Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Buhu .. Jocke jag slickade extra hårt nu .. är det din statement?
För något annat går ju inte att få ut av ditt inlägg.
Jocke har på olika sätt hämnats för att inte Chrippa lyder honom och fogar sig. Det mesta Jocke gjort handlar om att separera Chrippa och Linnea - samtidigt som han själv hela tiden SMS:at Linnea ..
Han är svartsjuk och det är vad det handlar om .. om han krossar ett barn på vägen skiter han i.. Hans bror skall inte ha en snyggare, smartare och häftigare kvinna än han själv har..
Linnea vill inte han honom - det kan han nog köpa .. bara Jonna opererar sig lite till .. men han kan inte köpa att Linnea ratar honom och väljer Chrippa istället...
Jag har försökt diskutera med dig men det går inte. Om man håller med dig om något så får du någon mani på att man ska hålla med i allt annars är man i Jockes stjärt och i en sekt. Så jag förväntar mig inte så mycket av dig mer. Trodde du kunde hålla tonen. Som till exempel det här när du påstår att alla som inte håller med dig i precis allting så vill man förstöra för barnet. Jag har aldrig sagt att jag vill förstöra för barnet. Det här barnet ska tydligen nu om det stämmer det Chrippa sa inte vara med i fler videos. Och det tycker jag är bra.
Jocke väntar sitt tredje barn och jag tror att de är en familj som har det i stort som många andra. Jonna är en vuxen kvinna, varför skulle Jocke vilja ha en tös som i stort sätt är ett barn själv??
Chrippa är som ett stort barn så han passar ihop med Linnea där. Men just för att de är som två barn så kommer de inte att hålla ihop det. Ingen av dem är så mycket för att ge. De vill bara ha ha ha allting. De har varit ihop drygt ett år nu, och det med mycket turbulens.