Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Det verkar som att tråden har rensats, för jag ser bara att du hänvisar till någon annans kommentar och en annan användare skriver att det finns en bild från den 21 januari på hennes snapchat i något album. Men ingen print på det.
Är det bara en bild så kan det förklara varför det inte är allmänt känt, och därför går det inte utgå från att alla vet om det.
Det är ingen som har nämnt att hon ska bevisa något.
Det är inte "bara" en bild. Det är en sparad story som ligger högst upp på hennes insta.
Det länkades bl a till Tiktok där flertalet användare går in och bekräftar att Lilo är ett av hennes smeknamn och ett namn som hon använt/använder på sociala medier.
Jag själv vet att hon använt namnet redan från 2015 - men väljer att inte länka dit p g a hur allt om henne förvrängs och används mot henne.
Så att det är ett av henne smeknamn och att det användes bl a i januari har man visat belägg för i natt. Min uppfattning är dock att länkandet inte hade det syftet - utan tvärtom - och att kommentarerna inte var genomlästa innan länkningen, men jag kan ha fel.
Det är alltså inte hon som härmat Jocke och Jonna - har någon härmat någon så är det tvärtom.
Jag tror dock inte det heller - Jocke har inte valt namnet i akt och mening att ha en koppling till Linnea - däremot bör han ha sett att hon kallas det eftersom han hade full koll på vad som låg på hennes sociala medier i januari. Häxjakten de hade dammsög ju allt.
Det är skilt från att han hade det i huvudet när de valde namn.
Det är dags för samtliga som hackat på Linnea för att hon använder sitt smeknamn att lägga ner nu m a o.
Edit
I det här inlägget finns länk till TT.
Scrolla ner i kommentarerna så ser du flertalet med öppna profiler som bekräftar att Linnea är Lilo och har varit det länge.
(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror