Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Helt sjukt att du torskade det där vadet. Råttan ska fan vara ödmjuk och snäll nu!
Vem vill du se som ny tränare och vilka vill du se oss värva? Säg inte Ishak!

Haha, han äger min signatur nu och väljer precis vad han vill.
Det enklaste; Ishak är inte en av dem. Dels för att han nyligen förlängt och lika dels för att jag inte tror att han skulle göra det mer än max marginellt bättre än Hümmet. Nian för ett år sedan hette Milleskog/Musa/Bergström/Oliver Berg. Varför stöka när vi äntligen träffat rätt på den positionen?
Därtill; när hade vi senast spets i en ytter som Topmac? Vá? Ademi? Gillade förhoppningen i båda sistnämnda men den förstnämnde är klass.
Mer; Lucas var unik och mer betydelsefull för vårt mittfält än skillnaden i talang mellan honom och Dahbo

Där ska Gulliksen fylla skorna 2025 hoppas jag. Inte kvar länge om han lyckas så bör redan nu funderas över succession.
Centralt defensivt finns frågetecken. Kul att se Stensson växla upp på slutet. Åslund är potential. Kommer behövas generationsskifte och minst en ny in. Gärna två.
Bak är Danielson/Une/Tenho fortfarande en ruggigt bra MB-uppställning om vi får behålla Une. Keita till vänster med Berg bakom är bättre än vad vi mestadels haft som VB-par (endast i konkurrens med Dahl/Keita?) och Ståhl med en Witry på G på HB.
Målis har vi tre bra namn men minst en av dem behöver leverera om vi inte ska ta in ytterligare en och fimpa två.
Bänk är svårt. Allt ifrån en svensk Julian Nagel i Kalle K till Högmo. Så länge glädjen finns vinner redan denna trupp de flesta matcher.