2024-11-15, 07:31
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Sa Nicklas kompis 'jag önskar det var en bild på oss här..' när han kollade på Nicklas och Ninnis bröllopsbild?

Trodde dom skulle kyssas där när dom försökte avsluta samtalet. Kändes som dom i vanliga fall brukade göra det men nu när kameran var med så försökte dom trevande avsluta sitt lilla samtal på ett annat sätt som dom inte var vana vid

Kanske kan relationen Ni-Ni bli Ni-Ni-Ni? Nicklas-Ninni-Nicklas?

Ja, det verkligen sannerligen ha en väldigt fin och intim relation. Tyckte det var en lite märklig scen. Kändes som dom var ett par.

Kan det vara så att Nicklas är polygam? Eller kanske bara bjuder in "kompisen" på lite trekant?
Citera
2024-11-15, 09:16
Medlem
Fick känslan med Nicklas kompis att det kanske låg nån slags psykisk ohälsa bakom. Att kanske Niklas fungerat som ett stöd och att kompisen var rädd att förlora det. Han kändes liksom lite besatt på nåt vis.
Han nämnde ju nåt i den stilen med. Men jag hade svårt att uppfatta allt han sa.
Citera
2024-11-15, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Ja, det verkligen sannerligen ha en väldigt fin och intim relation. Tyckte det var en lite märklig scen. Kändes som dom var ett par.

Kan det vara så att Nicklas är polygam? Eller kanske bara bjuder in "kompisen" på lite trekant?

Kanske produktionen väntar mot slutet av säsongen med att låta Nicklas komma ut som bisexuell…..? Lilla Ninas värld vänds upp och ner när mannen hon gift sig med kanske visar sig vara ett sexuellt rovdjur, det är swinging, partnerbyten, både män och kvinnor osv. Hittills har allting sett nästan för perfekt ut med undantag för den svagt gnagande känslan man lämnades med från kompisens tal på bröllopet, mot slutet av säsongen låter man kanske bomben brisera och tittarsiffrorna stiger ytterligare?

Elsa och Adam tog ju en ordentlig vändning, började fundera om jag missat ett avsnitt. Antagligen blev Elsa överväldigad av att komma till Stockholm. Nu har Adam fått smaka på frukten han kämpat för, nu med kändisskapet öppnar sig andra mer lockande möjligheter och frågan är om han vill låsa in sig med Elsa och missa allt härligt godis som finns åt honom där ute?
Senast redigerad av Pstvftr 2024-11-15 kl. 09:23.
Citera
2024-11-15, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, herregud.
SÅ. JÄVLA. OATTRAKTIVT.
Tror hon på allvar att någon kille vill ha en sån "högsta-önskan-att-bli-hollywood-fru-bombad-brud"?
Hon är ju riktigt korkad och visar prov på vilken jävla under-wt-brud hon är.
Vad fan har hon att komma med själv egentligen?
Absolut ingenting utom att vara en riktig nolla till blåst bimbo. Och ändå verkar hon tro att hon är något.
Jävligt glad för Adams skull om hon försvinner ur hans bild, för hon är verkligen en riktig nolla.

Det såg ut som att Adam dog lite inombords där, när hon blev exalterad över hans kontor.
Jag tror att han gav upp på henne där och då.
Citera
2024-11-15, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Vilken jäkla kropp hon döljer. Som sexrådgivare är hon säkert också kinkig, vilket inte skadar

Oooh jävlar! T o m jag som gift heterokvinna studsade fan till. Otroligt sensuell bild.

Plus att man hade ju varit livrädd att ens man hade fått upp ögonen för henne om man träffar på henne på en fest eller liknande. 😅
Citera
2024-11-15, 10:02
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yllefilt
Det såg ut som att Adam dog lite inombords där, när hon blev exalterad över hans kontor.

Alltså jag spår ett ountresse hos honom nu, när hon är så exhalterad?
Stalker som ringer och ringer honom när han är upptagen.
Nä, ett svalnat intresse hos Adam. Men Elsa vill avsluta det och låtsas att hon ratar, för hon vill ju aldrig visa att det är hon som är i underläge, eller?...
Citera
2024-11-15, 10:06
Medlem
dialektikers avatar
Varför går ni igång på Delphine sexrådgivaren? Fullständigt hemska födelsemärken vid munnen. Varför tar hon inte bort dem?
Snygg kropp kompenserar inte sådana fula födelsemärken imo.
Citera
2024-11-15, 10:11
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Oooh jävlar! T o m jag som gift heterokvinna studsade fan till. Otroligt sensuell bild.

Plus att man hade ju varit livrädd att ens man hade fått upp ögonen för henne om man träffar på henne på en fest eller liknande. 😅

Vem pratar ni om? Och när kan man se hennes kropp?
Citera
2024-11-15, 10:21
Medlem
Salcinns avatar
Citat:

Detta visste man ju ifrån avsnitt 2, När en person tycker att komplimangen "du ser rik ut" är en av de finaste man kan få så säger det en del om hur personen är.
Senast redigerad av Salcinn 2024-11-15 kl. 10:31.
Citera
2024-11-15, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vem pratar ni om? Och när kan man se hennes kropp?

https://www.instagram.com/p/C_nHZjaOLz0/?img_index=2
Citera
2024-11-15, 11:54
Medlem
Citat:
https://www.instagram.com/p/C_nHZjaOLz0/?img_index=2

Jag tycker hon ser ut som Elsa. Var tvungen att kolla så jag inte gått in på fel bild, men det står Delfine...
Citera
2024-11-15, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Varför går ni igång på Delphine sexrådgivaren? Fullständigt hemska födelsemärken vid munnen. Varför tar hon inte bort dem?
Snygg kropp kompenserar inte sådana fula födelsemärken imo.

Födelsemärken? Var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in