2024-11-10, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Det spelar stor roll om smeknamnet inte är gammalt vilket det nog inte är. Inga bevis är pesenterade så jag med många väljer nog att se det som en provokation av Linnea och Chrippa.

ca 20 år gammalt, räcker det tror du. Vad är ditt problem med namnvalet? Jag har inte sett att Jocke protesterat
Citera
2024-11-10, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det finns en risk för Linnéa att de kanske byter namn på deras barn.
Samhörigheten försvinner då.

Jag hade gjort det i varje fall.

Byter dom sitt val av namn tror jag inte Linnea skulle opponera sig, tvärtom
Citera
2024-11-10, 12:29
Medlem
Citat:
Det spelar stor roll om smeknamnet inte är gammalt vilket det nog inte är. Inga bevis är pesenterade så jag med många väljer nog att se det som en provokation av Linnea och Chrippa.

Helt klart provokation och ett sätt att Jocke inte ska glömma Linnéa.

Provokationen står Chrippa för och den andra biten står Linnéa för.

Ponera att Linnéa verkligen har kallats för det så är det jättetydligt att det valdes av ovan nämnda orsak.
Citera
2024-11-10, 12:32
Avslutad
Citat:
Då stämde det att dessa två började med mamma Nea. Jag undrar varför? Vad var deras vinst i det? Så dumt eftersom mamma heter Julia.

Inte helt ovanligt att en bonusförälder kallar sig mamma----- eller pappa-----
Jag har flera vänner som gör så, istället för att kalla sin bonusförälder vid namn. Om Chloe och Linnea tycker det är okej, så vad är problemet?
Citera
2024-11-10, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte "misslyckats" med att leverera någonting. Jag har gjort klart att jag inte tänker länka - ni skitsprättare vantolkar och förstör allt som kommer i er väg - och jag bjuder inte på det materialet.
Lilo har hon varit med sedan minst 2015.

Sen vad ni tror om det är helt egalt för mig. Jag vet att det är så.

Här är det dags att skriva dito.

Du behöver inte leverera något material lika lite som vi andra måste göra det även om du tjatar om det.

Jag tänker i varje fall att hon inte har kallats för den "namnet" innan utan det är direkt riktat mot Jocke och Jonna och det är otroligt barnsligt.
Citera
2024-11-10, 12:35
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
ca 20 år gammalt, räcker det tror du. Vad är ditt problem med namnvalet? Jag har inte sett att Jocke protesterat

Nää vill ha bevis.
Citera
2024-11-10, 12:37
Medlem
Citat:

Du behöver inte leverera något material lika lite som vi andra måste göra det även om du tjatar om det.

Jag tänker i varje fall att hon inte har kallats för den "namnet" innan utan det är direkt riktat mot Jocke och Jonna och det är otroligt barnsligt.

Det får en att tro att hon startat sin twitch för att kunna göra så här. Barnslig framstår hon dock som, och lätt sinnessjuk.
Citera
2024-11-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det får en att tro att hon startat sin twitch för att kunna göra så här. Barnslig framstår hon dock som, och lätt sinnessjuk.

Ja otroligt barnsligt och sanslöst korkat. Och som vanligt med de två kommer det sopare och försöker rädda paret.
Citera
2024-11-10, 12:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Du får ju tänka vad du vill - det förändrar ju inte fakta.
Citera
2024-11-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ja otroligt barnsligt och sanslöst korkat. Och som vanligt med de två kommer det sopare och försöker rädda paret.

Kommer du ihåg hur många gånger C&L gjorde slut förra året? När blev de ett par undrar jag också?
Citera
2024-11-10, 12:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är väl snarare mer än "lätt sinnessjukt" hur ni blir upprörda för att hon använder ett av sina smeknamn .. Trots att det inte är ni som tänkt döpa något barn till det ....

Det är sinnessjukt.
Citera
2024-11-10, 12:46
Medlem
Citat:
Hur går OnlyFans? Eller får han inte upp anabola kuken?

Den anabola kuken skojar man inte om 😂😂. Den är ju större än Rasks enligt Kräftan själv, kan du se framför dig att Kräftan sitter och jämför sin penis med Rasks 😂. Jag är säker på att Rask har större utan att sett den 🤭.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in