Citat:
Ursprungligen postat av
DanielTK
Sara Nilsson och Patrik sjöberg har något slags hämndbegär mot samhället, dom gör inte detta för "barnen" utan för att döva sina egna trauman..
Psykiatrisk vård hade nog varit det bästa för Sara Nilsson, en oerhört labil och osäker individ med ett brottsregister på flera mil!
Jag börjar tro att de gör det för pengarna. Ungefär som de som satt i system att råna torskar. Jag är självklart emot allt som har med pedofili att göra men tycker dumpen känns alldeles för oseriöst driven av ett gäng som är alldeles för omogna och trasiga och helt struntar i att folk tar livet av sig, efter att de hängts ut utan rättslig prövning. Så fort de ifrågasätts så beter de sig så omoget, det verkar alltid finnas en dold agenda enligt dom. Nu ser jag hur de går åt en tidigare medarbetare, liknar mer ett personangrepp. Det fick i alla fall mig att ännu mer tro att de här utpressningar om publiceringar faktiskt kan ha ägt rum.
Det är på tiden att de utreds en gång för alla. Deras arbetsmetoder hör inte hemma i en rättstat.