2024-11-13, 08:26
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Ja du behöver vara inloggad, men du kan använda ditt google-konto för att skapa konto, bara klicka på den blåa knappen och välj google sen kan du titta.

Kan ingen rippa saken och ladda upp på gofile.io/ ?
2024-11-13, 10:04
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Kan ingen rippa saken och ladda upp på gofile.io/ ?

Kan dela med mig av hur Lejonmammas morgon ser ut om du vill:

https://gofile.io/d/GyJKYw
2024-11-13, 10:12
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

WTF LOL
2024-11-13, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

Skönt att han bara tog lite.
2024-11-14, 00:31
Medlem
Inanna-1921s avatar
BB tror på GM och att hon är en av få på tiktok som kommer se hela sanningen och kommer förstå allt med personnummer och common law/black law/maritime law/whatever för hon är på god väg.
GM tycker att feminism är det värsta som hänt kvinnorna och kunde inte sova för att hon hade lyssnat på en tjej som berättade om aborter och hur det går till, en utbildad person alltså som jobbade med det så ingen galning.
Hon slog hål på en del myter men det hjälpte inte tyvärr.

Det var någon här som hade snappat upp att BB blivit singel och det har blivit glasklart nu, han förstår inte varför någon ska ifrågasätta hans intelligens och vilja ha andra källor än bara hans ord när han talar om hur allt ligger till så han orkade väl inte bli ifrågasatt.
Han är väldigt arg över att kvinnor lämnar förhållanden. Han känner sig extremt sviken av tjejen, det var han som lämnade men hon hade ju bönat och bett om att han skulle stanna och nu hör hon inte ens av sig när han stack ändå 😢.
2024-11-14, 07:48
Medlem
Haha hamna på nån video på tuben och dessa dyker upp...va fan e detta för familj,kärringen känner jag igen
2024-11-14, 14:25
Medlem
Hur går det för mamma Fia?
Har inte sett något nytt inlägg på senaste. När hade hon live sist?
2024-11-14, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
BB tror på GM och att hon är en av få på tiktok som kommer se hela sanningen och kommer förstå allt med personnummer och common law/black law/maritime law/whatever för hon är på god väg.
GM tycker att feminism är det värsta som hänt kvinnorna och kunde inte sova för att hon hade lyssnat på en tjej som berättade om aborter och hur det går till, en utbildad person alltså som jobbade med det så ingen galning.
Hon slog hål på en del myter men det hjälpte inte tyvärr.

Det var någon här som hade snappat upp att BB blivit singel och det har blivit glasklart nu, han förstår inte varför någon ska ifrågasätta hans intelligens och vilja ha andra källor än bara hans ord när han talar om hur allt ligger till så han orkade väl inte bli ifrågasatt.
Han är väldigt arg över att kvinnor lämnar förhållanden. Han känner sig extremt sviken av tjejen, det var han som lämnade men hon hade ju bönat och bett om att han skulle stanna och nu hör hon inte ens av sig när han stack ändå 😢.

Hoppas hon kan komma att förstå hur illa det är med honom och inte tar tillbaks honom. Hon är en reko kvinna. Jag sparar allt jag tänker om honom. Jag sammanfattar det hela med att det är nattsvart med och runt honom.
2024-11-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Hur går det för mamma Fia?
Har inte sett något nytt inlägg på senaste. När hade hon live sist?
Har sagts att hon är på semester eller som någon påstod häromdagen att hon var på sjukhus , hon var ju sjuk för några veckor sedan med något som verkade vara mer än en enkel förkylning , går mykoplasma - infektion och den kan ge lunginflammation
2024-11-14, 21:33
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Har sagts att hon är på semester eller som någon påstod häromdagen att hon var på sjukhus , hon var ju sjuk för några veckor sedan med något som verkade vara mer än en enkel förkylning , går mykoplasma - infektion och den kan ge lunginflammation
Bla N har hört att hon är i Strasbourg men det känns väldigt märkligt att hon inte skulle köra lives om det faktiskt.
Hon va ju sjuk när demonstrerationen var för nån vecka sen så kanske flunsan eller nåt då. Nån försökte slå i N att hon är inlagd på St Görans men jag tror inte hon gick på det, jag skulle iofs inte bli förvånad om det var sant. Det var ett hårt slag för henne att hennes delgivning inte skrevs under det märktes.
2024-11-14, 21:59
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Bla N har hört att hon är i Strasbourg men det känns väldigt märkligt att hon inte skulle köra lives om det faktiskt.
Hon va ju sjuk när demonstrerationen var för nån vecka sen så kanske flunsan eller nåt då. Nån försökte slå i N att hon är inlagd på St Görans men jag tror inte hon gick på det, jag skulle iofs inte bli förvånad om det var sant. Det var ett hårt slag för henne att hennes delgivning inte skrevs under det märktes.

Ja när EÅV gav svar på tal och hänvisade till domarna som finns vart hon rätt ställd, arg till en början, men gissar att verkligheten satt in hos henne nu att hon inte kommer vinna den här fighten, så mycket för att hon "kommer vinna" och att hon "aldrig ger sig". Får väl hoppas hon kommit till självinsikt nu och söker vård för hennes absurda beteende.
2024-11-14, 22:05
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Hoppas hon kan komma att förstå hur illa det är med honom och inte tar tillbaks honom. Hon är en reko kvinna. Jag sparar allt jag tänker om honom. Jag sammanfattar det hela med att det är nattsvart med och runt honom.
Ja jag vet inte vem hon är men blev väldigt förvånad när jag såg att han inte var singel, iofs finns det ju folk till allt.
Hon måste ju ha varit inne på såna där grejer också antar jag för det känns ju väldigt udda att stå ut med en människa som lever i ett annat universum och predikar om det dag ut och dag in, det hade iaf jag aldrig orkat.
Nåja, detta hade kunnat bli ett wake up call men han är ju redan supervaken så det kommer nog inte göra någon skillnad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in