Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-05, 22:31
Medlem
Crapmagics avatar
Hejsan, jag trodde jag var klyftig när jag skulle träna upp en tjockare hals utan vikter (som säkerligen hade skapat samma onda slitage) med hjälp av denna video https://www.youtube.com/watch?v=HABfV18rHRg

Jag har testat endast 2 ställningar/läggningar, dessa 2 på bilden
https://imgbox.com/vvACCJEv
https://imgbox.com/CZtItfsu

och nån av dessa 2 lägen har för andra gången nu orsakat en otrevlig smärta/träningsvärk på höger sida av halsen varje gång jag sväljer föda eller rör utanpå den sidan, dum som jag va gick
jag till doktorn & misstänkte cancern, men det var ju fel självfallet och först efter 360 kr kom jag på att jag sysslar med nån slags halsträning

Så hur ska en uppenbarligen vekling som jag kunna träna mig till en köttigare hals? vad
måste byggas före? (förebyggas) för att den här streckningen inte ska uppstå

Bör jag avbryta det här uppdraget? jag tänker dock inte köpa en enda vikt för att uppnå resultatet
Citera
2024-11-05, 22:34
Medlem
Crabbofixs avatar
du har väl överansträngt dig, du får ta det lite lugnare nästa gång
Citera
2024-11-05, 22:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
du har väl överansträngt dig, du får ta det lite lugnare nästa gång
Ge mig ett schema då, för jag har ingen egen balansgång öh, hur många halslyft per träningstillfälle/per dag?

Jag orkade inte ens räkna hur många lyft jag gjorde eftersom jag tittade på tv samtidigt, jag lyfte tills jag började känna lite motstånd
Citera
2024-11-05, 22:38
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ge mig ett schema då, för jag har ingen egen balansgång öh, hur många halslyft per träningstillfälle/per dag?

Jag orkade inte ens räkna hur många lyft jag gjorde eftersom jag tittade på tv samtidigt, jag lyfte tills jag började känna lite motstånd

hur många dagar tränade du innan du fick ont
Citera
2024-11-05, 22:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
hur många dagar tränade du innan du fick ont
Vet inte, kanske varannan dag den senaste veckan, det finns en tredje övning också som jag gjort i veckan, dumbbell shrugs, där mina hantlar har varit på farliga 4 kg på en sida endast
Citera
2024-11-05, 22:57
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vet inte, kanske varannan dag den senaste veckan, det finns en tredje övning också som jag gjort i veckan, dumbbell shrugs, där mina hantlar har varit på farliga 4 kg på en sida endast

verkar som du trollar av dina tidigare trådar, så då kan du dra åt helvete
Citera
2024-11-05, 23:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
verkar som du trollar av dina tidigare trådar, så då kan du dra åt helvete
Med andra ord du vet inte låter det verkligen som att jag ljuger fram dom här uppgifterna? om du tycker att det låter osannolikt är du bra trångsynt

Jaha, det var nyheter? vilka andra trådar har jag startat där jag trollar? du kan bara åsyfta tandställningstråden & där trollade jag inte heller även om det kan missuppfattas så tydligen

Hälsningar Smidefix
Citera
2024-11-06, 19:42
Medlem
Crapmagics avatar
Kan vi får några seriösa svar i tråden?
Citera
2024-11-11, 18:48
Medlem
Crapmagics avatar
Svara
Citera