2024-11-11, 15:58
Medlem
Busklubbschefs avatar
#183 har tydligen bytt namn, flyttat västerut och skaffat jobb ute på en av Bohusläns större öar. Han gick obemärkt i nästan ett år innan en kollega satt och scrollade på Dumpen och hittade honom där, sedan dess har han inte dykt upp på jobbet. Snyggt fångat, kollegan!
Citera
2024-11-11, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
#183 har tydligen bytt namn, flyttat västerut och skaffat jobb ute på en av Bohusläns större öar. Han gick obemärkt i nästan ett år innan en kollega satt och scrollade på Dumpen och hittade honom där, sedan dess har han inte dykt upp på jobbet. Snyggt fångat, kollegan!

Säker på numret?
På ratsit så står GG boendes sen 230520
Citera
2024-11-11, 17:16
Medlem
Busklubbschefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Säker på numret?
På ratsit så står GG boendes sen 230520

Rätt säker, han flyttade väl från sin förra ort rätt snabbt efter sin konfrontation i Januari 2023.
Citera
2024-11-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
Rätt säker, han flyttade väl från sin förra ort rätt snabbt efter sin konfrontation i Januari 2023.

Spännande..
Kollade på mrkoll och där står det att han flyttade mars 2024
och på ratsit maj 2023.
Samma adress på båda sidorna.
Särskild PA på båda sidor med.
Citera
2024-11-11, 18:57
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Har det inte kommit in väldigt många nya här i tråden? jag får känslan av att det är enstaka gäddor som simmat hit!!
Vet inte vad du snackar om. Off topic minst sagt.

Låt oss fokusera på gäddorna istället. Jag måste säga att Kungsgäddan verkligen har växt på mig och jag skulle nog säga att mina fem favoritpedofiler all time är Lennart, Det går åt helvete med frugan, #292, Norbergsgubben på Ica och Kungagäddan.

Hade varit intressant att ta del av fler topplistor.
Citera
2024-11-11, 19:17
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymflashbackare
Även # 508 Tobbe Kungälv drar fram utpressningskortet, som närmast fungerar som en magisk trollformel för att få Sara och Patrik ur balans. Samma gjorde ju # 505 Kungsgäddan.
Vi får inte glömma bort Kleinefeltgäddan. Även han var snabb med att insinuerar att Dumpen bara var ute efter pengar.

Och vi får aldrig glömma höjdpunkter som när han skriker "jag ska" eller när han säger att det enda han vill ha, det är kärlek.

Citera
2024-11-11, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Man undrar ju hur många av dessa 508 som bär glasögon, måste vara mer än hälften. Antingen är det för att det är så många gamla gubbar, eller så är det för att brillormar gillar barn.

Vafan har glasögon med saken o göra Jag har glasögon men är ingen pedofil. Hur kan du göra den kopplingen
Citera
2024-11-11, 20:30
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vet inte vad du snackar om. Off topic minst sagt.

Låt oss fokusera på gäddorna istället. Jag måste säga att Kungsgäddan verkligen har växt på mig och jag skulle nog säga att mina fem favoritpedofiler all time är Lennart, Det går åt helvete med frugan, #292, Norbergsgubben på Ica och Kungagäddan.

Hade varit intressant att ta del av fler topplistor.
Själv har jag en fallenhet för höga sociala fall.
Tänker spontant på #375, aktiv i centerpartiet och arbetade på K4 Arvidsjaur. Vacker video med mycket totalångest och brett efterspel på orten.

Det finns fler såklart, som t ex teknikern hos Polisen eller den där polisen i uniform som blev konfronterad. (Någon får gärna bidra med gäddnummer..).

Blir det någon gäddgala i år månne?
Citera
2024-11-11, 20:53
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vi får inte glömma bort Kleinefeltgäddan. Även han var snabb med att insinuerar att Dumpen bara var ute efter pengar.

Och vi får aldrig glömma höjdpunkter som när han skriker "jag ska" eller när han säger att det enda han vill ha, det är kärlek.

"Det enda jag vill ha, det är kärlek" det är vackert som en augustimåne.
Citera
2024-11-11, 21:01
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Vafan har glasögon med saken o göra Jag har glasögon men är ingen pedofil. Hur kan du göra den kopplingen

Men du har skägg och är enormt fet ? 2 av 3 markörer bör räcka. Vad säger experterna ? 🤣
Citera
2024-11-11, 21:01
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
"Det enda jag vill ha, det är kärlek" det är vackert som en augustimåne.

Poesi. Ranelid kan slänga sig i väggen
Citera
2024-11-11, 21:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Man undrar ju hur många av dessa 508 som bär glasögon, måste vara mer än hälften. Antingen är det för att det är så många gamla gubbar, eller så är det för att brillormar gillar barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#508 Är ännu en fetknopp med skägg och glasögon. Har varit en hel del sådana på sistone nu. Det är så att man i det närmaste numera kan utgå ifrån att alla tjockisar med skägg och glasögon är pedofiler.

Följande post kan nog vara till hjälp när det gäller glasögon som potentiell pedofilmarkör. Slutsatsen är att det inte verkar gå att belägga att glasögonbärare skulle vara överrepresenterade. Rent intuitivt vore det ju märkligt om så vore fallet då synförsämringar inte rimligtvis har något som helst samband med sexualitet.

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in