2024-11-16, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Då kan man ju konstatera att Linnea har förstört för många andra barn med tanke på alla anmälningar hon har gjort till soc ang C.

Hur många anmälningar har hon gjort?
Det är intressant att L har känt så stark oro för barnet och anser att Kräftan är olämplig som förälder, att det har lett till orosanmälningar. Det säger ju något om hur barnet har det.
Citera
2024-11-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Bra att du synade lögnen. Rätt ska vara rätt. Trådsanningar behövs inte.
Positivt att höra att Julia nekar pass. Hoppas hon står fast vid det.

Hade det bara varit en vanlig semesterresa hade man inte reagerat. Men att neka pass tyder ju på att det kan ha funnits planer på att sticka med barnet.
Citera
2024-11-16, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Bra att du synade lögnen. Rätt ska vara rätt. Trådsanningar behövs inte.
Positivt att höra att Julia nekar pass. Hoppas hon står fast vid det.

Exakt så, det börjar bli tröttsamt med alla trådsanningar, och när Rask hatare försöker förstöra tråden med rena lögner blir man irriterad.
Skyddar absolut inte Julia men rätt ska vara rätt som du säger.

Jag tror faktiskt Julia förstår att det finns en stor risk att chrippa lämnar landet med C om hon har ett pass.
Dock vet vi ju inte om han själv får resa, men som jag fått till mig så får han inte de utan hans pass är spärrat.
Hans saker verkar ju inte ha kommit tillbaka.
Citera
2024-11-16, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hur många anmälningar har hon gjort?
Det är intressant att L har känt så stark oro för barnet och anser att Kräftan är olämplig som förälder, att det har lett till orosanmälningar. Det säger ju något om hur barnet har det.

Vet inte hur många men de jag fick info om var att soc har fått in flera anmälningar som dom själva misstänker är L, detta kom fram i senaste mötet med J hos socialen, kanske därför dom blev osams på kvällen och chrippa fick åka till pappa.

Och går man tillbaka till L sannings video så säger hon att hon har anmält till soc, dessutom så talar hon om det i polisförhör som dom flesta av oss läst.
Så det pågår säkert nu också och sen för vilket syfte hon gör det börjar jag bli osäker på.
Citera
2024-11-16, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hur ska paret skapa drama nu då...?

Skabbes tittarsiffror:
https://ibb.co/y636hRk

Skabbelinas tittarsiffror:
https://ibb.co/CHg3tV6

En dramavideo på YT redan på tisdag, kanske?

De var ju inte så bra siffror 🙈
Citera
2024-11-16, 16:11
Medlem
Citat:
Vet inte hur många men de jag fick info om var att soc har fått in flera anmälningar som dom själva misstänker är L, detta kom fram i senaste mötet med J hos socialen, kanske därför dom blev osams på kvällen och chrippa fick åka till pappa.

Och går man tillbaka till L sannings video så säger hon att hon har anmält till soc, dessutom så talar hon om det i polisförhör som dom flesta av oss läst.
Så det pågår säkert nu också och sen för vilket syfte hon gör det börjar jag bli osäker på.

Hon är väl svart- och avundsjuk på den uppmärksamheten som flickan får, när hon är där..
Citera
2024-11-16, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hon är väl svart- och avundsjuk på den uppmärksamheten som flickan får, när hon är där..

Ja det känns som anledningen, hade de varit omtanke för barnet hade hon väl inte valt att springa efter Julia och låtit lilla C få lyssna på när pappa skäller ut mamma, bryr man sig så låter man inte ett barn utsättas för de.
Citera
2024-11-16, 16:20
Medlem
Citat:
Ja det känns som anledningen, hade de varit omtanke för barnet hade hon väl inte valt att springa efter Julia och låtit lilla C få lyssna på när pappa skäller ut mamma, bryr man sig så låter man inte ett barn utsättas för de.

Exakt! Då gör man ju vad man kan för att skydda barnet i situationen, minst sagt.
Citera
2024-11-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Exakt! Då gör man ju vad man kan för att skydda barnet i situationen, minst sagt.

Jag tror polisen fick mycket spännande läsning när dom tog deras telefoner.
Citera
2024-11-16, 16:27
Medlem
stickan888s avatar
Har Chrippa blivit av med körkortet?
Citera
2024-11-16, 16:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Då kan man ju konstatera att Linnea har förstört för många andra barn med tanke på alla anmälningar hon har gjort till soc ang C.
Du måste ju själv förstå skillnaden att en person nära barnet anmäler vs okända människor på nätet som aldrig träffat barnet bombar soc med falska anmälningar.
Du måste ju även förstå skillnaden att om Linnea gör 4 anmälningar på 6 månader vs att 50-100 personer gör falska anmälningar.
Du måste ju även förstå hur lätt det är att 1 riktig anmälan missas pga dem 50-100 falska anmälningarna.
Att Linnea gjort 4 anmälningar var bara ett exempel, vi vet ju inte om hon gjort 1 eller 10. Men hon har iallafall inte gjort 50-100 stycken
Citera
2024-11-16, 16:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hon ville inte prata om utredningen sa hon, så ingen info om konton.
Däremot sa hon att barnets pass har gått sönder och hon har sagt till Chrippa att hon tänker inte godkänna ett nytt.
Alltså litar hon inte på att han kommer hem med henne igen.
"Gått sönder", troligen Julia som medvetet haft sönder passet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in