Och vi ser bara ett avsnitt på torsdagar. Immunitetstävlingen och örådet. 40-minuters-avsnittet. Där röstas någon ut och får åka till gränslandet. Men! Efter tre blodshämnder (?) så tror jag starkt på en duell-kruka och att den som röstas ut på torsdag får en andra chans i en duell. Kmr bli riktigt intressant.
Är det bara jag som irriterar mig på att inte innehållet i krukorna som inte väljs inte redovisas för oss tittare. Har en stark misstanke att produktionen väljer i förväg och att alla innehåller samma sak inför örådet. Tummen på vågen.
Robinson del 23 imorgon. Vissa deltagare vet inte hur man spelar smart i Robinson.
Inte förvånad att Nabaz tar amuletten. Korkat gjort när alla var överens innan att ingen skulle ta amuletten. Alla hann inte äta sig mätta. Nabaz har fått fler fiender.
När Nordarna är tillbaka i lägret då blir det tjafs.
Robinson del 24 torsdag. Laget som som vinner Robinsontävlingen Är:
Lag Nord vinner.
Före tävlingen då flera personer i Lag Nord tjafsar och "kastar paj" på vandra innan tävlingen, när Lag Syd hör på. Då trodde jag att Lag Syd skulle vinna, precis som förra tävlingen så hade de problem med kommunikationen.
Gränslandet del 21 torsdag. Vem som vinner och förlorar duellen:
Det blir eldkampen.
Lena förlorar och Amanda vinner.
Om den person som åker ut ur Robinson och tackar ja till Gränslandet, då åker Lena ut.
Är de bara tove som hittat en hemlig immunitet? Ligger den andra kvar på stranden tove är på nu så hon har möjlighet att hitta den också? Förvånar mig inte om hon gör de isf
Produktionen har så klart hjälpt denna avskyvärda lilla jänta.
Produktionen har så klart hjälpt denna avskyvärda lilla jänta.
Ja det är det, det andra laget hittade inte den trots att några av dem hade en karta som visade var den var...Tove "snubblade" över den turligt nog precis när hon kommit in lol...
Robinson del 23 imorgon. Vissa deltagare vet inte hur man spelar smart i Robinson.
Inte förvånad att Nabaz tar amuletten. Korkat gjort när alla var överens innan att ingen skulle ta amuletten. Alla hann inte äta sig mätta. Nabaz har fått fler fiender.
När Nordarna är tillbaka i lägret då blir det tjafs.
Robinson del 24 torsdag. Laget som som vinner Robinsontävlingen Är:
Lag Nord vinner.
Före tävlingen då flera personer i Lag Nord tjafsar och "kastar paj" på vandra innan tävlingen, när Lag Syd hör på. Då trodde jag att Lag Syd skulle vinna, precis som förra tävlingen så hade de problem med kommunikationen.
Gränslandet del 21 torsdag. Vem som vinner och förlorar duellen:
Det blir eldkampen.
Lena förlorar och Amanda vinner.
Om den person som åker ut ur Robinson och tackar ja till Gränslandet, då åker Lena ut.
Är det bara jag som irriterar mig på att inte innehållet i krukorna som inte väljs inte redovisas för oss tittare. Har en stark misstanke att produktionen väljer i förväg och att alla innehåller samma sak inför örådet. Tummen på vågen.
Nått lurt är det! Känns inte helt hundra att tittarna undantas från att se hela sekvensen oklippt och ur samma vinkel.
Jo men nu är ju Robinson ett spel, och någon måste åka ut, han gör ju exakt samma sak själv nu mot Tommy och Ludde, verkar skum.
Men är det inte falskt hur dom inte tog med han i deras pakt, men så fort dom splittrades så vill dom helt plötsligt pakta med han. Dom frös ju ut han från the start.
Men är det inte falskt hur dom inte tog med han i deras pakt, men så fort dom splittrades så vill dom helt plötsligt pakta med han. Dom frös ju ut han från the start.