket bråk.

Men jag funderar ändå på om L anmälde för barnet skull eller för att sätta dit chrippa & Julia, något konstigt är det.
För hur som helst så har hon gjort anmälningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vet inte hur många men de jag fick info om var att soc har fått in flera anmälningar som dom själva misstänker är L, detta kom fram i senaste mötet med J hos socialen, kanske därför dom blev osams på kvällen och chrippa fick åka till pappa.

Och går man tillbaka till L sannings video så säger hon att hon har anmält till soc, dessutom så talar hon om det i polisförhör som dom flesta av oss läst.
Så det pågår säkert nu också och sen för vilket syfte hon gör det börjar jag bli osäker på.

Så utöver decemberhändelsen så har det inkommit flera anmälningar.
Intressant.
De kan efterforska i nödsituation vem som ligger bakom anmälningarna även om det har gjorts anonymt.
De kanske hittar något spännande i Ls telefon.
Citera
2024-11-16, 16:48
Medlem
Citat:
"Gått sönder", troligen Julia som medvetet haft sönder passet

Så kan det mycket väl vara, säger inget om det, men det verkar finnas en oro att dom lämnar landet.
Citera
2024-11-16, 16:51
Medlem
Citat:
Eller så nekar Julia för att jävlas med chrippa

Det tror jag inte.
Citera
2024-11-16, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, en jättestor procentuell nedgång igen - då brukar det bli drama. Vi får nog se hur till veckan.

Ja vi får vänta och se vad som händer, men det känns som det går utför med allting nu både youtube & stream.
Citera
2024-11-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så utöver decemberhändelsen så har det inkommit flera anmälningar.
Intressant.
De kan efterforska i nödsituation vem som ligger bakom anmälningarna även om det har gjorts anonymt.
De kanske hittar något spännande i Ls telefon.

Jag tror att det var en hel del i den telefonen, och vad jag fått till mig så finns det fler anmälningar som soc misstänkte va L.
Det är nått som inte stämmer med henne.
Citera
2024-11-16, 16:55
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Har Chrippa blivit av med körkortet?

Nej

Vad fick dig att undra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera