2024-11-11, 21:09
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
sålde mina sista bit coins nu :P inväntar mega raset sen när kamala blir vald o då ska ja köpa rabatt coins =)
Du skulle lyssnat...

Det är inte så svårt att vara vinnare genom att bra köpa dippar och inte försöka vara smart och sälja (det man tror) är toppar.
Citera
2024-11-11, 21:12
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Om så är fallet så får jag till att 88k kan vara första anhalt när den bryter ut.
Två månader senare så börjar vi nu närma oss 88k...
Citera
2024-11-11, 21:24
Medlem
Vi hade en volymspik för 3-4 månader sedan som berättade exakt vad marknaden tycker.

Nu har vi genombrottet.

Ändå sitter retards sidelined och säger "omg det kommer ju bara gå ner igen".

Otroligt, detta är varför cyklerna ser likadana ut hela tiden.
Citera
2024-11-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Vi är upp 10k sedan den här diskussionen. Det ser allt mindre sannolikt ut att Leaston får ett retest av tidigare ATH. Men ingenting är omöjligt när det gäller priset.
Maxbullish härifrån är sidledes konsolidering eller ännu mera upp.

Ett ryck till innan stängningen i natt och det kan bli bitcoins första "God Candle" (10k stigning på ett dygn).
Citera
2024-11-11, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Tror inte någon, med normalfungerande psykologisk profil, känner något särskilt alls.

Är inte så vanligt att normala individer med bra relationer till anhöriga och ett välfungerande socialt nätverk springer runt och tänker: "Fan, att jag inte blankade aktie x dagen innan kursen föll", "Tusan att jag inte satsade på att Malmö FF skulle vinna allsvenskan i år!" eller - som i nuvarande fall - "Helvete! Jag skulle ha satsat på Bitcoin!".

Personer som mår väldigt dåligt (eller extremt bra, för den delen) över rörelser för enskilda tillgångsslag bör nog söka psykologisk eller psykiatrisk hjälp.

Bra att du inte mår dåligt över detta. Bitcoin är trots allt bara siffermagi. Kommer aldrig att bli något av bitcoin. Priset är bara uppe och vänder på 87K, det kommer snart att vända och börja gå mot noll.
Citera
2024-11-11, 21:44
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Ett ryck till innan stängningen i natt och det kan bli bitcoins första "God Candle" (10k stigning på ett dygn).
Ja vem vet? Ingenting är omöjligt och i synnerhet inte här.

Kikar på 1H nu. bearish vid förlust av röd. Blå är den röda linjen från 4h.

Chart: https://ibb.co/mTTDgF9
Citera
2024-11-11, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEarlGrey
Bra att du inte mår dåligt över detta. Bitcoin är trots allt bara siffermagi. Kommer aldrig att bli något av bitcoin. Priset är bara uppe och vänder på 87K, det kommer snart att vända och börja gå mot noll.

Vad är snart? 1månad eller 150år?
Citera
2024-11-11, 21:48
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEarlGrey
Peter Schiff är det du? Säger det "snart" kommer gå till noll.. varje år i 15 år med en medelökning på +200% per år.

Det måste vara jobbigt att vara hater och stå på sidolinjen
Citera
2024-11-11, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MiffoMuff
Vad är snart? 1månad eller 150år?

Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Peter Schiff är det du? Säger det "snart" kommer gå till noll.. varje år i 15 år med en medelökning på +200% per år.

Ironi är inte er starka sida. Läs min posthistorik.
Citera
2024-11-11, 22:04
Avstängd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer

Den här gången fattade t o m jag att Mr var ironisk.

On T. MSTR drämmer till med en uppgång på nästan 26% och den procentuella uppgången som i fredags var 323% i år är nu i närheten av 450%
Citera
2024-11-11, 22:26
Medlem
Nytt ATH $88.000 nu.
Det är över 950.000 SEK, snart en miljon kronor! 💪📈🥳
Citera
2024-11-11, 22:26
Avstängd
EgoistNs avatar
88!!
Nu blir jag sugen på glass..
Citera