2024-11-14, 16:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Det kan vi göra!

Oddsen/förutsättningarna bör dock justeras gentlemannamässigt då. Bettet är isf vilken av de två klubbarna som vinner en titel 2025. Kan således bli vinst, förlust eller oavgjort i vadet. Signaturen har du redan så får bli avataren som står på spel vid utfall av vinst.

Vinnaren väljer avatar som ska gälla från dagen efter omgång 30 2025 fram till premiären 2026.

Deal?

Titel från vårt deltagande i ECL räknas inte eftersom det påbörjades -24

Du har en deal!
Citera
2024-11-14, 17:09
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du har en deal!

Utmärkt!

Ska redan nu forska i hur man bäst AI-skapar en lagom naken bild (ej särskrivet) på Lucas Bergvall

Senast redigerad av London 2024-11-14 kl. 17:11.
Citera
2024-11-14, 17:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fan. Varför jobbar Bosse så hårt på Jens Gustafsson nu? Han borde fortsätta trötta efter Party-Janne istället!
Ja, Jens Gustafsson är dessvärre en väldigt duktig tränare. Jag tror inte man ska läsa in för mycket i att han floppade i Saudiarabien. Helt andra förutsättningar där nere mot "riktiga" ligor.
Citera
2024-11-14, 19:18
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Utmärkt!

Ska redan nu forska i hur man bäst AI-skapar en lagom naken bild (ej särskrivet) på Lucas Bergvall

Kosugibilderna är endast för privat bruk eller Kan tänka mig att du har en i varje rum, minst!
Citera
2024-11-14, 19:21
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Böjd att hålla med. Lite bonnemarknad över tröjorna med spelare på. Bäst i stan-tröjan vinner inte heller den designpris, men togs nog fram hastigt. Den här är dock klass.
Klart högre nivå. Men verkar vara ett krav att de flesta fotbollsmerchartiklar ska vara parodiskt dåliga, åtminstone i Sverige.
Citera
2024-11-14, 19:30
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ja, Jens Gustafsson är dessvärre en väldigt duktig tränare. Jag tror inte man ska läsa in för mycket i att han floppade i Saudiarabien. Helt andra förutsättningar där nere mot "riktiga" ligor.
Men han har bara en säsong som assisterande i Gnaget? Räcker verkligen den lilla gnagetkopplingen för att få huvudansvaret i Dif? Där är ju till och med Björknesjö mer meriterad. Jag föreslår Johan Mjällby.
Citera
2024-11-14, 22:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Utmärkt!

Kör på! Du ska få något som matchar din signatur
Citera
2024-11-15, 09:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Men han har bara en säsong som assisterande i Gnaget? Räcker verkligen den lilla gnagetkopplingen för att få huvudansvaret i Dif? Där är ju till och med Björknesjö mer meriterad. Jag föreslår Johan Mjällby.

Var inte orolig, vi behåller givetvis sidekicken Hugo Berggren som står där som en fittläpp och glor på sidan av planen.. Hemlis, han har tränat flickfotboll hos sorkarna innan han blev DIF.
Citera
2024-11-15, 11:56
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo

Stefan Hatten Söderberg o Wesström plus Kisfaludy bildar scouting-teamet med Bosse. Då skulle ni må va
Citera
2024-11-15, 14:24
Medlem
DikTs avatar
Vad tror ni om detta? FVS isf VAR.
Coach får två utmaningar per match. Domaren går fram och tittar på repris och kan ändra sitt domslut.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/fvs-ett-alternativ-till-var-i-sverige-jag-gillar-iden/

Spontant känns det intressant. Det förutsätter att coach, eller någon på bänken, snabbt kan se en repris för att fatta beslut om de skall utmana eller ej. Kanske svårt i praktiken?!

*edit Lär bli samma vänte/fördröjningseffekt vid många mål (som för VAR) då det rätt ofta lär utmanas just då antar jag.
Senast redigerad av DikT 2024-11-15 kl. 14:26.
Citera
2024-11-15, 14:27
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Kosugibilderna är endast för privat bruk eller Kan tänka mig att du har en i varje rum, minst!

Haha!

Fantastiskt råd annars för någon som går i säljartankar. Mängder av bilder på underbara Kosugi i samtliga rum spekulanterna äntrar Givetvis bara porträtt och endast svartvitt för maximal effekt! Lär lätt ge 5-10 % extra i budgivningen.
Citera
2024-11-15, 14:29
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vad tror ni om detta? FVS isf VAR.
Coach får två utmaningar per match. Domaren går fram och tittar på repris och kan ändra sitt domslut.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/fvs-ett-alternativ-till-var-i-sverige-jag-gillar-iden/

Spontant känns det intressant. Det förutsätter att coach, eller någon på bänken, snabbt kan se en repris för att fatta beslut om de skall utmana eller ej. Kanske svårt i praktiken?!

*edit Lär bli samma vänte/fördröjningseffekt vid många mål (som för VAR) då det rätt ofta lär utmanas just då antar jag.

På alla nivåer där man använder VAR har ju staben tillgång till omedelbara repriser.

Tycker det är en intressant idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in