2024-07-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Med reservation för att klubbar ändras och det var ett tag sedan jag spenderade tid och pengar på Köpenhamns strippklubbar skulle jag rekomendera någon av klubbarna vid Istedgade. De sägs att det kan vara turistfällor, men det är förmodligen alla strippklubbar. För att få bästa värde gäller det vara streetsmart. Var nykter när du går på en klubb, drick så lite alkohol som möjligt, ta chansen att prata med flera tjejer före du beställer in champagne. Det kan vara bra att börja med små flaskor (picolo) el drinkar. Fråga tjejen före du bjuder vad som är ok. Men glöm inte att de är där för att sälja champagne o drinkar.
DollHouse o Christal får du garanterat röra tjejerna. Skulle inte säga det var regelrätt lapdance, mer att tid med tjej ingår vid köp av en flaska champagne i ett rum med soffa etc. Christal är dyrare men fler o snyggare tjejer.
Kakadu på en sidogata är en klassiker. Jag har aldrig tagit en lapdance där, däremot grovhånlgat med tjejer i soffan. Ett av mina bästa minnen från stripklubbar har jag därifrån när en fantastiskt vacker ung svensk blondin som jobbade där följde med mig till hotellet när klubben stängde. Den natten blev dyr...
Lady Love som också ligger på sidogata får du också röra vid tjejerna vid lapdance. Där lärde jag känna en fin rumänsk tjej som jag höll kontakt med länge.
En kväll blir dyr, enligt mig är det värt det. Det finns stor chans att umgås nära med riktigt snygga tjejer. Det ju faktiskt också en stor chans att det är en svensk skönhet.
Jag har inte testat Mirage, 7heaven el angelsclub men de ligger på listan...

Alltså det bästa ställlet var Waterloo på Gammel Kongevej, ett kvarter upp från Istedgade typ. Det stängde under Corona och är permanent borta men där kunde du göra vad du ville i privatrummen, avsugning mm (om du betalade). Drog ditt 0200 en natt, packad som en örn. Träffade en medelålders östeurpeiska som direkt hängde med till Scandic tvärs över gatan och så vart det oskyddat analt. Hon var lika full. Fan vilken ångest.
Citera
2024-09-07, 21:25
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Tjena! Jobbat röven av mig för att få ihop till en rejäl semsterkassa i köpenhamn, haft lite pejl på negresser, skoj stt ha testat tänker jag.

Däremot så skriver alla, när de uppenbarligen är negresser att de är ”latina”, why?..

Som helt färsk med lingam/tantra, vad görs under en basic lingam/tantra session om man ser till thai?

Istedgade, finns det skyltat om horhus eller är det diskret? Jag har kontakt med några via whatsapp som jag planerat att träffa, och har 3 dagar där varav jag tänker iallafall minst 2-3 flickor om dagen.

Ute mycket efter stora bröst, stora rövar, milfs.
Citera
2024-09-10, 16:51
Medlem
Vet att det är lagligt med prostitution i Danmark. Innebär det också att det är lagligt på thai massagen eller hamnar det under något olagligt ?
Citera
2024-09-11, 09:48
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Så! 3 dagar till ända nu i Köpenhamn för min del, vissa av de jag hade kontakt med slutade svara när jag väl var här nere.

Jag har hunnit med att prova seduction girls, Isabella Pearl. Den upplevelsen var väl helt okej, häftigt rum. Hon såg dock inte ut som på bilderna.. hon hade dock milf-vibe så allt gick bra.

Testade en massageklinik ovanför en fiskbutik.. osäker om det var tjejerna som luktade eller från våningen nedanför 😂

Träffat en välsvarvad negress, helt OK!

Gick en sväng på Istedgade och tog en öl på Mckluud, mysigt krypin och lite ”häftigt” att kunna röka inne vid baren. Därefter gick jag till ett thaiställe bredvid för en HE, hon tyckte den var för stor för att gå in tyvärr, och jag orkade inte med ett halvtaskigt blow plus att jag var lite dragen och trött så det blev inget sprut för tanten.

Summering: helt OK upplevelse, hade skitdåligt väder, jag kommer inte göra detta igen. Visst att det är lagligt, men det är väl det som lockar i Sverige, att man ska vara försiktig, lite på tårna, att det just är olagligt. Fitta i sig är inte svårt att få, men det är nog adrenalinet som lockar.
Citera
2024-10-19, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Så! 3 dagar till ända nu i Köpenhamn för min del, vissa av de jag hade kontakt med slutade svara när jag väl var här nere.

Jag har hunnit med att prova seduction girls, Isabella Pearl. Den upplevelsen var väl helt okej, häftigt rum. Hon såg dock inte ut som på bilderna.. hon hade dock milf-vibe så allt gick bra.

