2024-11-16, 03:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vi kan lika gärna prata med en vägg. Är förmodligen t.om trevligare..

Vi får helt enkelt lära oss att Chrippa är felfri, den tryggaste pappan i hela världen, dyrka marken han och Linnea går på, allt är Jockes fel och vi är hans slavar.
Ingen som ser familjen har påstått att han är felfri - det jag och andra vettiga ser är att han är en bra pappa - trots sina brister.
Citera
2024-11-16, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En gallrad dom var ju det jag gissade på .. så en gång för femton år sedan gjorde han något .. Buhu .. jätte hemskt.

Han började slå då, och han har fortsatt sen dess. Det är ett personlighetsdrag som inte blivit bättre av all extra testo. Hur många ska hans aggressionsproblem få gå ut över?
Citera
2024-11-16, 05:51
Medlem
Citat:
Buhu .. Jocke jag slickade extra hårt nu .. är det din statement?
För något annat går ju inte att få ut av ditt inlägg.

Jocke har på olika sätt hämnats för att inte Chrippa lyder honom och fogar sig. Det mesta Jocke gjort handlar om att separera Chrippa och Linnea - samtidigt som han själv hela tiden SMS:at Linnea ..

Han är svartsjuk och det är vad det handlar om .. om han krossar ett barn på vägen skiter han i.. Hans bror skall inte ha en snyggare, smartare och häftigare kvinna än han själv har..
Linnea vill inte han honom - det kan han nog köpa .. bara Jonna opererar sig lite till .. men han kan inte köpa att Linnea ratar honom och väljer Chrippa istället...

Jag tror faktiskt att du har fel här. Jag tror att Jocke tycker väldigt mycket om Jonna för hennes person och ser igenom det faktum att hon är mindre attraktiv. I Jonnas fall räcker nog inte fler operationer tyvärr. Varför skulle han vilja ha Linnea?! Visst, hon ser bättre ut än Jonna, men det gör de flesta. Är det fastslaget att han har sms:at henne? Vad har dessa meddelanden handlat om?
Citera
2024-11-16, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han började slå då, och han har fortsatt sen dess. Det är ett personlighetsdrag som inte blivit bättre av all extra testo. Hur många ska hans aggressionsproblem få gå ut över?

Jag undrar det samma. Hur många ska behöva falla offer för honom?
Ta bara så fort någon som står honom nära säger ifrån, då blir det ett liv utan dess like och det ska läggas ut på antingen Insragram eller göra videos om.

En dag kommer det att gå illa för han visar upp ett gränsöverskridande beteende. Det finns mycket som talar för att det kan gå mer överstyr än vad det redan gjort. Historiskt har sådana människor ställt till det något grönjävligt.
Citera
2024-11-16, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Maxade blanco-lån.

Där finns nog brottslighet kan jag tänka mig.
Citera
2024-11-16, 08:33
Medlem
Citat:
Jocke hör absolut till ämnet eftersom hans agenda starkt påverkat både Chrippa och Linnea (och Julia fast hon är för pantad för att inse det)

Nej, det faktiskt Chrippas avundsjuka och jävligt äckliga bror som är stor skuld till att ställa till det i Chrippas liv.
Det går inte att diskutera Chrippa utan att också prata om Jocke - som gav sig fan på att förstöra sin brors liv, för han var olydig och släppte inte kvinnan som Jocke vill ha..

Jocke är nästan mer relevant i tråden än Chrippa är eftersom Jocke gett sig fan på att styra Chrippas liv

För inte alls så länge sen försökte jag förstå vad du menade med att Jocke vill förstöra sin brors liv. Och även det här med Linnea. Men nu har jag insett att du är paranoid. Det gäller ju också det här att du hittar på att alla andra är ett gäng och inne för att förstöra Chrippa och Linneas liv. Du är paranoid. Jag vet ju det för att du säger saker om mig som inte är sanna och jag ser att du säger precis samma sak om andra och jag förstår ju då att det inte stämmer på dem heller. Alla som är negatvia till Chrippa får du för dig är i en sekt styrd av Jocke. Du har stora problem. Sluta drick!

Jocke hör inte ens hit. Så det är färdigsnackat om honom nu. Tråden ska handla om Chrippa, Linnea och Julia. Och tyvärr barnet. Men om de slutar ha barnet i synfältet och prata om henne så blir det nog bra.
Citera
2024-11-16, 08:39
Medlem
Citat:
Jocke hör absolut till ämnet eftersom hans agenda starkt påverkat både Chrippa och Linnea (och Julia fast hon är för pantad för att inse det)

Nej, det faktiskt Chrippas avundsjuka och jävligt äckliga bror som är stor skuld till att ställa till det i Chrippas liv.
Det går inte att diskutera Chrippa utan att också prata om Jocke - som gav sig fan på att förstöra sin brors liv, för han var olydig och släppte inte kvinnan som Jocke vill ha..

Jocke är nästan mer relevant i tråden än Chrippa är eftersom Jocke gett sig fan på att styra Chrippas liv

Har du blivit nobbad av Jocke?

