2024-11-11, 19:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Lögn återigen.

Hon har aldrig blivit kallad för det.
Motbevisat vadå? Genom att jag öppet sagt jag är varken Svensk eller bor där? 🤣
Du är ju bara löjlig.
Du har ingen aning om var Linnea kallats som barn, tonåring och vuxen.
Du har ingen aning om vad hon kallat sig själv.
Du påstod att hon aldrig kallat sig Lilo, du var 100% säker, du hade fel, du blev motbevisad.
Och du klarar inte ens av att erkänna det, istället svamlar du massa skit.
Citera
2024-11-11, 19:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Naajj, en öring ur röven.

Blev bara så less på allt Lilo. Och att folk vet men vägrar länka. Inte för att det är fel att säga så men när det hela bara går runt. Tomas kanske kallar sig Tyllo, men jag vet inte.
Fast det är ju länkat i går - och de inläggen ligger kvar.
Så när det gäller Linnea och Lilo så finns belägg.

Det jag reagerade på är just att man började anklaga Linnea för att använda namnet för att jävlas med Jocke -- det är ju inte sant helt enkelt.
Citera
2024-11-11, 19:21
Avslutad
Citat:
Chrippa gick ju tillbaka till Julia senast i år så han har nog förstört för sig själv. Hörde att Tomas har lagt in sig på psyket. Han klappade ju igenom totalt enligt uppgift.

Chrippa sa att hans pappa hade förstört för honom och då klappade pappan igenom. Vet inte om det stämmer dock. Ekonomiskt så har Tomas försökt hjälpa Christofer men det gick inte och då bröt karln samman. Stackars Tomas säger jag bara, med en sån son.

Då får du nog kolla din hörsel för det där är inte sant nånstans. T är definitivt inte inlagd på psyk, sluta snacka skit
Citera
2024-11-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Länk finns längre bak, leta
Sen undrar jag vad problemet är? Linnea kallas Nea, Lilo eller bara Linnea

Är det den här?

https://x.com/LiloLinnea/media

Jag vet inte varför det är ett problem?
Citera
2024-11-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag tror att hon kan bli väldigt våldsam om något går emot henne. Tror även att båda två har varit våldsamma och slagit varandra men hon är den som står med kniven (eller yxan) och inte näven...

Chrippa är lite för trög för att trappa upp det på det sättet, men Linnea känns lite väl skadad, som att börja köra med Lilo nu, mer än dumheter.

Tror du det här är hon?

https://x.com/LiloLinnea/media
Citera
2024-11-11, 19:39
Medlem
Citat:
Då får du nog kolla din hörsel för det där är inte sant nånstans. T är definitivt inte inlagd på psyk, sluta snacka skit

Tror du Tomas mår bra?
Citera
2024-11-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad svamlar du om? Mår du bra?

Diskussionen är om Linnea kallad sig själv Lilo innan Jocke och Jonna började fundera att döpa deras 3dje barn till Lilo.
Folk påstår att Linnea ljuger och att hon började kalla sig Lilo först efter Jocke och Jonna gjorde sin video om 3dje barnets namn. Vilket nu är bevisat inte är sant.
Linnea kallade sig själv Lilo innan Jocke och Jonna gjorde sin video om 3dje barnets namn.

Var har 2 barnets namn med denna diskussion att göra?

Varför blir du så arg över att Linnea kallat sig själv Lilo?

Jobbigt när man är trögfattad som du men jag förklarar igen: namnet Lilou fanns på tal långt INNAN Linnea Nea häxan började jiddra med det! Vilket diskussionen handlar om. Långt innan januari 2024! Dra en lina till istället
Citera
2024-11-11, 19:52
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Linnea har kallat sig Lilo undertiden hon var tillsammans med Chrippa.
Finns bevis att hon kallade sig det i januari, långt innan Jocke och Jonna gick ut med namnet på 3dje barnet
Linneas egna tråd är väl låst?

Ja tydligen sant, i typ 2-3v ja, för googlar man eller kollar gamla TikToks så hette hon Linnea Lundström i februari och har hetat så sen dess. Och sen har de kallat henne Nea, alltså Chrippa och hon själv. Bara kolla alla YouTubevideos och/eller klipp som finns på sociala medier främst TikTok. Men visst lite fel på 2-3v hade vi ang LiLo men det är ett år sen snart som hon använde det senast, men självklart ska hon börja använda det igen när Jockes barn ska heta så
Citera
2024-11-11, 19:58
Avslutad
Citat:
Tror du Tomas mår bra?

Du påstod att T var inlagd på psyk och det svarade jag på
Citera
2024-11-11, 19:59
Avslutad
Citat:
Prova en annan webläsare.

Linnea är en krutdurk. Chrippa säger ju att hon blir aggressiv om hon inte får sex när hon vill. Bara det är ju kvinnligt och fint.

Nu får du väl ge dig. När du slänger ur dig sånt där får du fan komma med bevis.
Du har inte gjort något annat på rätt länge nu än gett dig på Linnea. Har du också blivit dissad?
Citera
2024-11-11, 20:11
Medlem
Citat:
Nu får du väl ge dig. När du slänger ur dig sånt där får du fan komma med bevis.
Du har inte gjort något annat på rätt länge nu än gett dig på Linnea. Har du också blivit dissad?

Ja, det kanske jag gör om jag hör det igen. Han pratar ju om att alla hennes hål är fräscha och fina för det är ju så han pratar. Vad arg du är?

Du verkar tycka att Linnea är någon sexgudinna som män kastar sig på. För mig är hon en liten flicka och jag ligger inte med såna. Så nu vet du.
Citera
2024-11-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Att ha ett alias är inte i närheten av samma sak som smeknamn.

Kallas jag för Cachero tror du? Varför jag ställer frågan är ifall du definerar ett alias som att man kallas för / smeknamn eller inte.

Nej precis. Det är STOR skillnad.

Men det är intressant att Linnea börjar med detta nu. Allt för att få in pengar. Undrar hur det går på den fronten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in