Testade en massageklinik ovanför en fiskbutik.. osäker om det var tjejerna som luktade eller från våningen nedanför 😂

Träffat en välsvarvad negress, helt OK!

Gick en sväng på Istedgade och tog en öl på Mckluud, mysigt krypin och lite ”häftigt” att kunna röka inne vid baren. Därefter gick jag till ett thaiställe bredvid för en HE, hon tyckte den var för stor för att gå in tyvärr, och jag orkade inte med ett halvtaskigt blow plus att jag var lite dragen och trött så det blev inget sprut för tanten.

Summering: helt OK upplevelse, hade skitdåligt väder, jag kommer inte göra detta igen. Visst att det är lagligt, men det är väl det som lockar i Sverige, att man ska vara försiktig, lite på tårna, att det just är olagligt. Fitta i sig är inte svårt att få, men det är nog adrenalinet som lockar.

Vadå "för stor för att gå in" ?

Det är ju för fasen inga oskulder!

Hade du inte ens bånge eller? Den hängde som en metmask?

De där brukar kunna suga upp en gammal gubbe direkt utifrån en snöstorm under minusgrader ju!⁹
Citera
2024-11-13, 22:08
Medlem
Någon som träffat en dvärg som kallar sig Elvira i Köpenhamn?
Finns det någon annan eskort som är dvärg?
Fråga mig inte varför, bara en grej som finns på min lista innan livet är över att testa, lol
Citera
2025-01-10, 10:07
Medlem
För den som anlitar en gatuprostituerad finns möjlighet att utföra akten i The Red Van. Ett projekt av frivilliga som stöds av Köpenhamns stad. Under tiden DN var på plats skedde 19 besök på 4 timmar. Faktiskt ett bra reportage som väl belyser skillnaderna mellan Danmark O Sverige, där det inte går att utläsa några positiva resultat av den svenska lagstiftningen.

https://www.dn.se/varlden/i-den-roda-skapbilen-saljs-sex-mitt-i-kopenhamn/
Citera
2025-01-11, 19:42
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
För den som anlitar en gatuprostituerad finns möjlighet att utföra akten i The Red Van. Ett projekt av frivilliga som stöds av Köpenhamns stad. Under tiden DN var på plats skedde 19 besök på 4 timmar. Faktiskt ett bra reportage som väl belyser skillnaderna mellan Danmark O Sverige, där det inte går att utläsa några positiva resultat av den svenska lagstiftningen.

Det sägs inte uttryckligen men jag tycker mig kunna utläsa mellan raderna att det är här högre potentater förlustar sig.
Citat:
Mændene er vidt forskellige både i udseende, alder og attitude. Nogle griner og taler med kvinderne både før og efter vognbesøget, andre står i stilhed og kigger stift ned i deres telefoner og stikker hurtigt af bagefter.

The Red Van eksisterer ikke for at moralisere over, hvilken type arbejde kvinderne udfører. De kæmper derimod for at nuancere fortællingen om gadesexarbejdere som stakler, der er havnet i prostitution mod deres vilje.

»Vi er her for at kæmpe for deres arbejdsrettigheder og forbedre deres arbejdsvilkår bare en lille smule. Vi vil bare gerne sørge for, at de har et sikrere rum. Desværre er det ’sikrere rum’ en varevogn

I virkeligheden er det ikke nødvendigvis kunderne, der er problemet, men alle os andre

https://politiken.dk/ibyen/art8695052/M%C3%A5ske-har-du-lagt-m%C3%A6rke-til-den-r%C3%B8de-varevogn-p%C3%A5-Vesterbro.-Men-ved-du-hvorfor-d en-holder-der
Citera
2025-01-11, 21:18
Medlem
Citat:

Håller med. Danskarnas pragmatism är mycket bättre än svensk moralpanik.
Citera
2025-04-29, 12:08
Medlem
sugarsissysaras avatar
Nån som har koll på Candy Club?
Ja läste att dom har massage bäddar/rum som den som ger massage kan låna. Men man får bara ta betalt för massage o inte sex.
Hur funkar det? Funderar på om en sissy som ja kan sälja massage där?
Citera
2025-04-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarsissysara
Nån som har koll på Candy Club?
Ja läste att dom har massage bäddar/rum som den som ger massage kan låna. Men man får bara ta betalt för massage o inte sex.
Hur funkar det? Funderar på om en sissy som ja kan sälja massage där?

Om du tänker CandyClub på Istedgade så är texten nog bara till för myndigheternas skull. Ingen har nog erbjudit enbart massage där. Vet inte riktigt vad det är för klientel som besöker klubben, möjligen de som vill ha billigt sex men inte med någon som går på gatan.
Citera
2025-06-21, 07:21
Medlem
Ghandis avatar
Citat:

låst artikel. posta screen på hela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in