Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Självklart måste det bli en bög, om det inte blir en typ med afrikanskt eller mellanöstern-ursprung. (I idealfallet båda, men det är väl svårt att hitta negrer och blattar som är öppna med sitt bögeri.) Så ja - Mark var väntad! Tur att man inte har TV längre sedan många många år tillbaka. Jag utsätter mig inte för deras hjärntvätt. Men jag måste ändå betala för skiten...

Citat:
Ursprungligen postat av
Voodooprasten
Jaha, en bög såklart…
När ska de erbjuda den perfekta kandidaten för detta hedersuppdrag? Den som sett till sin livssituation (som bortom allt tvivel är permanent) under sin resterande livstid skulle kunna utföra jobbet årligen och därmed uppnå en status som folkkär i samma traditionsanda som Arne Weise?
Jag talar givetvis om Thorsten Flinck!
Inte nog med att han har tid, så hankar sig även stackaren fram varje jul genom att försörja sig som jultomte. Om SVT hade haft hjärta så hade de årligen gett Thorsten uppdraget varje jul, för inte bara av medkänsla för hans utsatta situation men även för att rentvå hans befläckade rykte som en pundarregissör på dekis.
Karln är dessutom verbal och har förmågan att uppträda gåtfullt och suggestivt. Hans frikort bland woke-extremisterna är att han är halvblatte ( fadern är Marockan). Om Thorsten fick lite glögg, pepparkakor och fria händer att improvisera om julens mening som högtid och tradition så skulle nog det svenska folket få sig en tankeställare framför rutan varje jul. Och slutligen så handlar ändå inte julen om att tänka på de utsatta och en önskan om frid på jorden?
Det stora problemet med Levengood är inte att han är bög (även om det är äckligt) utan att han tagit politisk ställning emot SD. Han talar alltså illa om det partiet som närmare en fjärdedel av svenskarna röstar på. Dessvärre har även söta straighta Malin Olsson talat illa om SD, så hon hade inte varit bra heller, trots att någon i tråden önskade sig henne.
Dick Eriksson är bög, skulle du har kunnat tänka dig han som julvärd?