2024-11-12, 17:10
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Extremt tråkigt val av julvärd. Hade hoppats på Horace Engdahl istället.

ÄNTLIGEN!
Citera
2024-11-12, 17:11
Medlem
Mark är väl okay i lagom dos. Men kan bli lite för mycket i stor dos med allt smilande och så är jag trött på alla märkliga anekdoter och berättelser som förmodligen till stor del är påhittade eller kraftigt överdrivna.

Jasså finlandssvenskan är fejk också säger ni?
Citera
2024-11-12, 17:17
Medlem
Kungen eller Viktoria hade vart kul
Citera
2024-11-12, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
ÄNTLIGEN!
Hade varit modigt av dem att välja Horace. Han såg lite folklig och trevlig ut i dokumentären nyss iaf. Han kan om han vill.
Citera
2024-11-12, 18:21
Medlem
No-n-sences avatar
Är inte Julvärds-utnämningen första steget i palliativ vård?
Citera
2024-11-12, 18:47
Medlem
Merwinnas avatar
Självklart måste det bli en bög, om det inte blir en typ med afrikanskt eller mellanöstern-ursprung. (I idealfallet båda, men det är väl svårt att hitta negrer och blattar som är öppna med sitt bögeri.) Så ja - Mark var väntad! Tur att man inte har TV längre sedan många många år tillbaka. Jag utsätter mig inte för deras hjärntvätt. Men jag måste ändå betala för skiten...
Citera
2024-11-12, 19:05
Medlem
Voodooprastens avatar
Jaha, en bög såklart…

När ska de erbjuda den perfekta kandidaten för detta hedersuppdrag? Den som sett till sin livssituation (som bortom allt tvivel är permanent) under sin resterande livstid skulle kunna utföra jobbet årligen och därmed uppnå en status som folkkär i samma traditionsanda som Arne Weise?

Jag talar givetvis om Thorsten Flinck!

Inte nog med att han har tid, så hankar sig även stackaren fram varje jul genom att försörja sig som jultomte. Om SVT hade haft hjärta så hade de årligen gett Thorsten uppdraget varje jul, för inte bara av medkänsla för hans utsatta situation men även för att rentvå hans befläckade rykte som en pundarregissör på dekis.

Karln är dessutom verbal och har förmågan att uppträda gåtfullt och suggestivt. Hans frikort bland woke-extremisterna är att han är halvblatte ( fadern är Marockan). Om Thorsten fick lite glögg, pepparkakor och fria händer att improvisera om julens mening som högtid och tradition så skulle nog det svenska folket få sig en tankeställare framför rutan varje jul. Och slutligen så handlar ändå inte julen om att tänka på de utsatta och en önskan om frid på jorden?
Citera
2024-11-12, 19:39
Medlem
Incendios avatar
Bra val och säkert kort. Och Mark utan Jonas är trevlans.
Citera
2024-11-12, 19:49
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Mark Levmedkukimun
Citera
2024-11-12, 19:53
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Självklart måste det bli en bög, om det inte blir en typ med afrikanskt eller mellanöstern-ursprung. (I idealfallet båda, men det är väl svårt att hitta negrer och blattar som är öppna med sitt bögeri.) Så ja - Mark var väntad! Tur att man inte har TV längre sedan många många år tillbaka. Jag utsätter mig inte för deras hjärntvätt. Men jag måste ändå betala för skiten...

Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
Jaha, en bög såklart…

När ska de erbjuda den perfekta kandidaten för detta hedersuppdrag? Den som sett till sin livssituation (som bortom allt tvivel är permanent) under sin resterande livstid skulle kunna utföra jobbet årligen och därmed uppnå en status som folkkär i samma traditionsanda som Arne Weise?

Jag talar givetvis om Thorsten Flinck!

Inte nog med att han har tid, så hankar sig även stackaren fram varje jul genom att försörja sig som jultomte. Om SVT hade haft hjärta så hade de årligen gett Thorsten uppdraget varje jul, för inte bara av medkänsla för hans utsatta situation men även för att rentvå hans befläckade rykte som en pundarregissör på dekis.

Karln är dessutom verbal och har förmågan att uppträda gåtfullt och suggestivt. Hans frikort bland woke-extremisterna är att han är halvblatte ( fadern är Marockan). Om Thorsten fick lite glögg, pepparkakor och fria händer att improvisera om julens mening som högtid och tradition så skulle nog det svenska folket få sig en tankeställare framför rutan varje jul. Och slutligen så handlar ändå inte julen om att tänka på de utsatta och en önskan om frid på jorden?

Det stora problemet med Levengood är inte att han är bög (även om det är äckligt) utan att han tagit politisk ställning emot SD. Han talar alltså illa om det partiet som närmare en fjärdedel av svenskarna röstar på. Dessvärre har även söta straighta Malin Olsson talat illa om SD, så hon hade inte varit bra heller, trots att någon i tråden önskade sig henne.

Dick Eriksson är bög, skulle du har kunnat tänka dig han som julvärd?
Citera
2024-11-12, 19:59
Medlem
Christer Fuglesang hade varit ett spännande annorlunda val
då hade det blivit en spejsad julafton
Citera
2024-11-12, 20:05
Avslutad
Något som hade varit kul är om de gjort som i Bingolottos uppesittarkväll där en kändis iförd tomteskrud sitter och skrockar under tiden ledtrådar ges. Förslagsvis fösta 30 minuterna och sedan sker av-tomtning och värden börjar sitt värduppdrag. Det skulle locka betydlig fler tittare än som det är nu, då de många på förhand kommer välja bort årets program pga åsikter om Mark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in