Citat:
Med reservation för att klubbar ändras och det var ett tag sedan jag spenderade tid och pengar på Köpenhamns strippklubbar skulle jag rekomendera någon av klubbarna vid Istedgade. De sägs att det kan vara turistfällor, men det är förmodligen alla strippklubbar. För att få bästa värde gäller det vara streetsmart. Var nykter när du går på en klubb, drick så lite alkohol som möjligt, ta chansen att prata med flera tjejer före du beställer in champagne. Det kan vara bra att börja med små flaskor (picolo) el drinkar. Fråga tjejen före du bjuder vad som är ok. Men glöm inte att de är där för att sälja champagne o drinkar.
DollHouse o Christal får du garanterat röra tjejerna. Skulle inte säga det var regelrätt lapdance, mer att tid med tjej ingår vid köp av en flaska champagne i ett rum med soffa etc. Christal är dyrare men fler o snyggare tjejer.
Kakadu på en sidogata är en klassiker. Jag har aldrig tagit en lapdance där, däremot grovhånlgat med tjejer i soffan. Ett av mina bästa minnen från stripklubbar har jag därifrån när en fantastiskt vacker ung svensk blondin som jobbade där följde med mig till hotellet när klubben stängde. Den natten blev dyr...
Lady Love som också ligger på sidogata får du också röra vid tjejerna vid lapdance. Där lärde jag känna en fin rumänsk tjej som jag höll kontakt med länge.
En kväll blir dyr, enligt mig är det värt det. Det finns stor chans att umgås nära med riktigt snygga tjejer. Det ju faktiskt också en stor chans att det är en svensk skönhet.
Jag har inte testat Mirage, 7heaven el angelsclub men de ligger på listan...
DollHouse o Christal får du garanterat röra tjejerna. Skulle inte säga det var regelrätt lapdance, mer att tid med tjej ingår vid köp av en flaska champagne i ett rum med soffa etc. Christal är dyrare men fler o snyggare tjejer.
Kakadu på en sidogata är en klassiker. Jag har aldrig tagit en lapdance där, däremot grovhånlgat med tjejer i soffan. Ett av mina bästa minnen från stripklubbar har jag därifrån när en fantastiskt vacker ung svensk blondin som jobbade där följde med mig till hotellet när klubben stängde. Den natten blev dyr...
Lady Love som också ligger på sidogata får du också röra vid tjejerna vid lapdance. Där lärde jag känna en fin rumänsk tjej som jag höll kontakt med länge.
En kväll blir dyr, enligt mig är det värt det. Det finns stor chans att umgås nära med riktigt snygga tjejer. Det ju faktiskt också en stor chans att det är en svensk skönhet.
Jag har inte testat Mirage, 7heaven el angelsclub men de ligger på listan...
Alltså det bästa ställlet var Waterloo på Gammel Kongevej, ett kvarter upp från Istedgade typ. Det stängde under Corona och är permanent borta men där kunde du göra vad du ville i privatrummen, avsugning mm (om du betalade). Drog ditt 0200 en natt, packad som en örn. Träffade en medelålders östeurpeiska som direkt hängde med till Scandic tvärs över gatan och så vart det oskyddat analt. Hon var lika full. Fan vilken ångest.