2024-11-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja jag vet inte vem hon är men blev väldigt förvånad när jag såg att han inte var singel, iofs finns det ju folk till allt.
Hon måste ju ha varit inne på såna där grejer också antar jag för det känns ju väldigt udda att stå ut med en människa som lever i ett annat universum och predikar om det dag ut och dag in, det hade iaf jag aldrig orkat.
Nåja, detta hade kunnat bli ett wake up call men han är ju redan supervaken så det kommer nog inte göra någon skillnad.

Nä det kommer inte att göra skillnad. Beteendet är tvångsmässigt och egoboostande. Han klarar inte av ett normalt liv utan lögner, påhopp, grova ord och konspirationsteorier.
Ett annat universum är verkligen så rätt beskrivet.
Jag upplever honom som rent aggressiv och farlig.
2024-11-14, 23:38
Medlem
Citat:
Bla N har hört att hon är i Strasbourg men det känns väldigt märkligt att hon inte skulle köra lives om det faktiskt.
Hon va ju sjuk när demonstrerationen var för nån vecka sen så kanske flunsan eller nåt då. Nån försökte slå i N att hon är inlagd på St Görans men jag tror inte hon gick på det, jag skulle iofs inte bli förvånad om det var sant. Det var ett hårt slag för henne att hennes delgivning inte skrevs under det märktes.
N går det att lura i vad som helst , tar år att få ett ärende prövat i Strasbourg så det är inte aktuellt , M@hij@ med flera som varit där har ju bara stått utanför samt lämnat in dokument lite som när antivaxarna lämnade in lådor med dokument till regeringen som ingen brydde sig om
2024-11-15, 01:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Hoppas hon kan komma att förstå hur illa det är med honom och inte tar tillbaks honom. Hon är en reko kvinna. Jag sparar allt jag tänker om honom. Jag sammanfattar det hela med att det är nattsvart med och runt honom.

Vem är detta och namn på kanal?
2024-11-15, 11:50
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Får väl hoppas hon kommit till självinsikt nu och söker vård för hennes absurda beteende.

HAHA är det första april?
Hon är nog bara upptagen med annat eller tar en liten paus. Dont you worry.

Hela högen verkar ha drabbats av lite vinterdepression.
2024-11-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
HAHA är det första april?
Hon är nog bara upptagen med annat eller tar en liten paus. Dont you worry.

Hela högen verkar ha drabbats av lite vinterdepression.
Nu är F tillbaka och går en aggressiv promenad , talar om Nytorgsmammen och hans senaste offer där det såklart är soc fel eftersom flickan rymt från hbv och blivit bekant med förövaren genom att fråga om att ju köpa cigaretter mm
2024-11-15, 15:29
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vem är detta och namn på kanal?
B*by boss/Mu*ikb*ss han har haft en jävla massa konton men förlorar dem ofta, enligt honom för att han kommer med sanningen, enligt mig för att han hela tiden skriker fitta, bög, kuk osv.
"Jag måste det för annars lyssnar ju inte de dumma idioterna till svenskar".
2024-11-15, 15:31
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu är F tillbaka och går en aggressiv promenad , talar om Nytorgsmammen och hans senaste offer där det såklart är soc fel eftersom flickan rymt från hbv och blivit bekant med förövaren genom att fråga om att ju köpa cigaretter mm
Hon har alltså inte ens sett de filmerna om soc som hon har gjort reklam för i evigheter.
Det är kul också att hon ställer sina dumma frågor till sina följare som att de vore barn, ska skriva alla på näsan men hatar besserwissers.
2024-11-15, 15:38
Medlem
Citat:
Hon har alltså inte ens sett de filmerna om soc som hon har gjort reklam för i evigheter.
Det är kul också att hon ställer sina dumma frågor till sina följare som att de vore barn, ska skriva alla på näsan men hatar besserwissers.
Klart att hon inte vill prata om filmerna eftersom J*ssica är en av de medverkande från Sverige samt jurist som samarbetar med NKMR som inte återkopplat till F trots kontaktförsök
2024-11-15, 15:40
Medlem
Planeras demon utanför IVO i början på nästa månad sas det i F*niqs live , PM var intresserad övriga var bla Diab som kanske var initiativtagare
2024-11-15, 18:51
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Haha ja jag såg det. Finns inte en chans att Fia lägger ner.
2024-11-16, 01:21
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Planeras demon utanför IVO i början på nästa månad sas det i F*niqs live , PM var intresserad övriga var bla Diab som kanske var initiativtagare
Såg ett klipp från demon den 7/11, helt patetiskt.
5 pers och en polisbil, Child med en stor trumma.
Kändes som gycklarna kommer till stan.

Intressant val av Al J att använda både M*hij* och T*baS*ndra i sin trailer för "dokumentären", ger verkligen ett sken av seriositet.
2024-11-16, 11:13
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

Det är bättre när vården griper in och lyfter frågan för IVO med de vanvettiga placeringarna av barn till höger och vänster som soc håller på med. Då finns det kanske en chans att IVO lyssnar.

Det här är ju helt jävla stört. Som att slå i en nubb med en slägga och riva hela huset. Endast psykiskt sjuka människor kan komma på att utsätta små spädbarn för något sådant. De kan få skador för livet av en sådan behandling.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/elin-i-umea-behover-stod-med-tvillingar-socialen-erbjod-placering-i-jourhem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in