Citat:
Ursprungligen postat av
AborteraPojkfoster
Jag förutspår att män och maskulina kvinnor kommer använda följande metoder för att motarbeta 4b.
Terror. Hota kvinnor med våldtäkt och våld om de vägrar ha förhållanden med män.
Surt sa räven om rönnbären. Kvinnor i 4b-rörelsen är fula gamla, män vill inte ha dem ändå bla bla.
Försöka utnyttja kvinnors empati. Kalla kvinnor för själviska och elaka, snyftande om könskrig och hur män och kvinnor behöver varandra.
Springa gråtandes till pappa. Pappa betyder staten och domstolar. Införa lagar som tvingar kvinnor att föda barn eller gör det svårare för kvinnor att lämna förhållanden. Det händer redan i USA.
Menar du att detta kommer att hända i Sverige?
Terror är vi inte vana vid i svensk kultur.
Att kvinnor som vill leva ensamma blir kallade för fula nuckor händer redan nu, så ja det stämmer.
Att försöka utnyttja kvinnors empati tror jag inte att några ratade män försöker, då dessa män känner att kvinnor saknar empati mot lågstatusmän redan idag.
Att införa lagar för barnafödande vet jag inget land som har gjort. Svårare att få skilsmässa tror jag inget parti alls driver. Möjligen kan SD och KD vilja återinföra sambeskattning som blir en ekonomisk kvinnofälla. Häftigare än så blir det nog inte.