Att Jocke försökte skydda barnet och i viss mån Chrippa när de här falska misshandelspåhitten med för lite fakta. Han förstod inte att det hela handlade om påhitt från bådas sida eller i alla fall att båda var okej med det och använde det som content för att tjäna pengar och hur skulle han kunna veta hur sjuka i huvet de där två var. Att låtsas bli misshandlad av sin partner är lågt.
Citera
2024-11-16, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Jag tror faktiskt att du har fel här. Jag tror att Jocke tycker väldigt mycket om Jonna för hennes person och ser igenom det faktum att hon är mindre attraktiv. I Jonnas fall räcker nog inte fler operationer tyvärr. Varför skulle han vilja ha Linnea?! Visst, hon ser bättre ut än Jonna, men det gör de flesta. Är det fastslaget att han har sms:at henne? Vad har dessa meddelanden handlat om?

Jag tycker mig också se det i deras videos. De har upplevt mycket tillsammans och har en unik förståelse för varandra vilket är grunden för kärlekskänslor. Chrippa och Linnea har knappast det djupet i sitt förhållande. De är ytliga och verkar inte ens kära. De verkar dock kära i kläder, klockor och lyx på sina resor. Där ser man dem vibrera av liv.
Citera
2024-11-16, 09:23
Medlem
Citat:
Buhu .. Jocke jag slickade extra hårt nu .. är det din statement?
För något annat går ju inte att få ut av ditt inlägg.

Jocke har på olika sätt hämnats för att inte Chrippa lyder honom och fogar sig. Det mesta Jocke gjort handlar om att separera Chrippa och Linnea - samtidigt som han själv hela tiden SMS:at Linnea ..

Han är svartsjuk och det är vad det handlar om .. om han krossar ett barn på vägen skiter han i.. Hans bror skall inte ha en snyggare, smartare och häftigare kvinna än han själv har..
Linnea vill inte han honom - det kan han nog köpa .. bara Jonna opererar sig lite till .. men han kan inte köpa att Linnea ratar honom och väljer Chrippa istället...

Jag har försökt diskutera med dig men det går inte. Om man håller med dig om något så får du någon mani på att man ska hålla med i allt annars är man i Jockes stjärt och i en sekt. Så jag förväntar mig inte så mycket av dig mer. Trodde du kunde hålla tonen. Som till exempel det här när du påstår att alla som inte håller med dig i precis allting så vill man förstöra för barnet. Jag har aldrig sagt att jag vill förstöra för barnet. Det här barnet ska tydligen nu om det stämmer det Chrippa sa inte vara med i fler videos. Och det tycker jag är bra.

Jocke väntar sitt tredje barn och jag tror att de är en familj som har det i stort som många andra. Jonna är en vuxen kvinna, varför skulle Jocke vilja ha en tös som i stort sätt är ett barn själv??

Chrippa är som ett stort barn så han passar ihop med Linnea där. Men just för att de är som två barn så kommer de inte att hålla ihop det. Ingen av dem är så mycket för att ge. De vill bara ha ha ha allting. De har varit ihop drygt ett år nu, och det med mycket turbulens.
Citera
2024-11-16, 14:08
Medlem
knark-kungens avatar
Julia sitter och lajvar och pratar skit medans C sitter i bakgrunden och skriker helt förtvivlat, men det viktigaste är telefonen och följarna, så hemskt.

Hon påstår även att det enda som lindrade hennes förlossningsdepression var att röka cigg, om något så är rökning en ångesttrigger.

Vilket skitsnack, stå bara för att du vill röka.
Citera
2024-11-16, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Julia sitter och lajvar och pratar skit medans C sitter i bakgrunden och skriker helt förtvivlat, men det viktigaste är telefonen och följarna, så hemskt.

Hon påstår även att det enda som lindrade hennes förlossningsdepression var att röka cigg, om något så är rökning en ångesttrigger.

Vilket skitsnack, stå bara för att du vill röka.

Det är inte C som gråter det är en bebis och den var inte ledsen mer missnöjd, dessutom stängde hon av liven.
C är hos chrippa dom har nu varannan vecka men C ska inte visas på socialamedier överhuvudtaget.

Dom pratade om förlossningsdepression som brukar komma dag 3, Julia berättade att hon fick ångest som kom dag 3 och hon kände att hon gick ner i varv av att ta en cigg på kvällen.

Jag skyddar inte Julia men du kanske ska berätta allt istället för en liten del.
Citera
2024-11-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är inte C som gråter det är en bebis och den var inte ledsen mer missnöjd, dessutom stängde hon av liven.
C är hos chrippa dom har nu varannan vecka men C ska inte visas på socialamedier överhuvudtaget.

Dom pratade om förlossningsdepression som brukar komma dag 3, Julia berättade att hon fick ångest som kom dag 3 och hon kände att hon gick ner i varv av att ta en cigg på kvällen.

Jag skyddar inte Julia men du kanske ska berätta allt istället för en liten del.

Precis, fast hon sa att det var baby blues och inte depression.
Kom också fram att Chrippa behövt göra drogtest flera ggr och det har varit negativt varje gång, för den som är intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in