Jag är glad att Thomas Boström tar tag i detta bedrägeri som ingen annan vill ta tag i. Tycker det är helt otroligt att det behövs 8 självmord eller vad det är innan någon tar upp fallet. Dom andra så kallad Pedofil jägarna åkte ju ditt, dock för misshandel och det förstår jag.
Men att det räcker att ha ett företag som Dumpen och sen springa runt och avslöja pedofiler som nappar på att träffa dom. Bara det skulle vara ett brott kan man tycka typ lögn och bedrägeri. Sen att hänga ut folk offentligt för en sak som Patrik o Sara har varit med om och göra det offentligt. Bara det är ju kräkning. Visst det är barn full respekt att dom har en poäng.
Men om jag skulle hänga ut alla idioter jag möter i trafiken och varnat andra om det är ju bara för mycket likt Dumpen. Typ samma fast ett annat ämne.
Nej som sagt ser fram att följa detta som Thomas Boström har anmält dom för. På tal om det It polisen som Sara hängde ut på Dumpen. Det fallet där It Polisen anmälde Dumpen ligger upp i Tingsrätten sedan en tid.
Göteborg B 6005-24
https://gofile.io/d/t3omNF